1. #691
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Vrouwen horen zich te gedragen .
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  2. #692
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Vrouwen horen zich te gedragen .
    Mannen niet?

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Wat is feminisme?

    Feminisme is een beweging en een ideologie die vrouwen ertoe aanzet om in opstand te komen tegen hun echtgenotes, hun mannen.
    Wat is het effect hiervan? Dat is de ondermijning van het gezinsleven. Vrouwen die het feminisme omarmen, worden rebels tegenover mannen en kunnen zodoende
    niet functioneren in het gezinsleven.

    Het ontwrichten van het gezinsleven zorgt voor serieuze maatschappelijke problemen. Kinderen worden zonder beide ouders opgevoed, waardoor ze getraumatiseerd worden en kapot gaan in het leven.

    De ideologie van het feminisme vergiftigt jonge meisjes met verkeerde denkbeelden over mannen. Het feminisme stelt mannen in een kwaad daglicht, waardoor het moeilijk wordt om huwelijken tussen mannen en vrouwen te sluiten.

    Het feminisme is een gif dat elke normale samenleving kapot maakt.

    Ook stimuleert het feminisme bij meisjes en vrouwen pervers en losbandig gedrag, zoals het aangaan van seksuele relaties voorafgaand aan het huwelijk.

    Kortom, het feminisme is een gevaarlijke ideologie die de gehele samenleving omverwerpt, ook de vrouw uiteindelijk, want een feministische vrouw blijft alleen en eenzaam achter!

    Daarom STOP het FEMINISME!
    Het is niet zo dat wanneer jij even uit de losse pols een definitie van feminisme verzint dat ook waar is.
    Er zijn wel wat licht uiteenlopende definities van feminisme maar die van jou komt daar niet in de buurt.
    Dat het botst met wat uitgangspunten in de abrahamistische religies snap ik wel

  3. #693
    Seperation Of Powers

    Reacties
    41
    21-05-2020

    Citaat Geplaatst door Interim Bekijk reactie
    Hier raak je me kwijt.

    Als dit de 'zieke structuur' (pathologie) is, wat is dan de 'gezonde structuur' (anatomie)?
    Ik wacht nog steeds op antwoord.

  4. #694
    Male Fantasy

    Reacties
    76
    10-02-2011

    Citaat Geplaatst door Interim Bekijk reactie
    Ik wacht nog steeds op antwoord.

  5. #695
    Seperation Of Powers

    Reacties
    41
    21-05-2020

    Citaat Geplaatst door Interim Bekijk reactie
    Het thema 'Seks en gebed zijn spiritueel' komt van Ibn 'Arabi.

    Feministe(?) Sa'diyya Shaikh (Zuid-Afrika) heeft hier een boek over geschreven:



    Bovenstaande in combinatie met:

    https://www.docdroid.net/lFahHSo/the...l-z-liborg-pdf

    &

    https://www.documentacatholicaomnia....aganos,_EN.pdf

  6. #696
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Mannen niet?


    Het is niet zo dat wanneer jij even uit de losse pols een definitie van feminisme verzint dat ook waar is.
    Er zijn wel wat licht uiteenlopende definities van feminisme maar die van jou komt daar niet in de buurt.
    Dat het botst met wat uitgangspunten in de abrahamistische religies snap ik wel
    MikeH is een feminst! Hij is een narcist!
    Sterker door Strijd

  7. #697

  8. #698
    Seperation Of Powers

    Reacties
    41
    21-05-2020

    Mijn dank.
    Het lukte niet om de afbeelding te verkeinen.


  9. #699
    Seperation Of Powers

    Reacties
    41
    21-05-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Mannen niet?


    Het is niet zo dat wanneer jij even uit de losse pols een definitie van feminisme verzint dat ook waar is.
    Er zijn wel wat licht uiteenlopende definities van feminisme maar die van jou komt daar niet in de buurt.
    Dat het botst met wat uitgangspunten in de abrahamistische religies snap ik wel
    Wat zijn de uitgangspunten van de abrahamistische religie?