1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Maroc.nl; Een totale fiasco; ondergang van Marokkaanse fora door rechts-extremisme

    Een forum gecreerd door en vóór Marokkanen.

    Maar niks is minder waar want de Marokkaanse leden die hedendaags nog actief zijn op Anti-Maroc.nl zijn op één hand te tellen

    De Nederlanders en voornamelijk rechts-extremisten bepalen de agenda daar. Er is geen meldpunt voor Moslimdiscriminatie, de gematigde moslims zijn massaal weggetreiterd door een groepje Hollandse rechts-extremisten.

    Het Forum heeft is een paar keer meer dan 12 uur platgelegd en als dat niet helpt is er een virus actief die uit zichzelf topics gaat spuwen als een lama. ( allemaal gedaan door anti-Marokkanen).

    Dit forum is ook een tijdje terug uit de lucht gehaald. DAT DOEN GEEN MAROKKANEN.


    Jammer,wollah jammer.


    Bijna elke Marokkaanse fora wordt door Islamhatende en rechts-extremistische Medelanders verneukt.



    Ik begrijp hen probleem niet. Hebben ze echt niks te doen dan te gaan trollen op een forum waar je niks te zoeken hebt?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Dit topic hoort bij Marokkanen,Jongeren en Actualiteit.



    Rechts-extremisme is in opmars.

    Ik zal na het eten een topic openen over het gevaar van rechts-extremisme en Islamofobie.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    Een forum gecreerd door en vóór Marokkanen.

    Maar niks is minder waar want de Marokkaanse leden die hedendaags nog actief zijn op Anti-Maroc.nl zijn op één hand te tellen

    De Nederlanders en voornamelijk rechts-extremisten bepalen de agenda daar. Er is geen meldpunt voor Moslimdiscriminatie, de gematigde moslims zijn massaal weggetreiterd door een groepje Hollandse rechts-extremisten.

    Het Forum heeft is een paar keer meer dan 12 uur platgelegd en als dat niet helpt is er een virus actief die uit zichzelf topics gaat spuwen als een lama. ( allemaal gedaan door anti-Marokkanen).

    Dit forum is ook een tijdje terug uit de lucht gehaald. DAT DOEN GEEN MAROKKANEN.


    Jammer,wollah jammer.


    Bijna elke Marokkaanse fora wordt door Islamhatende en rechts-extremistische Medelanders verneukt.



    Ik begrijp hen probleem niet. Hebben ze echt niks te doen dan te gaan trollen op een forum waar je niks te zoeken hebt?
    ik wil daar eigenlijk lid van gaan worden

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    Een forum gecreerd door en vóór Marokkanen.

    Maar niks is minder waar want de Marokkaanse leden die hedendaags nog actief zijn op Anti-Maroc.nl zijn op één hand te tellen

    De Nederlanders en voornamelijk rechts-extremisten bepalen de agenda daar. Er is geen meldpunt voor Moslimdiscriminatie, de gematigde moslims zijn massaal weggetreiterd door een groepje Hollandse rechts-extremisten.

    Het Forum heeft is een paar keer meer dan 12 uur platgelegd en als dat niet helpt is er een virus actief die uit zichzelf topics gaat spuwen als een lama. ( allemaal gedaan door anti-Marokkanen).

    Dit forum is ook een tijdje terug uit de lucht gehaald. DAT DOEN GEEN MAROKKANEN.


    Jammer,wollah jammer.


    Bijna elke Marokkaanse fora wordt door Islamhatende en rechts-extremistische Medelanders verneukt.



    Ik begrijp hen probleem niet. Hebben ze echt niks te doen dan te gaan trollen op een forum waar je niks te zoeken hebt?
    Salamoualaikoum Eid Mubarak bro
    Ewa labas, je hebt ook mushrikeen en satanisten. Ze doen zich wel voor als moslims, om een beeld te creëren van zichzelf.

    Vervolgens als ze het vertrouwen hebben gewonnen, en als “moslim-leden” worden gezien, gaan ze af entoe een klein verkeerd dingetje plaatsen, om moslims te misleiden.

    Ze gaan psychologisch te werk. Net als de media.

    Ze vertellen je 10 verhalen. 5 daarvan is duidelijk dat ze waar zijn. 4 van de 10 ga je controleren of het klopt, en die verhalen kloppen ook, dus 9 van de 10 verhalen kloppen. En dan vertellen ze één leugentje. Die geloof je dan automatisch, want ze hebben jou vertrouwen al gewonnen.

    Wa Allahoe a3lam

    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Khair Inshallah. De waarheid zal zegevieren Inshallah. Alles is in handen van Allah shwt en Allah shwt is tot alles toe in staat.
    La hawla wa la quatta illa billah.


    Alhamdoulilah
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Net als infiltranten, ze doen zich voor als crimineel, zodat ze het vertrouwen kunnen winnen van criminele organisaties, om vervolgens te kunnen infiltreren bij hun.

    Wa Allahoe a3lam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Salamoualaikoum Eid Mubarak bro
    Ewa labas, je hebt ook mushrikeen en satanisten. Ze doen zich wel voor als moslims, om een beeld te creëren van zichzelf.

    Vervolgens als ze het vertrouwen hebben gewonnen, en als “moslim-leden” worden gezien, gaan ze af entoe een klein verkeerd dingetje plaatsen, om moslims te misleiden.

    Ze gaan psychologisch te werk. Net als de media.

    Ze vertellen je 10 verhalen. 5 daarvan is duidelijk dat ze waar zijn. 4 van de 10 ga je controleren of het klopt, en die verhalen kloppen ook, dus 9 van de 10 verhalen kloppen. En dan vertellen ze één leugentje. Die geloof je dan automatisch, want ze hebben jou vertrouwen al gewonnen.

    Wa Allahoe a3lam

    Salam

    Aleikom salaam khoya,

    ( dit mis ik dan weer,op Maroc.nl wordt er niet gegroet maar het bestaan van God in twijfel getrokken[QUOTE=3esses;134586418]Salamoualaikoum Eid Mubarak bro


    Alhamdoelillah broeder,gaat goed. Alhamdoelillah. We leven nog.


    Uit je steengoede reactie kan ik opmaken dat je Maroc.nl wel eens hebt opgezocht.

    Wat is de reden dat je daar niet meer wil komen?


    Elke topic over God,zionisten en rechts-extremisten wordt aangevallen door enkel Hollanders.

    Het beheer staat toe hoe Marokkanen en Moslims daar door de gehaktmolen worden gedraaid.

    Zelfs tijdens de heilige maand Ramadan hadden notoire Islamhaters daar vrij spel. Marokko.nl beschermd haar Islamitische leden dan Maroc.nl.


    Wat doe je als zionist of rechts-extremist op een forum dat niet voor je bedoeld is? Dat is toch gewoon bewust de intentie hebben om de boel te trollen?

    Wa aleikom salaam,

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Khair Inshallah. De waarheid zal zegevieren Inshallah. Alles is in handen van Allah shwt en Allah shwt is tot alles toe in staat.
    La hawla wa la quatta illa billah.


    Alhamdoulilah

    Ameen!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Djazaak Allahoe Ghairan bro shorkan. Nee Man, voor zover ik me kan herinneren heb ik daar geen account gehad. Maar weleens opgezocht, dat wel. Viel me op dat er niet veel levendigheid is. Weinig topics enzo.

    Eerlijk gezegd heb ik niet gelet op de dingen die je benoemd.


    Wat ze daar doen? Is bewust broer. Zoals ik al zeg, dat heb je overal. Niet alleen online, Buiten op straat heb je ook “moslims” die geen moslim zijn. Mushrikeen.


    Had net deze reactie geplaatst:

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Zie je? Dat bedoelde ik dus altijd tegen je te zeggen. Wie goed doet, goed ontmoet. Wie een graf graaft, valt er zelf in.

    Jij (en iedereen) komt toch wel waar Allah shwt jou wilt hebben, en geen mens die dat kan veranderen.

    Wel kan je het makkelijker/moeilijker maken voor jezelf door bepaalde acties/daden.

    Wa Allahoe A3lam.
    “Wie kwaad doet, zal er voor gestraft worden en hij zal buiten Allah geen beschermer of helper vinden.”

    (Soerat an-Nisaa’: 123)

    En ook de uitspraak van de Profeet waarin hij zei:“Geen ellende en ziekte treft de moslim, noch zorg, verdriet, schade of pijn, en zelfs geen doorn die hem prikt, of Allah zal vanwege dit enkele zonden van hem kwijtschelden.”

    (al-Boekhaari)



    En Allah is de meest barmhartige, de meest genadevolle en Allah Houd ervan om te vergeven. (Dus vraag vergiffenis na elke fout en slechte daad.)

    Oh Allah, wees ons allemaal genadig.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Wat je zegt over die site, als dat echt zo is. Alhamdoulilah, daar is het tenminste duidelijk hoe of wat. Wat pas een probleem is, is dingen die sneaky gebeuren. Maar voor Allah shwt is niets verborgen.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Wat je zegt over die site, als dat echt zo is. Alhamdoulilah, daar is het tenminste duidelijk hoe of wat. Wat pas een probleem is, is dingen die sneaky gebeuren. Maar voor Allah shwt is niets verborgen.
    Zionisten,Anti-Islamofobisten en rechts-extremisten hebben vrij spel op dat forum.

    Het beheer van dat forum heeft totaal geen respect voor de Islamitische leden want die zijn allemaal weg.


    6 Marokkanen tegenover 13 Hollanders.


    19 actieve leden.


    Dat forum is kapot gemaakt door niet-Marokkaanse bezoekers.






    Ps. Dank voor je geweldige reactie # 9.

    Ameen broeder.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Tattoo_Mocro Bekijk reactie
    Zionisten,Anti-Islamofobisten en rechts-extremisten hebben vrij spel op dat forum.

    Het beheer van dat forum heeft totaal geen respect voor de Islamitische leden want die zijn allemaal weg.


    6 Marokkanen tegenover 13 Hollanders.


    19 actieve leden.


    Dat forum is kapot gemaakt door niet-Marokkaanse bezoekers.






    Ps. Dank voor je geweldige reactie # 9.

    Ameen broeder.
    Djazaak Allahoe Ghairan
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  13. #13
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.306
    19-09-2019

    Vroeger was maroc.nl de meer intellectuele tegenhanger van marokko.nl,
    met zelfs een Hollandse homo als mod ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    148
    26-05-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Vroeger was maroc.nl de meer intellectuele tegenhanger van marokko.nl,
    met zelfs een Hollandse homo als mod ...

    Er is geen enkele Marokkaan meer over gebleven op dat forum.

    Met dank aan de ''intelligente'' autochtone leden. Homosexueel ook nog. Toe maar.


    Echt een forum waar menig Marokkaan lid van wil worden.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Vroeger was maroc.nl de meer intellectuele tegenhanger van marokko.nl,
    met zelfs een Hollandse homo als mod ...
    Die hadden we hier ook David..!!
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..