1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    22-05-2020

    Mensen het loopt vataal uit met mij door sihr

    Salem broeders en zusters

    Ik ben 25 jaar en woon sinds 3 jaar in marokko. Ik wil me verhaal kwijt ik en me moeder woonde un rdam zuid me moeder haar exman zijn uitelkaar omdat me moeder mágic praktijke zag bij hem hij gebruikt sihr en werkt ermee mohim hij heeft van alles gedaan om ons kapot te krijgen jet is hem gelukt en tot de dag van vandaag stuurt hij djins maar ons en we zijn al 3 jaar bezig met genezing maar het word opnieuw gestuurd deze man heet abderahim hij woont in rotterdam zuid is lang en heeft snor en komt van afkomst alhocaima psyco man wollah hoop inshallah dat hij gestraft word we weten geen raad meer

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7
    22-05-2020

    Uuuppp

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7
    22-05-2020

    Upppp

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Salamoualaikom Ik weet een raad

    Als je iets thuis vies ziet dat kan je controleren doe ruqyah water met volledige vertrouwen Aan Allah

    Denk aan de zon die hij geschapen heeft en de wereld

    De tekenen van Allah

    Reciteer heel zacht elke soerah zacht reciteren en na elke soerah dat er beetje spuug uitkomt de volgende reciteren de belangrijkste is sura ayat koersi want Allah houdt het meest van die soerah

    En dan de water gooien als je ziek bent op je kussen en dan komt er licht er uit en donker dan moet je dat precies weer hetzelfde doen en zeg erbij Allahoema j3al hadha Mubarak

    En dan uit het huis gooien en dan is er beetje sihr weg en zo doorgaan

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Bijvoorbeeld bij als er licht is Op je eerste bed en de tweede bed niet dan weet je het is sihr en moet je het weggooien

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Marocco1995 Bekijk reactie
    Salem broeders en zusters

    Ik ben 25 jaar en woon sinds 3 jaar in marokko. Ik wil me verhaal kwijt ik en me moeder woonde un rdam zuid me moeder haar exman zijn uitelkaar omdat me moeder mágic praktijke zag bij hem hij gebruikt sihr en werkt ermee mohim hij heeft van alles gedaan om ons kapot te krijgen jet is hem gelukt en tot de dag van vandaag stuurt hij djins maar ons en we zijn al 3 jaar bezig met genezing maar het word opnieuw gestuurd deze man heet abderahim hij woont in rotterdam zuid is lang en heeft snor en komt van afkomst alhocaima psyco man wollah hoop inshallah dat hij gestraft word we weten geen raad meer

    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh, je kan soennah-dokter.nl mailen of bellen. Hij doet rokia en hij kan je advies geven Inshallah.

    Alles is in handen van Allah shwt. En Allah shwt is tot alles toe in staat. Dus blijf hoop hebben.

    Net als de profeet Mozes (Musa vrede zij met hem) toen die vastliep bij een zee, plus farao en zijn hele leger zaten achter Hem en zijn mensen aan. Toen er geen weg was, MAAKTE ALLAH shwt een weg!

    Dus geduld en hoop. En heb vertrouwen in Allah shwt.

    (Koran 8:30) Zij plannen en Allah plant ook. En Allah is de beste planner.


    Komt goed Inshallah. Moge Allah shwt jou en jou geliefden ten alle tijden beschermen en de duivels uit jullie buurt halen, amin!

    Moge Allah shwt de rest van jouw leven, samen met jouw geliefden, het beste van jullie leven laten zijn, amin!

    Moge Allah shwt jou, samen met jouw geliefden in Jannah laten zijn, amin!


    Salam.
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Dadels eten, het beste ajwa dadels, 7 op een lege maag, wanneer je in de ochtend wakker wordt. Doe veel sebab, en veel Dua’s. En vertrouw op Allah shwt. Stop met zondigen etc. Verwijder haat en jaloezie en hoogmoed uit je hart en zuiver jezelf.

    https://m.facebook.com/wordvriendvan...3192008066029/
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Probeer dichterbij Allah shwt te komen, oa door aanbidding (aanbidding is niet alleen salaat, maar ook andere dingen zoals goed zijn voor je naasten enzo).

    Stop met slechte gewoontes (zoals roddelen, slecht praten enzo).

    Wie lopend naar Allah shwt gaat, Allah shwt komt diegene rennend tegemoet!


    Blijf volhouden, focus op de oplossing en niet op het probleem. Met de moeilijkheid komt gemak (Koran 94:6).


    Allah ishaffiekoum, moge Allah shwt jou en jou geliefden genezen en jullie ten alle tijden beschermen tegen al het slechte, amin!


    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Salamoualaikoum broer, waar heb je dat vandaan?!
    Heb effe snel gekeken en er stond, dat je Allah shwt moet vragen, om die sihr terug te doen bij diegene?!

    Iemand is getroffen door sihr, en dan gaat diegene ook sihr wensen voor iemand?!


    Er is veel “nep”rokia op oa Facebook en YouTube, dus pas op bro.


    Wa Allahoe a3lam.


    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Soennah-dokter.nl (mailen of bellen)
    Khair Inshallah
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    134
    26-10-2019

    Salam. Zijn magie is niet sterker dan Allah’s wil. Vraag Allah om bescherming en zorg ervoor dat je altijd woudou hebt en bidt je gebeden op tijd.

    Gaat allemaal goedkomen!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Oldscool Bekijk reactie
    Salam. Zijn magie is NIET sterker dan Allah’s wil.
    Djazaak Allahoe Ghairan broer
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    706
    17-11-2010

    Er is geen corona bij vluchteling kampen