1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko: Voorbereidingen hervatting vliegverkeer in volle gang

    De nationale luchthaven autoriteit (ONDA) is bezig met de voorbereidingen op de aanstaande heropening van Marokkaanse vliegvelden.



    Op foto's is te zien hoe het Mohammed V-vliegveld in Casablanca wordt voorbereid op de hervatting van het vliegverkeer en de ontvangst van reizigers. Vliegvelden worden onder meer uitgerust met apparatuur voor het meten van lichaamstemperatuur en ontvangen markeringen en wandelroutes om bezoekers te helpen bij het houden van sociale afstand.


    Half maart werd in Marokko het luchtverkeer opgeschort om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Luchthavens en betrokken luchtvaartmaatschappijen ontvingen begin mei instructies zich voor te bereiden op hervatting van het vliegverkeer.





    Initieel ging men uit van een mogelijke heropening op 31 mei. Na de recente verlenging van de noodtoestand gaat men nu uit van 15 juni.


    De autoriteiten zijn bezig met het treffen van voorbereidingen voor de langverwachte repatriëring van gestrande onderdanen. Volgens de laatste tellingen zitten momenteel 31.819 Marokkanen vast in het buitenland als gevolg van de sluiting van landsgrenzen.

  2. #2
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    werd tijd
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    253
    31-03-2016

    repatriering, houd dus alleen speciale vluchten om mensen op te halen, maar dus geen toerisme voorlopig, duurt weken maanden voor ze iedereen hebben opgehaald, dan zijn de toeristen pas aan de beurt vermoed ik, anders kondern de gestrande reizigers met normale passagiers vliegtuigen terug neem ik aan.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    296
    17-05-2017

    Repatriëring terwijl ik hier nog steeds gegijzeld wordt...?

  5. #5
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door karimblok Bekijk reactie
    Repatriëring terwijl ik hier nog steeds gegijzeld wordt...?
    Jij lijkt wel op een bejaarde relnicht.

    Ga wat regelen man.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    296
    17-05-2017

    Klets niet vanuit je luie stoel. Er is een totale Lockdown in deze huidige politiestaat.

  7. #7
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door karimblok Bekijk reactie
    Klets niet vanuit je luie stoel. Er is een totale Lockdown in deze huidige politiestaat.

    Waarom lieg je, relnicht.

    Genoeg vluchten met repatriering geweest naar Nederland.

    Jij durft niets te ondernemen.

    Heb je geen geld voor CasaBlanca of je durft niet.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    253
    31-03-2016

    relnicht hahahaaha, wees lief aub, denk dat hij geen enkele kant op kan, maar komt goed inshallah, voorlopig hoef je dan komende jaren niet meer op vakantie naar Maroko, genoeg in Maroko gezeten

  9. #9
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Jaouad_Adam Bekijk reactie
    relnicht hahahaaha, wees lief aub, denk dat hij geen enkele kant op kan, maar komt goed inshallah, voorlopig hoef je dan komende jaren niet meer op vakantie naar Maroko, genoeg in Maroko gezeten
    Hij huurt ergens in Mdiq.

    Al sla je me dood hoe hij daar terecht is gekomen.

    Volgens mij krijgt hij aandacht van deze gezin.
    Win win situatie, alhoewel ik zou het nooit doen. Kamers verhuren aan onbekenden.

    In Nederland heeft hij volgens mij niemand.

    Als hij onderneemt was hij nu in Nederland ipv klagen als een bejaarde relnicht.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    253
    31-03-2016

    nee, denk zo makkelijk ging en gaat t niet, er zijn geen reguliere vluchten, je wordt denk ik alleen opgeroepen door de ambassade om op bepaalde plekken te verzamelen, denk dat ze er nu helemaal mee gestopt zijn, heeft geen zin meer, einde lockdown nadert

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    253
    31-03-2016

    denk idd dat als ze weer open gan je moet uikijken wederom lockdown, ze waarschuwen een dag van te voren, maar dan al te laat natuurlijk

  12. #12
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Jaouad_Adam Bekijk reactie
    nee, denk zo makkelijk ging en gaat t niet, er zijn geen reguliere vluchten, je wordt denk ik alleen opgeroepen door de ambassade om op bepaalde plekken te verzamelen, denk dat ze er nu helemaal mee gestopt zijn, heeft geen zin meer, einde lockdown nadert


    Klopt, hij had kansen. Helemaal als ras echte Hollander.

    Ipv blijven klagen als een relnicht, zonder acties te ondernemen heb ik een spuug hekel aan.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    253
    31-03-2016

    wellicht had hij zich moeten voordoen als hulpbehoefent of medicijnen slikker zijn meerdere mensen gekomen op deze manier, was toch ook 1 pas terug gekomen en doodgeschoten, leek me geen hoogbejaarde die hulp nodig had

  14. #14
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Jaouad_Adam Bekijk reactie
    wellicht had hij zich moeten voordoen als hulpbehoefent of medicijnen slikker zijn meerdere mensen gekomen op deze manier, was toch ook 1 pas terug gekomen en doodgeschoten, leek me geen hoogbejaarde die hulp nodig had

    Deze Corona crisis heeft de hele wereld lam gelegd.

    Het is een beproeving van Allah.

    Daarnaast Marokko als Islamitische land hanteert de advies van profeet Mohammed als het gaat om plagen. Zovaak hebben we dit herhaalt.

    Dat deze karimblok ongelovig is moet hij zelf weten.

    Daarnaast deze levenloze blufferd karimblok heeft een poosje belooft een smaad laster boek uit te brengen over de visrestaurants in Mdiq Fnidq.

    Je zou denken wie neemt deze bejaarde levenloze relnicht serieus.

    Maar toch heb ik mijn neven die in de Makhzen werken in Mdiq en Fnidq voor de zekerheid gewaarschuwd dat er een gestoorde toerist daar rondloopt die aan het fantaseren is en aan het hallucineren is.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    253
    31-03-2016

    Dacht mensen op deze forum anoniem waren maar meeste kennen blijkbaar elkaars hele levensverhaale/wijze :-)

    @Karimblok, je maakt geen vrienden op deze forum, denk beter vast kunnen zitten in Israel, genoeg klagen bij de Klaagmuur.