1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko stuurt medische hulpmiddelen naar Palestijnse ziekenhuizen

    De Marokkaanse hulporganisatie Bayt Mal Alqods Acharif heeft preventiekits, gezichtsmaskers, overalls, desinfecterende producten en andere medische hulpmiddelen verzonden naar Jeruzalem



    De medische hulpmiddelen zijn bedoeld om Palestijnse ziekenhuizen te helpen in de strijd tegen het coronavirus. Ook heeft de organisatie onderwijsinstellingen geholpen met uitrusting voor afstandsonderwijs.


    Het initiatief werd verwelkomd door verschillende Palestijnse organisaties die op hun beurt hun dank betuigden aan de hulporganisatie en koning Mohammed VI als voorzitter van het Al-Quds Comité. Dat gebeurde recentelijk niet bij een hulpzending uit de Verenigde Arabische Emiraten (VAE). De hulp werd geweigerd omdat de Golfstaat-autoriteiten hadden nagelaten de hulpactie te coördineren met de Palestijnse autoriteiten.


    De Palestijnen weigerden een brug te zijn voor Arabische landen die "streven naar het onderhouden van genormaliseerde banden met Israël", luidde de verklaring.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003


  3. #3
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Marokko is het enige land die Palestina humanitair helpt.

    Gaza veldhospitaal.

    Ta7ya Al Maghrib √

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Marokko is het enige land die Palestina humanitair helpt.

    Gaza veldhospitaal.

    Ta7ya Al Maghrib √
    Tegelijkertijd is über-zionist Azoulay al decennialang de rechterhand van de koning en zijn vader (geweest)!
    1 van de machtigste personen in de Marokkaanse bestuurlijke en politieke leven (soort Kissinger van Marokko)
    Schizofrene politiek..elmohiem mooi weer spelen voor niets.

    Ahowa a gooya als je denkt dat ik maar wat roep...voordat ‘men’ weer met azuli begint te roepen ofzo.

    https://www.timesofisrael.com/morocc...collaborators/

    Ik ben gewoon eerlijk.

  5. #5
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Tegelijkertijd is über-zionist Azulay al decennialang de rechterhand van de koning en zijn vader (geweest)!

    Schizofrene politiek..elmohiem mooi weer spelen voor niets.

    Ahowa a gooya als je denkt dat ik maar wat roep...voordat je weer azuli begint ofzo.

    https://www.timesofisrael.com/morocc...collaborators/

    Ik ben gewoon eerlijk.
    Maar deze misverstand doen velen.

    Deze opmerking geeft duidelijk aan dat jij en nog velen met jou geen verstand hebben van wereldpolitiek.

    Marokko is omringd door vijandelijke regimes sinds jaren 60. Oorlogen met Algerije, Libie, Egypte, Spanje, Polizario.

    En Marokko staat er nog als een Leeuw.

    Israel en Amerika bood hulp aan Marokko omdat Marokko zoveel heeft betekend voor de Joodse & Amerikaanse gemeenschap.

    Tanger werd de eerste Amerikaanse legatie gebouwd wereldwijd jaar 1821 maar 1777 werd Amerika door Marokko als eerste land erkent.

    Mijn stad Tetouan( ook de stad Chefchouan)heeft Joden ontvangen die Spanje eruit knikkerde circa jaar 1500.

    En leefden in vrede en harmonie in Marokko, te Tetouan.

    Azulay is in hart en nieren in dienst van Marokko.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Maar deze misverstand doen velen.

    Deze opmerking geeft duidelijk aan dat jij en nog velen met jou geen verstand hebben van wereldpolitiek.

    Marokko is omringd door vijandelijke regimes sinds jaren 60. Oorlogen met Algerije, Libie, Egypte, Spanje, Polizario.

    En Marokko staat er nog als een Leeuw.

    Israel en Amerika bood hulp aan Marokko omdat Marokko zoveel heeft betekend voor de Joodse & Amerikaanse gemeenschap.

    Tanger werd de eerste Amerikaanse legatie gebouwd wereldwijd jaar 1821 maar 1777 werd Amerika door Marokko als eerste land erkent.

    Mijn stad Tetouan( ook de stad Chefchouan)heeft Joden ontvangen die Spanje eruit knikkerde circa jaar 1500.

    En leefden in vrede en harmonie in Marokko, te Tetouan.

    Azulay is in hart en nieren in dienst van Marokko.
    Bro, jammer van je denigrerend toontje wallah. Walakien FYI, ik heb me aardig verdiept in de wereldpolitiek. Niet dat ik er wat mee verdien en ook niet bedoeld als wedstrijdje wie het verst pist, walakien ik ben er aardig in thuis.

    Uiteraard is een land direct en/of indirect afhankelijk van grootmachten...dat was al sinds de koude oorlog: je kiest voor de VS OF voor Rusland (meer smaken waren er niet....je werd min of meer gedwongen om te kiezen), sinds de jaren 10 van deze eeuw is daar ook nog eens China bijgekomen. Begrijpelijk....
    De keuze voor de VS is dan snel gemaakt. Choosing the lesser of 2 evils is ook een opvatting vanuit de Islam., wanneer het om dit soort zaken gaat.

    Maar bro mag het een onsje minder Allahr3dliek, Marokko stelt zich te kwetsbaar en te afhankelijk op tegenover Frankrijk en de VS (en indirect Israel). Waarom geen slim politiek bedrijven van alles wat? Je handig manoeuvreren tussen de VS, China en Rusland. Laat hun maar dingen om je gunsten, b7el Turkije Waarom die zwakke houding na al die decennia onafhankelijkheid?

    Wat betreft het geval dat Marokko de joden huisvestte sinds de val Granada en later WO2, daarbij merk ik op dat je alles op 1 hoop gooit. We hebben het nu over het zionisme en de zionistische invloed in het politieke en bestuurlijke leven, te vinden in het reilen en zeilen van über-zionist Azoulay en we hebben het niet over de onschuldige joden! Azoulay heeft al decennialang de hoogste functie in het koninkrijk...te vergelijken met de positie van een vizier, al wazier in de tijd van de sultanaat/khalifaat. Hoe kun je überhaupt zo’n belangrijke functie weggeven aan een Zion jood in een islamitisch land? Schaam je kapot!...kom niet met die Marokkaanse nationalistische praatjes aanzetten van: “hij is op en top Marokkaan”....hij is een elyahoud die heeft het nooit goed voor met moslims. Of moet ik Korancitaten erbij halen?...en de ervaringen van onze Profeet vzmh. Hoe vaak hebben ze verdragen met de moslims geschonden? Waarom leren wij moslims daar niet van? Waarom leert onze Amir El Mouminien daar niet van?

  7. #7
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Bro, jammer van je denigrerend toontje wallah. Walakien FYI, ik heb me aardig verdiept in de wereldpolitiek. Niet dat ik er wat mee verdien en ook niet bedoeld als wedstrijdje wie het verst pist, walakien ik ben er aardig in thuis.

    Uiteraard is een land direct en of indirect afhankelijk van grootmachten...het was sinds de koude oorlog: je kiest voor de VS OF voor Rusland (meer smaken waren er niet....je werd min of meer gedwongen om te kiezen), sinds de jaren 10 van deze eeuw is daar ook nog eens China bijgekomen. Begrijpelijk....
    De keuze voor de VS is dan snel gemaakt. Choosing the lesser of 2 evils is ook een opvatting vanuit de Islam., wanneer het om dit soort zaken gaat.

    Maar bro mag het een onsje minder Allahr3dliek, Marokko stelt zich te kwetsbaar en te afhankelijk op tegenover Frankrijk en de VS (en indirect Israel). Waarom geen slim politiek bedrijven van alles wat? Je handig manoeuvreren tussen de VS, China en Rusland. Laat hun maar dingen om je gunsten, b7el Turkije Waarom die zwakke houding na al die decennia onafhankelijkheid?

    Wat betreft het geval dat Marokko de joden huisvestte sinds de val Granada en later WO2, daarbij merk ik op dat je alles op 1 hoop gooit. We hebben het nu over het zionisme en de zionistische invloed in het politieke en bestuurlijke leven, te vinden in het reilen en zeilen van über-zionist Azoulay en we hebben het niet over de onschuldige joden! Azoulay heeft al decennia de hoogste functie...te vergelijken als de positie van een vizier, al wazier in de tijd van de sultan/khalifaat. Hoe kun je überhaupt zo’n belangrijke functie geven aan een jood in een islamitisch land? Schaam je kapot!...kom niet met die Marokkaanse nationalistische praatjes aanzetten van: “hij is op en top Marokkaan”....hij is een elyahoud die heeft het nooit goed voor met moslims. Of moet ik Korancitaten erbij halen?...en de ervaringen van onze Profeet vzmh. Hoe vaak hebben ze verdragen met de moslims geschonden? Waarom leren wij moslims daar niet van? Waarom leert onze Amir El Muslimien daar niet van?
    Helemaal niet denigrerend, ik heb hekel aan feiten verdraaiers.

    Als ik jou citaat lees geloof mij in 1 oogwenk zie ik veel emotie en onderbuikgevoelens.

    Weinig verstand van wereldpoltiek laat staan Islam wetenschap.

    Nogmaals Azulay is geen zionist. Azulay behoort tot de Marokkaanse monarch team.

    Mijn citaat was maar paar voorbeelden, wereldpolitiek is heel breed, maar er zijn moslims werkzaam in de Knesset. Wist je dat.

    Marokko was altijd een open land, ta3ajush.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Helemaal niet denigrerend, ik heb hekel aan feiten verdraaiers.

    Als ik jou citaat lees geloof mij in 1 oogwenk zie ik emotie en onderbuikgevoelens.

    Nauwelijks verstand van wereldpoltiek laat staan Islam wetenschap.

    Nogmaals Azulay is geen zionist. Azulay behoort tot de Marokkaanse monarch team.

    Mijn citaat was maar paar voorbeelden, maar er zijn moslims werkzaam in de Knesset. Wist je dat.

    Marokko was altijd een open land, ta3ajush.
    Safi, die laatste citaten die ik van jou lees, zegt genoeg. Je huldigt Marokkaans zionistische Joden die in de Knesset zitten. Je ziet ze als aanwinst voor het Marokkaanse koninkrijk en de Marokkanen.
    Je maakt geen onderscheid tussen moslims en zionistische joden. Maak niet uit of ze Satanisten zijn, zolang ze maar Marokkanen zijn.
    Je spreekt vanuit je Marokkaanse nationalistische onderbuikdiarree en niet vanuit een standpunt waar moslims wat aan hebben.
    Elmohiem blijf maar wachten op die paycheck van ermaghzan en verdedig je Marokkaans Zionistische kameraadjes maar

    Geen beginnen aan met jou.

  9. #9
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Safi, die laatste citaten die ik van jou lees, zegt genoeg. Je huldigt Marokkaans zionistische Joden die in de Knesset zitten. Je ziet ze als aanwinst voor het Marokkaanse koninkrijk en de Marokkanen.
    Je maakt geen onderscheid tussen moslims en zionistische joden. Maak niet uit of ze Satanisten zijn, zolang ze maar Marokkanen zijn.
    Je spreekt vanuit je Marokkaanse nationalistisch onderbuikdiarree en niet vanuit een standpunt waar moslims wat aan hebben.
    Elmohiem blijf maar wachten op die paycheck van ermaghzan en verdedig je Marokkaans Zionistische kameraadjes

    Geen beginnen aan met jou.
    Nee, Arabische moslims hebben zetels in Knesset. Dat bedoel ik.

    Ik heb altijd gezegd ik maak onderscheid tussen Zionisten en normale volk (alle volken) idg de Joden.

    Marokko heeft de beste inlichtingen ter wereld.

    En ik hou zielsveel van mijn land Marokko.

    Ik hou ook heel veel van Nederland.
    Maar Nederland heeft genoeg (aan) Nederlandse patriotten.

    Ik kom op voor Marokko.

  10. #10
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Mensen discussiëren over Azulay is nutteloos, iedereen denkt er het zijne van. Belangrijker is hoe Frankrijk de boel magistraal heeft weten te sturen in Marokko.

    Voor de liefhebbers van Marokkaanse geschiedenis..

    https://youtu.be/TABV8cvicgU
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  11. #11
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Tegelijkertijd is über-zionist Azoulay al decennialang de rechterhand van de koning en zijn vader (geweest)!
    1 van de machtigste personen in de Marokkaanse bestuurlijke en politieke leven (soort Kissinger van Marokko)
    Schizofrene politiek..elmohiem mooi weer spelen voor niets.

    Ahowa a gooya als je denkt dat ik maar wat roep...voordat ‘men’ weer met azuli begint te roepen ofzo.

    https://www.timesofisrael.com/morocc...collaborators/

    Ik ben gewoon eerlijk.
    een anti-asrael instelling heeft wat gepubliceerd , wie zit/zat daar achter
    hespress is in ieder geval van een emirati, voor de rest is azoulay een ras echte marokkaan.
    Sinds zijn aanstelling als adviseur, is er in ieder geval niet meer geprobeerd om een coup te plegen.
    met andere woorden joden zijn ook alleen maar mensen en een moslimbroeder hoeft niet altijd het beste met je te hebben
    ten tijden jahiliyyah vonden moslims ook een veilig inkomen onder de ongelovigen..


    on-topic marokko stuurt al sinds jaar en dag hulpmiddelen naar Palestina , niets nieuws onder de zon
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"