1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    26-05-2020

    Rani mehlouk help alsjeblieft

    Lieve mensen,

    Ik ben getrouwd voor 5 jaar en heb 2 prachtige kinderen allah ie geliehoum liya.

    Ik werk zelf laatste veel om mij vrouw mee te nemen op een leuke vakantie en verwennen met een nieuwe auto dat wou ze graag.

    In maart vertelde ze me we leven langs elkaar heen en je werkt te veel en besteed geen tijd mer mij en me gevoel is weg. Begrijp ik helemaal en ik wil er alles aan doen omdat te veranderen voor haar. Maar niet wetend dat ze me ging vertellen dat het heel moeilijk is nu om met mij te zijn. Ik heb aangeboden even 4 weken bij me ma te wonen en ramadan kwam eraan dus af en toe hier en daar. Ondertussen leeft haar vader met ons ivm geen huis. Ik heb alle tijd sabr gehad voor de relatie maar zij absoluut niet.

    2 weken later kwam ik na werk en ze vroeg me om op te passen ze wou even weg. Geen probleem alleen wees op tijd want moet morgen vroeg op. Duurde te lang belde haar op nam ze stoer op en dat ik niet moet bellen ...?

    Yek !? Ze kwam thuis haar vader lag al in zijn bed de kinderen en ik trok de deur hard dicht bij het weg gaan de vader schelde mij uit zij belde politie en ik ben op me gemak weg gereden.

    1 week later zie ik haar even thuis met ze allen ontvast en ik pak haar telefoon en zie dat ze een 1e relatie heeft ???????? Ik voelde me verraden en werdt zo gestoord maar kon haar niet slaan wanr ben zelf 1.87 en zei 1.60.

    Ik heb het tegen haar vader gezegd en heb erbij gezegd: 3ami ik vergeef het haar maar dit kan nirt en ik kan je dochter niet slaan want ze belt politie als ik de deur dicht gooi laat staan als ik haar kiezen eruit sla. En heb natuurlijk kinderen dus ( tip speel tactisch laat woede je niet sturen) ben op me hoede.

    Hele drama ik pakte me spullen en wou weg maar ze hield me tegen en huilde dat ik bij der moest blijven. Ik heb de keuze gemaskt te blijven en we zijn ng steeds in ramadan en ben een week verder nu.

    Ik dacht laat ik haar even bespioneren op der tel. Zogezegd zo gedaan en werkelijk wat ik zag is. Ze gaat de deur uit en begint de andere man te berichten met lieve woorden die ik 4 maanden niet gehoord heb.
    Ik heb gelezen dat ze andere werk tijden heeft dan dat ze zei. Ik heb gelezen dat ze naar de hotel gaat met hem. En geloof me mensen de pijnlijkste voor mij is dat ik zag dat mijn prive gesprekken gedeeld worden met een andere man. Dat moment weetje dat je je vrouw kwijt bent. Niet per se aan iemand anders maar je snapt wat ik bedoel.
    Ik heb haar verrast thuis, ze kwam omkleden want ze had het warm maar ging stiekem naar haar 2e relatie.

    Ik heb haar tel uit haar handen gepakt en geconfronteert. Ik heb haar vader gebeld en gevraagd te komen. Die was inmiddels op zijn eigen gaan wonen. Ze kon het niet hebben en raakte van slag. Ik dacht laat ik haar even uithoren en heb de vader afgebeld. Ik heb haar 2e man laten komen in de buurt en heb hem gesproken en heb hem uitgehoord ik ben absoluut niet vies van vechten maar als ik vecht ga ik soms te ver. En ik heb altijd me kinderen in mijn hoofd.

    Ze heeft de waarheid op tafel gegooid zonder dat ik de bewijs moest laten zien.

    Dus voor mij was dat ze geeft het op.

    2e is ik heb haar gevraagd wat wil je nu wil je naar je andere ga maar. Ik ga hoe dan ook weg.

    Ik heb het ongelovige en ben gebleven in de hoop dit allemaal te herstellen.

    De ene noemt me shmetta de andere geen man. Ik vind sabr en vergeven het eerste in mijn hoofd wat opkomt. Iets houdt mij hier en niet de kinderen. Zeker niet de lust want ik slaap niet naast haar. Iets ik weet het niet...

    Nu wil ik de rlatie weer opbouwen en merk ik ineens dat ze geen intresse meer heeft. Ze laat geen spijt zien of moeitr of even tijd steken om met mij tr zijn. Het is constant de telefoon kleding zoeken kopen goed uitzien.

    Ik geef 150% en deze zakt ineens naar 50.

    Wat moet ik hiermee ik wil liever me relatie redden. De zelfde energie in een jieuwe relatie kan ik hier in steken. Of ik ben blindt en zwakte voor haar dat ik hier rond blijf hangen.

    Ik heb el hamdoulilah een gerespecteerde baan goeie salaris. Af en toe werk ik er weekend bij. Ik zie er el hamdoulilah goed uit. Vrouwen benaderen me wel is maar ben er nooit op in gegaan. Nu denk ik er anders over maar wil weten wat ik hier mee moet. Moet ik er voor werken of als een vrouw een man niet meer wilt is het gewoon klaar.

    Lieve mensen als jullir het verhaal gelezen hebben. Dank ik jullie hier voor.

    Ik heb werkelijk niemand om dit probleem mee te delen dus doe ik het hier.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    110
    31-10-2019

    Ze hebben allemaal gelijk. Je bent GEEN man. Trouw nooit met een Marokkaanse is weer de 9272627ste advies/hint/gebeurtenis. Is je verhaal toch ergens nuttig voor

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5
    26-05-2020

    Nee eh gouja in elke vrouw schuilt een moeder en een vrouw. Koester dat en respecteer dat ondanks de fouten. Onze vrouwen zijn anders dan nog broo what the hack. Wij zijn ook anders meestal koppig. Maar ik zou niet anders willen dan mij eigen volk

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Als je echt 100% bewijs hebt gezien dat ze illegale relaties heeft moet je geen minuut meer blijven broer.

    Je kids blijven je kids en daar moet je voor blijven zorgen. Ze hoeven verder niet te weten waarom jullie uit elkaar zijn gegaan.

    En trouw opnieuw, niet lang alleen blijven want dat is niet gezond.

  5. #5
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Dit kan niet waar zijn.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5
    26-05-2020

    Dat is het hele ding. Ik weet niet hoe ik opnieuw een relatie moet beginnen. Wat ik moet gaan doen zeggen bla. K wordt nu al moe van gouja

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    578
    14-09-2014

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Dit kan niet waar zijn.
    Soms vraag me af hoe kom je op het idee om zoiets te verzinnen en hier te delen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    @asforeh,

    Vergis je niet, ik heb ergere dingen gehoord van getrouwde mensen.

  9. #9
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    In een of andere manier is een argwaan ontstaan tussen jullie beiden.
    Beiden zijn jullie slachtoffers en daders in deze.

    Tuurlijk en de duivel huicheld hard.

    Geduld, investeren en communiceren zijn de toverwoorden.
    Praat erover met elkaar.
    Doe het voor je kinderen, khwadri.

    Misschien vond ze ook dat jij er nooit was voor haar.


    Let op wel met stijl en charisma: Conform de Islam mag je je vrouw enkel bij losbandige trekjes( munkar) met gevaar op gezin breuk haar een correctieklap geven en haar (tijdelijk) negeren.

    Moge Allah het voor jullie vergemakkelijken.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5
    26-05-2020

    Beste broeder,

    Mijn sbar is oneindig, maar ze werkt niet mee ze wilt wel maar er is geen gevoel.

  11. #11
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Spontanemocro Bekijk reactie
    Soms vraag me af hoe kom je op het idee om zoiets te verzinnen en hier te delen

    Hij geeft hierboven al het antwoord.
    Wat mannen wel niet doen voor some fish.

    3alamat sa3a.

  12. #12
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    @asforeh,

    Vergis je niet, ik heb ergere dingen gehoord van getrouwde mensen.

    En ik ben de paus.

  13. #13
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Mezjrouh Bekijk reactie
    Beste broeder,

    Mijn sbar is oneindig, maar ze werkt niet mee ze wilt wel maar er is geen gevoel.
    Ok heb geduld. Creeer rust in huis.
    Haal wat lkkrs thuis, koop voor haar wat leuks en voor haar vader een mooie trui. Investeren asa7bi.

    Waar gaat al je geld heen.

    En pas op mannen zijn ook duivels, ze jagen graag op getrouwde vrouwen met gebroken blikken. Duivelse mannen versterken ze3ma hiermee hun duivelse trots status als ze getrouwde vrouwen kunnen krijgen. Meestal daarna worden ze alsnog gedumpt.

    Investeren investeren investeren.

  14. #14
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mezjrouh Bekijk reactie
    Dat is het hele ding. Ik weet niet hoe ik opnieuw een relatie moet beginnen. Wat ik moet gaan doen zeggen bla. K wordt nu al moe van gouja
    Salaam aleikoum Mezjrouh,

    Je gekozen nicknaam geeft al aan hoe jij je voelt. Gekwetst, een gebroken man.

    Allereerst wil ik zeggen dat ik jou een echte man vind. Weet je waarom? Een man die tijdens zo'n beproeving zijn verstand nog kan gebruiken en aan zijn kinderen denkt MACHA ALLAH 3lék!

    Wat jij nodig hebt is tijd, tijd voor jezelf. Wat jij hebt meegemaakt is verschrikkekijk. Je vrouw de moeder van je kinderen heeft jou bedrogen. Een geliefde bedriegen is het ergste wat je kunt doen laat staan meemaken!

    Ik ga jou niet vertellen wat te doen diep van binnen weet jij dat het tijd is om dit hoofdstuk af te sluiten.

    Daar waar Allah azza wa jall een deur sluit opent HIJ tien anderen.

    Geef jezelf de tijd om alles een plekje te geven. Vader ben je en blijf je hamdulilaah niemand pakt jou dat af! Daarna kun je beginnen aan een nieuw hoofdstuk je zult zien dat je er de energie weer voor hebt niets overhaasten. Verricht veel dua

    Liefde kent geen dwang blijf bij elkaar om de juiste redenen. Liefde omwille van Allah azza wa jall

    Hoop dat je wat aan onze adviezen hebt je verdient beter khoya Mezjrouh a3tih 9ima raasek.

    Moge Allah het voor jou vergemakkelijken Amien.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Een echte man, is een man die zichzelf in de hand heeft.
    Niet iemand die achter zijn lusten/woede/gevoelens aanloopt.



    “De sterke man is niet degene die goed is in worstelen, maar degene die controle heeft over zichzelf tijdens een aanval van woede.”

    Deze woorden zijn overgeleverd door Abu Hurayrah (moge Allah tevreden met hem zijn) van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) en staat vermeld in Sahih Bukharie en Sahih Muslim.


    https://hadithvandedag.nl/persoonlij...-tijdens-woede

    https://al-yaqeen.com/artikelen/houd...s-is-voor-jou/
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!