1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Toeristen vanaf juli onder voorwaarden weer welkom in Spanje

    Buitenlandse toeristen kunnen vanaf juli weer naar Spanje. Premier Pedro Sanchez zei dat zaterdag tijdens een persconferentie. Wel moet aan veiligheidsvoorwaarden worden voldaan, zei de regeringsleider.





    "We garanderen dat toeristen geen risico zullen lopen, maar ook dat ze geen risico voor ons zullen veroorzaken", aldus Sanchez. Met zijn aankondiging maakte hij een eind aan verwachtingen dat het toerismeseizoen misschien zelfs eerder opgestart zou kunnen worden. Italië kondigde recentelijk aan de grenzen met ingang van 3 juni weer te openen.

    Sanchez' stap komt niet als verrassing; eerder in de week kondigde de minister van Transport al aan dat het buitenlandse toerisme "vanaf eind juni weer op gang gebracht" wordt. Volgens José Luis Ábalos wordt daarbij dan wel gekeken naar de gezondheidssituatie in het land waar mensen vandaan komen en waar de toeristen in Spanje naartoe willen. Hij zei ook dat de Spanjaarden dan weer buiten hun eigen provincie mogen reizen.

    90 en 125 miljard euro verlies
    Ábalos zei dat de autoriteiten voorbereidingen treffen om het toerisme te controleren en in goede banen te leiden. Hij ziet allereerst veel mogelijkheden voor bijvoorbeeld de Balearen en Canarische Eilanden omdat daar "de gezondheidssituatie heel positief is". De bewindsman zei niet wat hij precies voor ogen heeft, maar komt naar eigen zeggen heel snel met concrete plannen.

    De toerismesector staat voor 12 procent van de Spaanse economie en wil dat het snel afgelopen is met de beperkende maatregelen. De sector zou dit jaar hoe dan ook al ergens tussen de 90 en 125 miljard euro verlies lijden, zelfs als de regering eind juni het buitenlandse toerisme weer toelaat.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Good good.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    164
    16-05-2020

    Kunnen we naar marokko a 3ibad Allah

  4. #4
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Toch skip ik dit jaar.

    Spanje is nog steeds een brandhaard.

    Eigenlijk zijn we kansloos zonder "vaccin" alhoewel ik echt niet in vaccin geloof en ook nooit zal innemen.

    De mensheid moet drastisch veranderen.

    Gelukkig is de aarde nu aan het verschonen, dankzij Allah, maar gestoorde mensen staan te popelen om terug te keren naar hun oude vervuil modus.

  5. #5
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Toch skip ik dit jaar.

    Spanje is nog steeds een brandhaard.

    Eigenlijk zijn we kansloos zonder "vaccin" alhoewel ik echt niet in vaccin geloof en ook nooit zal innemen.

    De mensheid moet drastisch veranderen.

    Gelukkig is de aarde nu aan het verschonen, dankzij Allah, maar gestoorde mensen staan te popelen om terug te keren naar hun oude vervuil modus.
    Nja pap zou het fantastisch vinden maar ik vind dit wel slimmer.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  6. #6
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Nja pap zou het fantastisch vinden maar ik vind dit wel slimmer.
    Hhh dat begrijp ik zeker van je pap.
    Marokko is prachtig van zuiden tot noorden( jou topic fotos) maar ook zeker de familie gemis etc.


    Maar wat ik denk voor lange termijn:
    (mijn mening)

    Grenzen moeten dicht blijven overal.
    Wel moeten onderdanen nu terugkeren naar land van vestiging die elders vast zitten.

    Binnenland kan het normale basis leven op nadruk op basis leven hervatten.
    Basis is: normaal boodschappen doen, en publieke sectors indien nodig.

    Massa evenementen en massa toerisme moeten verboden worden.

    En misschien experimenteren met ieder maand een aantal wereld Marokkanen toelaten. 1000 tot 2000 per regio in Marokko. En het kan nog altijd uitgebreid worden.

  7. #7
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Hhh dat begrijp ik zeker van je pap.
    Marokko is prachtig van zuiden tot noorden( jou topic fotos) maar ook zeker de familie gemis etc.


    Maar wat ik denk voor lange termijn:
    (mijn mening)

    Grenzen moeten dicht blijven overal.
    Wel moeten onderdanen nu terugkeren naar land van vestiging die elders vast zitten.

    Binnenland kan het normale basis leven op nadruk op basis leven hervatten.
    Basis is: normaal boodschappen doen, en publieke sectors indien nodig.

    Massa evenementen en massa toerisme moeten verboden worden.

    En misschien experimenteren met ieder maand een aantal wereld Marokkanen toelaten. 1000 tot 2000 per regio in Marokko. En het kan nog altijd uitgebreid worden.
    Denk niet dat dit economisch houdbaar is. Zelfs een 2 de lock down zal er nooit komen.
    Meskin hij wil gewoon naar zijn stekje in Spanje hh. Het ligt er ook aan hoe je je vakantie indeelt. Gewoon in je bubbel blijven geeft niet altijd garantie voor RP.
    Ik begrijp heel goed dat mensen hun familie willen zien en dat het economisch een disaster is, dit weegt voor ieder land enorm, maar je komt ook niet met zout als het ei op is, dit hebben we wel gehad met de Italië toeristen als voorbeeld.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  8. #8
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Denk niet dat dit economisch houdbaar is. Zelfs een 2 de lock down zal er nooit komen.
    Meskin hij wil gewoon naar zijn stekje in Spanje hh. Het ligt er ook aan hoe je je vakantie indeelt. Gewoon in je bubbel blijven geeft niet altijd garantie voor RP.
    Ik begrijp heel goed dat mensen hun familie willen zien en dat het economisch een disaster is, dit weegt voor ieder land enorm, maar je komt ook niet met zout als het ei op is, dit hebben we wel gehad met de Italië toeristen als voorbeeld.
    O Spanje dan mag hij wel per 1 juli als jou vader wilt ev.

    Klopt, economisch is het nu al catastrophaal wereldwijd.

    Misschien moeten we terug keren naar ezels, paarden en kamelen hhhh.

  9. #9
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    O Spanje dan mag hij wel per 1 juli als jou vader wilt ev.

    Klopt, economisch is het nu al catastrophaal wereldwijd.

    Misschien moeten we terug keren naar ezels, paarden en kamelen hhhh.
    Klopt maar vind het te link voor hem en net wat je vroeger aanhaalde, oorzaak ... gevolg.
    Zal niet opgelost raken indien we geen stapje terug nemen. Na deze een volgende.

    Alvast voor straks bsaha, ik duik de keuken in.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  10. #10
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Klopt maar vind het te link voor hem en net wat je vroeger aanhaalde, oorzaak ... gevolg.
    Zal niet opgelost raken indien we geen stapje terug nemen. Na deze een volgende.

    Alvast voor straks bsaha, ik duik de keuken in.
    Ok helder.

    Shokran.

    Besa7a ftorkoum en 3iedokom Mubarak.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    879
    28-01-2014

    MAD

    Dat is niet helemaal waar zo zit je 0 druk op een vacin. Sterker nog hun willen dit juist hun zitten juist druk om dit te doen.

    Hoe meer zieke hoe meer navraag voor de vacinn hoe meer navraag hoe meer geld getrokken kan worden

    Dit komt hun juist mooi uit