1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    239
    05-12-2015

    Waar ben jij dankbaar voor?

    -

  2. #2
    A Man Apart

    Reacties
    2.805
    27-09-2016

    Dat Allah alle mensen een bestaan gunt die nu leven

    Besef dat andere die niet geboren zijn of er helemaal niet zijn,
    Het leven niet kunnen beleven.
    De Man Der Heden

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Voor mijn islam en dat ik moslim ben
    Wat is een betere gunst dan dat ? om van de umnah van de laatste profeet Mohammed ,(Saw) te zijn.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Familie

  5. #5
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Voor mijn islam en dat ik moslim ben
    Wat is een betere gunst dan dat ? om van de umnah van de laatste profeet Mohammed ,(Saw) te zijn.
    Mooi, maar je kunt voor meerdere aspecten Allah de Al Machtige dankbaar zijn, Khameneih.

    Hoe weet jij zeker dat jij tot de laatste Ummah behoort.

    Jij bent toch een Shieet.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Misschien cliché, maar ik ben dankbaar voor alles in het leven alhamdoulilah; zowel mooi als minder mooi en zowel tastbaar als niet-tastbaar.

    Alle ervaringen in het leven vormen ons, en zijn een onderdeel van onze identiteit. Je kunt er zelf voor kiezen of je aan elk een positieve of negatieve draai wilt geven; je kunt namelijk van mooie dingen iets lelijks maken en je kunt van lelijke dingen iets moois maken.

    Ik zie dankbaarheid dus als een (karakter)eigenschap die je je eigen kan maken. Los daarvan kun je natuurlijk wel extra dankbaar zijn voor alle begunstigingen die je hebt. : )

  7. #7
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door missq Bekijk reactie
    Misschien cliché, maar ik ben dankbaar voor alles in het leven alhamdoulilah; zowel mooi als minder mooi en zowel tastbaar als niet-tastbaar.

    Alle ervaringen in het leven vormen ons, en zijn een onderdeel van onze identiteit. Je kunt er zelf voor kiezen of je aan elk een positieve of negatieve draai wilt geven; je kunt namelijk van mooie dingen iets lelijks maken en je kunt van lelijke dingen iets moois maken.

    Ik zie dankbaarheid dus als een (karakter)eigenschap die je je eigen kan maken. Los daarvan kun je natuurlijk wel extra dankbaar zijn voor alle begunstigingen die je hebt.
    Mooie analyse, missq.

    We moeten Allah dankbaar zijn voor alles van beproevingen tot gezondheid.
    Van armoede tot welvaart.
    Van ervaringen tot lot postieve qadr en negatieve qadr.

  8. #8
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Dien, lieve familie, goede gezondheid, religie en halal inkomsten.

    Mensen van wie ik hou en zijn van mij.... kortom, hmdl blessed

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Mooi, maar je kunt voor meerdere aspecten Allah de Al Machtige dankbaar zijn, Khameneih.

    Hoe weet jij zeker dat jij tot de laatste Ummah behoort.

    Jij bent toch een Shieet.

    Als jij zeker van bent dat ik pro khaminei ben zeg dit.

    Oh Allah als ik de broeder onrechtvaardig beschuldigd van iets. of dat ik beweer dat die bepaalde sekte hoor wat niet waar is Vergeef mij dan.

    Voor rest edit Mubarak.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  10. #10
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Als jij zeker van bent dat ik pro khaminei ben zeg dit.

    Oh Allah als ik de broeder onrechtvaardig beschuldigd van iets. of dat ik beweer dat die bepaalde sekte hoor wat niet waar is Vergeef mij dan.

    Voor rest edit Mubarak.
    Hhh het is aan jou als Iranier om duidelijkheid te verschaffen.

    Deze nifaaq tactiek moet je bij iemand anders proberen.

    Hoeveel salaat bid je per dag.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Hhh het is aan jou als Iranier om duidelijkheid te verschaffen.

    Deze nifaaq tactiek moet je bij iemand anders proberen.

    Hoeveel salaat bid je per dag.
    5 gebeden 17 rakat .

    Ben je ooit in Iran geweest ,?

    Ik denk het niet.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  12. #12
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    5 gebeden 17 rakat .

    Ben je ooit in Iran geweest ,?

    Ik denk het niet.
    Bid je richting Mekka of Qom of Karbala.

    Misschien ooit als Iran bevrijd wordt.

    Voorlopig heb ik genoeg en voor altijd aan mijn prachtige Marokko.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Bid je richting Mekka of Qom of Karbala.

    Misschien ooit als Iran bevrijd wordt.

    Voorlopig heb ik genoeg en voor altijd aan mijn prachtige Marokko.

    Ja ik had al zo'n gedachten, bro dit heel gevaarlijk je haat word zo erg dat je blind maakt. Pas op.

    Voor rest vind ik tijdverspilling om hierover te praten met jou.
    Je eigen land verkoop alcohol en heeft een hele andere wetgeving. Vrouwen word massaal verkocht naar KSA, misschien kan je daar iets tegen doen roep op naar het juiste beter dan forum hier.

    Misschien kan je mee bouwen aan het bouwen van wegen of ziekenhuis misschien kan amir el momineen van je helpen. Mensen in alhocomia worden gevangenis ingegooid daarvoor want protesteren voor ziekenhuizen, ze worden gezien als mensen van de fitna.

    Zeg ook tegen hem vrouwen het niet leuk vinden dat ze in Spanje moeten werken voor bijna niks. Omdat miljarden op zijn bank heeft staan en land heeft geen eens een sanctie. Nog steeds heeft die niks voor elkaar gekregen (daarom zijn jullie 400.000 in NL toch ? )

    Vraag ook aan hem als ziek is waarom die telkens naar Frankrijk gaat en naar de beste Franse ziekenhuizen (waarom geen Marokko ).

    Aangezien de koning zo goed is daar en het dat el islam is.Mijn vraag is wat doe jij dan hier ?

    Je mag niet eens in dar el kufr wonen. Andere woorden pak je spultjes ga naar dat el islam vanje toe waar alcohol wordt verkocht.

    Voor rest wil ik niet meer met je praten. Succes ermee .
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  14. #14
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Ja ik had al zo'n gedachten, bro dit heel gevaarlijk je haat word zo erg dat je blind maakt. Pas op.

    Voor rest vind ik tijdverspilling om hierover te praten met jou.
    Je eigen land verkoop alcohol en heeft een hele andere wetgeving. Vrouwen word massaal verkocht naar KSA, misschien kan je daar iets tegen doen roep op naar het juiste beter dan forum hier.

    Misschien kan je mee bouwen aan het bouwen van wegen of ziekenhuis misschien kan amir el momineen van je helpen. Mensen in alhocomia worden gevangenis ingegooid daarvoor want protesteren voor ziekenhuizen, ze worden gezien als mensen van de fitna.

    Zeg ook tegen hem vrouwen het niet leuk vinden dat ze in Spanje moeten werken voor bijna niks. Omdat miljarden op zijn bank heeft staan en land heeft geen eens een sanctie. Nog steeds heeft die niks voor elkaar gekregen (daarom zijn jullie 400.000 in NL toch ? )

    Vraag ook aan hem als ziek is waarom die telkens naar Frankrijk gaat en naar de beste Franse ziekenhuizen (waarom geen Marokko ).

    Aangezien de koning zo goed is daar en het dat el islam is.Mijn vraag is wat doe jij dan hier ?

    Je mag niet eens in dar el kufr wonen. Andere woorden pak je spultjes ga naar dat el islam vanje toe waar alcohol wordt verkocht.

    Voor rest wil ik niet meer met je praten. Succes ermee .
    Zie je ik wist het almunafiq.
    Ik had je allang door ayouha al majus.

    Je vieze hart zit vol met wrok hhh.
    Man man man wat een reactie.

    Jij zegt ik ben Ummah van profeet Mohammed.
    La3natu Allahi 3alaika illa yawmu deen.

    Ze3ma scoren bij de Marokkaanse meiden al kaddabo alashir.

    Munafiqeen als jij gaan richting enkeltje hel. Gemaakt voor Brandhout.

    Ayouha alkaddabo alashir.

    Illa jahanam wa bi2sa almaseer majus.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Zie je ik wist het almunafiq.
    Ik had je allang door ayouha alMajous.

    Jij zegt ik ben Ummah van profeet Mohammed. Scoren bij Marokkaanse meiden al kaddabo alashir.

    Munafiqeen als jij gaan richting enkeltje hel. Brandhout.

    Na3latu Allahi ilaika illa yawmu deen.

    Illa yahanam wa bi2sa almaseer.

    Ayouha alkaddabo alashir.
    Vericht je takfeer op mij ?
    Munafiq héb je daar bewijs voor ? Zo ja heb huja vericht ?

    Ik weet dat je boos bent omdat ik waarheid zeg over de koning van jou. Dat is geen reden om takfeer te verrichten op iemand.


    Voor de rest vergeef ik je, want onterecht takfeer is net alsof je iemand vermoord.

    Ik vergeef je moge Allah jou vergeven. Ik wil niet dat je goede daden kwijt raakt door takfeer te verrichten.


    Ik wil het hierbij laten moge Allah je slecht omzetten in goede daden.

    Klaar...
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.