1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door ISWA- Bekijk reactie
    Ik claim dat de Nederlandse politiestaat racisme toejuicht door het te faciliteren.
    Nee dat kan niet nederland was zo rechtvaardig toch

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Rechtsstaat is in Nederland en Turkije een illusie en utopie. Andere landen heb ik nooit gewoond en kan er geen uitspraak over doen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door ISWA- Bekijk reactie
    Nee NL is rechtvaardiger dan Marokko.
    Hoeveel jongeren zijn daar werkloos in vergelijking met hier?
    Klein voorbeeldje. Krijg je huursubsidie in Marokko? Of krijg je Zorgtoeslag? Of krijg je in Marokko een verzekering aan de gang die je schade vergoed? Zou een WOB verzoek helpen in Marokko? Moet ik doorgaan?
    Wie heeft het over marokko waarom praat jij over een land waar jij niet heen gaat en geen band mee hebt jij bent geen marokkaan dus stop over marokko te praten. En trouwens echte mannen werken voor hun geld inplaats dat ze hun handje ophouden bij de regering maar dat is niet mijn probleem dat is tussen en jou en de nederlanders .

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    alleen in een rechtsstaat is zoiets mogelijk.
    heb je je werk niet goed gedaan dan beland je op straat,en het maakt niet uit welke positie je bekleedt.
    Maar wat wil je hier nu mee zeggen?
    Doet de rechtsstaat hier goed aan? Of juist niet?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Racisme en discriminiatie is helaas geinstitutionaliseerd in alle lagen van de overheid. Van politie, fiscus tot aan rechtbanken aan toe die Allochtonen zwaarder straffen voor hetzelfde misdrijf dan autochtonen. Ik had het ook anders gezien, maar het is niet anders....

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door ISWA- Bekijk reactie
    Ik claim dat de Nederlandse politiestaat racisme toejuicht door het te faciliteren.
    "De Nederlandse politiestaat die racisme toejuicht...."

    Ja man. Ga in het KSA wonen. Eens kijken heoe snel je terug wilt...

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sigaartje Bekijk reactie
    Maar wat wil je hier nu mee zeggen?
    Doet de rechtsstaat hier goed aan? Of juist niet?
    zeker is het goed.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Ik snap dus niet waarom de redactie dit niet gewoon het probleem bij de naam noemt. Namelijk "discriminerde gedrag" of "etnisch profileren".

    Het is algemeen bekend dat Nederland hier vol mee zit. Of het nou scholen, werk, overheid, belastingdienst, politie controles het zit vol met deze racistische gedragingen als je een Marokkaanse naam hebt.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zelfs als dat zo zou zijn, wat veel te kort door de bocht is, wat heeft dat te maken met Financiën?
    Te kort door de bocht, Mike? Het is toch volslagen onzin?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Minister van financiën die zijn eigen ambtenaren aanklaagt, lol. Eitherway, communicatie tussen de top-ambtenaren en politieke leiding zullen in een rapportage worden weggemoffeld. Met een 'i-am-sorry-boy-pat-on-the-head' zullen er geheid hervormingen komen in de trant van culturele diversiteit bij de belastingdienst en een riante compensatie (wat ze gaan uitkeren aan de slachtoffers). Etnisch profileren is nog 'n stukje institutionele racisme dat nog zit verankerd in dit land.
    "Verankerd in dit land". Ja, man!

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Zelfs als dat zo zou zijn, wat veel te kort door de bocht is, wat heeft dat te maken met Financiën?
    Te kort door de bocht, Mike? Het is toch volslagen onzin?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Ik snap niet waarom mensen dit gewoon ontkennen zelfs wanneer de feiten op tafel worden gegooid. Zolang je dit niet erkent stimuleer je dit gedrag, sommige mensen moeten eens een breedbeeld in hun bovenkamer aanzetten.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    zeker is het goed.
    Oke.,

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Ik snap dus niet waarom de redactie dit niet gewoon het probleem bij de naam noemt. Namelijk "discriminerde gedrag" of "etnisch profileren".

    Het is algemeen bekend dat Nederland hier vol mee zit. Of het nou scholen, werk, overheid, belastingdienst, politie controles het zit vol met deze racistische gedragingen als je een Marokkaanse naam hebt.
    "Nederland zit hier vol mee?" Oké man!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Wanneer de racisten het te heet onder voeten het krijgt mediaandacht meschien een rechtzaak rennen ze weg zo hoef je niks te erkennen. En het stokje kan weer worden overgedragen aan een andere racist.