1. #46
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Een man was aan het lopen door de marktplaats op een namiddag en op dat ogenblik was een muezzin bezig met het oproep tot het gebed, zijn ogen staarde naar een vrouw haar achterkant.

    Ze was vreemd aantrekkelijk, alhoewel ze helemaal zwart was gekleed, en geheel bedekt was, inclusief gezichtsluier, ze draaide zich om net alsof ze wist dat ze bekeken werd, en ze gaf hem een ja knik net voordat ze de hoek om ging.

    Alsof hij werd geraakt door de bliksem, werd zijn aandacht aan haar nog sterker, zijn hart werd een gevangene van haar teken die zij gaf, hij had nog even last van een stemmetje die zei `is het niet tijd om te bidden? Maar het gebed was al voorbij dacht hij, dus er zat niets op dan haar te achtervolgen.

    Hij haastte zich om haar bij te houden, ze was snel en hij zag haar van ver vele straten verder kwam hij dichterbij en zag haar, ze liep een stukje terug, en de man dacht dat hij haar glimlach zag onder haar sluier of was dat zijn fantasie? De man ging met zichzelf praten.

    De arme man zei tegen zichzelf `wie is zij? Is ze de dochter van een rijke familie? Wat wilt ze van me?' Ze ging weer een hoek van een straat om en toen de man snel de hoek om ging, zag hij haar niet meer, na een tijdje zoeken zag hij haar weer maar nu was ze nog sneller dus de man dacht misschien is ze bang of boos. De man bleef haar volgen en eindigde opeens buiten de stad.

    De zon ging onder en ze liep wat langzamer, en daar bleef ze even stil staan en keek naar de man, ze was aangekomen op een begraaf plaats, normaal zou hij bang zijn maar zijn gedachtes waren ergens anders. Dit vond hij een echte liefdes plek waar de liefdesparen in het geheim komen dacht hij bij zichzelf.






    Ze waren drie meter van elkaar vandaan en ze keek nog naar hem, en liep daarna verder, ze liep een kelder in en liep de trap af naar beneden waar een oude bronzen deur was die ze opende, de man achtervolgde haar.




    Hij stapte naar binnen en zag dat het een grote kamer was. Van buiten was dit niet te zien er waren zelfs kaarsen aan de muren die de ruimte verlichten. En daar zat de vrouw op een aantal oude kussens nog steeds helemaal bedekt

    De vrouw zei met een fluisterende stem `doe de deur op slot en breng de sleutel`

    Hij deed de deur op slot en wilde de sleutel brengen maar ze zei gooi de sleutel maar

    De man gooide de sleutel maar die viel in een put.

    Toen begon de man bang te worden en zag de wolken boven zich hangen en hij hoorde haar lachend zeggen `ga door want je vond het ook niet erg om je gebed te missen toch?`

    De man was nu stil en zei niets.

    "De tijd voor het avond gebed is ook al voorbij," zei ze met een valse lach "Waarom ben je zo stil? kom hier bij me en neem mij ! dat is toch hetgeen waarvoor je achter me aan kwam?"

    Hij werd bang en zijn buik draaide rond van de zenuwen.

    `Het is tijd om me te laten zien `zei ze en ze deed haar gezichtsluier af en het was geen gezicht van een jonge dame, maar een oud en griezelig wezen, dat de man nog nooit heeft gezien

    Ze zei `Kijk goed naar me! Mijn naam is dunya, (deze wereld). Ik ben je geliefde, jij spendeert je tijd aan het achtervolgen van mij, en nu heb je me bereikt, in je graf . Welkom Welkom!`

    ze begon te lachen en te lachen, totdat ze uitspatte in stof en verging in schaduw en de kaarsen aan de muur gingen één voor één uit......

    * "Lees het boek. Uw eigen ziel is op deze dag als rekenaar tegen uzelf voldoende."



    Degene die de rechte weg volgt, volgt deze slechts voor zijn eigen heil en hij die dwaalt, dwaalt alleen tegen zichzelf.

    En geen lastdrager zal de last dragen van een ander. En Wij straffen nimmer voordat Wij een boodschapper hebben gezonden.
    (Soerat 17)
    .
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #47
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik kijk weer uit naar het volgende. =)
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #48
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Mooi. Wauw.
    Heb maar geen afbeelding geplaatst van de vrouw we willen zo nog wel slapen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #49
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Heb maar geen afbeelding geplaatst van de vrouw we willen zo nog wel slapen
    Ja, ik aan het zoeken naar een vrouw in die tweede afbeelding.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  5. #50
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ja, ik aan het zoeken naar een vrouw in die tweede afbeelding.
    die heks zit goed verstopt
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #51
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Nog eentje dan...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #52
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    die heks zit goed verstopt
    Hahaha ja was echt aan het zoeken...
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  8. #53
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Er was eens een groep van moslims die da3wa deden (mensen uitnodigen tot Allah swt) op straat

    Na hun da3wa zijn ze naar een moskee gegaan in de buurt waar dat ze da3wa deden. De groep heeft gebeden, en na het gebed vroeg de groep aan de imam van de moskee of hij iemand kent die niet bid. De imam zei: ja ik ken iemand. Namelijk de buur van deze moskee is een zeer rijke man maar bid niet. Hij bid niet? De groep zei: subhanalah!! Buur van de moskee en hij bid niet???

    De groep is onmiddellijk naar hem toe gegaan. Toen ze aan zijn deur stonden belden ze aan. Er deed niemand open dus belden ze opnieuw, maar steeds niemand die opendeed. En zo belden ze een vier of vijf keer tot de man opendeed.

    De man zei woedend: wie zijn jullie?? De groep antwoordde: wij zijn een groep die mensen uitnodigen tot Allah azza wa jall en we willen dat jij meegaat naar moskee om enkele woorden van Allah azza wa jall te horen. We gaan namelijk een lezing geven en we willen dat je meegaat.

    De man antwoordde: Inshalah ga maar en ik zal wel komen.

    De groep zei: Nee!! We gaan niet weg tot je meegaat. Subhanalah kijk hoe de groep standvastig bleef.

    De man antwoordde: Ga maar ik moet nog Woedoe doen en me omkleden en dan zal ik wel komen. Ik woon namelijk toch naast moskee dus geen probleem. Ik kom onmiddellijk.

    De groep zei: Nee Walahi wij gaan niet weg tot jij meegaat.

    De man wist dat er geen ander oplossing was dan mee te gaan. Dus kleedde hij zich snel om verrichte de woedoe en is meegegaan.

    Eens aangekomen in de moskee begon de groep een lezing te houden. Ze begonnen te vertellen over het leven, de dood en meer Allahoma baarik

    Subhanalah het was alsof de woorden van de groep rechtsreeks in de hart van de man ging. De groep keek naar die man en zagen dat hij aan het huilen was. Laaa ilaha ila laah. Hij was aan het huilen. De man wist altijd dat hij verkeerd bezig was maar wou het niet toegeven tot deze dag hij deze mooie woorden hoorde.



    Na de lezing ging de man naar de groep en vroeg hun. Waar gaan jullie nu naartoe? De groep antwoordde: we gaan verder da3wa doen Inshallah. De man zei: mag ik meegaan? Kan dat??

    De groep antwoordde zeer blij: Natuurlijk mag je meegaan. Het is een gunst van Allah azza wa jall die we jou niet kunnen afnemen. Kom maar mee.

    De rijke man was zo gelovig dat hij al zijn geld uitgaf omwille van zijn liefde voor Allah azza wa jall

    Op een dag vroeg de man aan de groep: Weten jullie nog de dag dat jullie aan mijn deur zijn komen aanbellen en ik wou de eerste drie keer niet opendoen??

    De groep zei ja natuurlijk weten we het nog.

    De man vroeg: weten jullie wat ik aan het doen was??

    De groep antwoordde neen dat weten we niet.

    De man zei: die dag had het wereldse leven mij overwonnen. Ik had miljoenen, maar de wereld zag er zwart uit voor mij. Ik had enkel problemen en problemen. Mijn geld had me ziek gemaakt.

    Weten jullie wat ik aan het doen was vroeg die man??

    Neen zei de groep.

    De man zei: Walahi ik stond op het punt zelfmoord te plegen. Ik ben op een stoel gaan staan, heb een stevige touw aan het plafond vastgemaakt. Ik heb de touw stevig rond mijn nek vastgemaakt. Ik was het leven beu en wou mijn eigen ophangen. Ik was op de stoel gaan staan en had stevige touw rond mijn nek vastgemaakt en toen ik de stoel wou wegduwen om mijn eigen te laten vallen voelde ik dat de stoel niet bewoog.

    Walahi zei de man het was alsof de stoel in de vloer was gespijkerd. Ik bleef de stoel maar wegduwen maar het wou niet.

    Toen hoorde ik de bel.


    Ik zei tegen mijn eigen. Moet ik de deur openen of moet ik mijn leven nu eindigen???

    Mijn ziel zei: maak een eind aan je leven maar toen op dat moment was het precies dat er een stem vanuit mijn hart sprak en zei: ga de deur opendoen. Er zal je iets goeds overkomen.

    Ik heb mijn ziel gevolgd en duwde de stoel opnieuw maar het lukte niet. De stoel wou niet bewegen. Toen hoorde ik weer de bel en zei ik in mijn eigen, ik ga de deur openen en terugkomen om een eind te maken aan mijn leven.

    Toen de man de deur opende zag ik jullie. Toen wist ik dat Allah swt jullie heeft gestuurd om mij te redden van mijn zelfmoord. Walahi als jullie niet waren gekomen had ik mijn leven slecht beëindigd en behoorde ik in het Hiernamaals tot de ongelovigen. Maar la ilaha ila laah, Allah swt heeft me niet in de steek gelaten.

    Subhanalah mensen laat deze verhaal een wijze les zijn voor mij en voor jullie en geef nooit op. Je weet nooit wanneer je wordt gered door Allah azza wa jall ♥️

    Mash'allah dat deze man berouw heeft getoond en zo zie je maar dat je met rijkdom niets bent want geld is enkel een overlevingsmiddel geen levensdoel!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #54
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Hahaha ja was echt aan het zoeken...
    sorry wil er wel eentje plaatsen voor de beeldvorming vrees alleen dat sommigen hélemaal niet meer kunnen slapen dan
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #55
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    tijd voor een verhaaltje
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #56
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Dit is een waargebeurd verhaal, waarbij je rillingen en kippenvel krijgt over je hele lijf! lees het en je zult zien....


    Een jongedame ging op een dag naar een feest bij haar vriendinnen. Ze bleef er tot klokslag 00.00 uur. Ze realiseerde zich dat het erg laat was geworden en wilde naar huis gaan

    Ze woonde best ver en was genoodzaakt eerst de bus te pakken om vervolgens met de trein naar huis te gaan.Maar zoals jullie weten stations zitten vol met criminelen en zelfs moordenaars en zeker op dat tijdstip.

    Daar aangekomen probeerde ze rustig te blijven, en probeerde ze haarzelf te overtuigen dat er niets zal gebeuren. Dat meisje was een NIET praktiserende moslima. Zij koos ervoor om met de trein te gaan omdat die sneller is. Toen ze op de ondergrondse in de wachtruimte zat, ging er door haar hoofd allerlei enge verhalen die 's nachts op dat station gebeurd zijn.




    Zij was hélemaal alleen op dat moment , behalve die enge mam, helemaal in het zwart gekleed. In het begin was ze bang voor die man maar ze spaarde alle moed bij elkaar om rustig te blijven.De man kwam steeds dichterbij tot hij juist voor haar stond.

    En toen begon ze Koran verzen die ze uit haar hoofd kende te reciteren.En ineens draaide die man zich om en ging er van door. Ze bleef koran hardop reciteren totdat de trein kwam en ze in alle haast instapte om naar huis te gaan.

    Tot haar grootste schrik leest ze de volgende ochtend in de krant dat er op datzelfde station, waar ze gisteren was, 5 minuten na haar vertrek een meisje is vermoord en dat de dader aangehouden is.

    Ze ging naar het politiebureau en ze vertelde aan de politie agent dat ze daar ook, 5 minuten voor het misdrijf was, ze vroeg aan de politie of ze de dader 1 vraag mocht stellen?

    Ze vroeg: herken je mij nog? De man antwoordt: Ken ik jou dan? Zij zegt: Ik ben het meisje van gisteren op 't station ik was daar toen je voor me stond weet je nog?

    En hij zei: Ja ik herken je.

    Vervolgens zegt zij: Waarom heb je mij dan niet vermoord in plaats van dat meisje? Daarop zei hij: Hoe kon ik je vermoorden, en als ik je vermoord had, wat zouden die TWEE GROTE MANNEN die links en rechts achter jou stonden met mij gedaan hebben?

    En toen de mensen tot hen zeiden: "De volkeren hebben zich tegen u verzameld, vreest hen daarom," vermeerderde dit hun geloof en zij antwoordden: "Allah is ons genoeg en Hij is een uitstekende Beschermer."

    Daarom keerden zij met de gunst en genade van Allah terug, geen kwaad had hen aangeraakt en zij volgden Allah's welbehagen en Allah is de Heer van grote overvloed. ♥️


    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Wollahila zo waar dit hahah. Nu willen we het liefst weer jong/klein worden terug naar onze zorgeloze jeugd..

    Zucht

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Dit is een waargebeurd verhaal, waarbij je rillingen en kippenvel krijgt over je hele lijf! lees het en je zult zien....


    Een jongedame ging op een dag naar een feest bij haar vriendinnen. Ze bleef er tot klokslag 00.00 uur. Ze realiseerde zich dat het erg laat was geworden en wilde naar huis gaan

    Ze woonde best ver en was genoodzaakt eerst de bus te pakken om vervolgens met de trein naar huis te gaan.Maar zoals jullie weten stations zitten vol met criminelen en zelfs moordenaars en zeker op dat tijdstip.

    Daar aangekomen probeerde ze rustig te blijven, en probeerde ze haarzelf te overtuigen dat er niets zal gebeuren. Dat meisje was een NIET praktiserende moslima. Zij koos ervoor om met de trein te gaan omdat die sneller is. Toen ze op de ondergrondse in de wachtruimte zat, ging er door haar hoofd allerlei enge verhalen die 's nachts op dat station gebeurd zijn.




    Zij was hélemaal alleen op dat moment , behalve die enge mam, helemaal in het zwart gekleed. In het begin was ze bang voor die man maar ze spaarde alle moed bij elkaar om rustig te blijven.De man kwam steeds dichterbij tot hij juist voor haar stond.

    En toen begon ze Koran verzen die ze uit haar hoofd kende te reciteren.En ineens draaide die man zich om en ging er van door. Ze bleef koran hardop reciteren totdat de trein kwam en ze in alle haast instapte om naar huis te gaan.

    Tot haar grootste schrik leest ze de volgende ochtend in de krant dat er op datzelfde station, waar ze gisteren was, 5 minuten na haar vertrek een meisje is vermoord en dat de dader aangehouden is.

    Ze ging naar het politiebureau en ze vertelde aan de politie agent dat ze daar ook, 5 minuten voor het misdrijf was, ze vroeg aan de politie of ze de dader 1 vraag mocht stellen?

    Ze vroeg: herken je mij nog? De man antwoordt: Ken ik jou dan? Zij zegt: Ik ben het meisje van gisteren op 't station ik was daar toen je voor me stond weet je nog?

    En hij zei: Ja ik herken je.

    Vervolgens zegt zij: Waarom heb je mij dan niet vermoord in plaats van dat meisje? Daarop zei hij: Hoe kon ik je vermoorden, en als ik je vermoord had, wat zouden die TWEE GROTE MANNEN die links en rechts achter jou stonden met mij gedaan hebben?

    En toen de mensen tot hen zeiden: "De volkeren hebben zich tegen u verzameld, vreest hen daarom," vermeerderde dit hun geloof en zij antwoordden: "Allah is ons genoeg en Hij is een uitstekende Beschermer."

    Daarom keerden zij met de gunst en genade van Allah terug, geen kwaad had hen aangeraakt en zij volgden Allah's welbehagen en Allah is de Heer van grote overvloed. ♥️


    SubhanAllah dit verhaal ken ik ook. Elke keer als ik het hoor of het zelf vertel gaan de rillingen over mijn hele lichaam. En ook nu bij het lezen voel ik exact diezelfde rillingen

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    sorry wil er wel eentje plaatsen voor de beeldvorming vrees alleen dat sommigen hélemaal niet meer kunnen slapen dan
    Doe het morgen overdag hihi want ik ben nu echt heel nieuwsgierig geworden..

  15. #60
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Zo eerst even mijn melk opwarmen en dan tijd voor een nieuw verhaaltje...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna