1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    26-05-2020

    Rani mehlouk Help alsjeblieft 2

    Lieve mensen dank jullie voor de sireuze reacties en de steun. Echt het stelt echt gerust en wordt gewardeerd. Maar dit Allemaal heeft vandaag 26e z'n draai gehad.

    Ik was werkelijk met me zelf en haar aan het strijden om haar dichter bij elkaar tr komen. Elke dag ik doe al 3 weken lang mij best om dit te herstellen. Maar subhanallah mij gevoel zei:

    GEBRUIK JE TELEFOON MET GELUID OPNAMEN IN DE AUTO ALS ZE NAAR WERK GAAT.

    Zo gezegd zo gedaan en raad is na dag in dag uit weg gestoten te worden door mij vrouw omdat ik liefde zoek ALLEEN EEN KNUFFEL. Dat ze nog contact heeft gehad.

    Dus ik was me spullen aan het inpakken om weg te gaan komt ze naar me toe en zegt ze.

    Liefje kunnen we dit alsjeblieft vergeten en wat je zei opnieuw opbouwen !!????

    Ik moesr lachen en heb gezegd ik hou van jou maar meer van me zelf. Ga maar naar waar je wilt zijn.

    Wollah lieve mensen dit is werkelijk life is geen serie samhini of iets. Dit is nu op dit moment bezig.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    33
    09-05-2020

    Heftig

  3. #3
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Hoeveel bewijs wil je nog? 3ti 9ima raasek. Sterkte moge Allah azza wa jall jou bijstaan. Amien
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #4
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ik zou even relativerenn...

    Zijn er kinderen in het spel? Wat voor contact had ze... is het alleen telefonisch geweest? Is dat een reden om te scheiden. Ik praat niets goed en ken noet t gehele verhaal... maar mochte er kinderen bij betrokken zijn.... tel tot tien. . En neem na salat istighara pas een besluit.... wat voor contact was het? Etc.... niet hier beantwoorden maar voor jezelf... als t echt echt vreemd gaan was. Openbaar haar zonde niet.... maar idd afstand nemen.... en dan voor jezelf kiezen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    ik wist niet dat er een deel 2 was, kan het ook niet helemaal zo goed volgen hierboven, maar als zij spijt heeft en excuses aanbied zou ik het nog eens proberen, dat is toch wat je ook wilde..waarom nu ineens niet meer?/