MVC Lid

Reacties
    44
    25-03-2020

Wat zijn mensen toch heerlijk opportunistisch..

El hamdulilah dat ik het mis had over de bekering van de oprechte Joram van Klaveren. Ik durf tenminste toe te geven dat ik
    het fout had. Maar nee, al mijn vrienden die het toendertijd met mij eens waren, die hebben nu ineens altijd al geweten
    dat hij oprecht was. Mensen voelen zich gekrenkt als ze hun fouten toegeven. Daarmee krenk je jezelf alleen maar nog
    meer, omdat je laat zien dat je een laag zelfbeeld hebt. El hamdulilah geloof ik nu dat Joram oprecht is, maar ik verzin
    maar iets belachelijks: stel dat hij toch een bedriegeling bleek te zijn, dan schreeuwt iedereen ineens van de daken dat ze
    hem nooit geloofde vanaf het eerste uur. Mensen zijn fake.

MVC Lid

Reacties
    1.727
    17-12-2019

Het is moeilijk om je fouten toe te geven, maar we moeten er niet omheen draaien. En onze fouten toegeven en vergiffenis vragen, aan Allah shwt maar ook aan de mensen.

En als iemand “bedriegt” dan heeft diegene zichzelf er meer mee dan anderen. Iedereen moet zich verantwoorden voor zijn daden.

Een oplichter wint op de korte termijn, iemand die oprecht is en eerlijk te werk gaat, die wint op de langere termijn.

Een oplichter maakt punten, maar een oprecht iemand, wint de hele wedstrijd.

En daar gaat het om, het eindresultaat.

Als je met voetbal achter staat, heb je nog niet verloren
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

MVC Lid

Reacties
    44
    25-03-2020

Citaat Geplaatst door 3esses Bekijk reactie
    Het is moeilijk om je fouten toe te geven, maar we moeten er niet omheen draaien. En onze fouten toegeven en vergiffenis vragen, aan Allah shwt maar ook aan de mensen.

En als iemand “bedriegt” dan heeft diegene zichzelf er meer mee dan anderen. Iedereen moet zich verantwoorden voor zijn daden.

Een oplichter wint op de korte termijn, iemand die oprecht is en eerlijk te werk gaat, die wint op de langere termijn.

Een oplichter maakt punten, maar een oprecht iemand, wint de hele wedstrijd.

En daar gaat het om, het eindresultaat.

Als je met voetbal achter staat, heb je nog niet verloren
    Precies

MVC Premium

Reacties
    527
    19-05-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    up
    Ewa Fadma. 3ad watisad.

MVC Lid