1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9.767
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik vermoed dat het geen zak had uitgemaakt...zie Zweden bijv
    Waarom doen ze (Rutte en co)nog steeds zo hysterisch,spreken ze continu over een 'nieuw normaal' ..terwijl er in principe niks meer aan de hand is
    Het gedrag van de Zweden verschilt niet veel van dat van ons.
    De overheid heeft het daar alleen nog meer aan mensen zelf gelaten, maar de meeste mensen doe uit zichzelf aan social distancing.
    We zien wel in Zweden dat de neerwaartse curve nu een stuk langzamer is dan hier (iig tot een week geleden ongeveer).

    Ik begreep dat de regio stockholm bv ongeveer evenveel minder woon werkverkeer had als wij hier hebben (40% minder).

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    79
    28-09-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik vermoed dat het geen zak had uitgemaakt...zie Zweden bijv
    Waarom doen ze (Rutte en co)nog steeds zo hysterisch,spreken ze continu over een 'nieuw normaal' ..terwijl er in principe niks meer aan de hand is
    Verschil is dat ze in Zweden en andere Scandinavische landen beter om kunnen gaan met “soft law” /zelf regulering. In NL hadden zulke maatregelen waarschijnlijk anders/minder goed uitgepakt

  3. #33
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    De uiteenzetting van de schepper heeft alleen niets te maken met of het aantoonbaar gezonder is voor de mens om zichzelf zoveel mogelijk te bedekken met kleding.
    Kan ik hier uit halen dat in die uiteenzetting staat dat het gezonder is?
    Zo ja, toch echt nog een keer de vraag wat het bewijs is,
    Ik heb genoeg bewijzen gegeven, alleen jij blijft draaien als een bejaarde draaideur.

    Als ik jou citaten lees zie ik in 1 oogwenk wetenschappelijk niveua 0 en angst.

    Angst is bij jou bij deze cultuur verlies.

    Je nam hiervoor al een draaideur sprongetje richting biologie, terwijl het duidelijk ging om luchtvervuiling.

    De meeste lestoffen hetzij biologie, hetzij geschiedenis op school waren fake en waren meer gebaseerd op cultuur behoud dan op wetenschap.

    Trek je thsirt uit na 1 dag dragen en je hebt bewijs en dat maal onhygienische massas.

    Als jij niet kunt achterhalen dat (massa) halfnaakt mensen( uiteindelijk worden ze onhygienische icm met massa toerisme, zie citaten hiervoor)
    onze lucht vervuilen, dan ben je achtergesteld.( hetzij grote ruimtes, kleine ruimtes)

    Totale kleding is goed voor onze gezondheid en klimaat.



    De uiteenzetting van de Schepper Allah de Al Machtige, de maker en de breker leert ons ook wie zijn uiteenzetting (uiteindelijk) minacht een pijnlijke straf staat te wachten.

    Wees gewaarschuwd, Mikey.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Dus het gaat jou toch om toepassing van de regels van de koran!

    In dat geval; Allah is heel kort in zijn regel over kleding.

    Vrouwen bedek schaamstreek en borsten. Heel verstandig! Dat is nog steeds de algemene regel ook onder ongelovigen, en mensen met ander geloven dan de islam.

    Vers 24:31:

    "En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij hun ogen neerslaan en hun schaamstreek kuis bewaren en dat zij hun sieraad niet openlijk tonen, behalve wat gewoon al zichtbaar is. En zij moeten sluiers over hun boezem dragen en hun sieraad niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten of hun vaders of de vaders van hun echtgenoten of hun zonen of de zonen van hun echtgenoten of hun broers of de zonen van hun zusters of hun vrouwen of slavinnen over wie zij beschikken of mannelijke volgelingen die geen geslachtsdrift meer hebben of de kinderen die nog niet op de schaamdelen van de vrouwen letten. En zij moeten niet met hun voeten stampen zodat men weet wat zij voor verborgen sieraad dragen. En wendt jullie berouwvol tot God, o gelovigen; misschien zal het jullie welgaan."
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  5. #35
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Dus het gaat jou toch om toepassing van de regels van de koran!

    In dat geval; Allah is heel kort in zijn regel over kleding.

    Vrouwen bedek schaamstreek en borsten. Heel verstandig! Dat is nog steeds de algemene regel ook onder ongelovigen, en mensen met ander geloven dan de islam.

    Vers 24:31:

    "En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij hun ogen neerslaan en hun schaamstreek kuis bewaren en dat zij hun sieraad niet openlijk tonen, behalve wat gewoon al zichtbaar is. En zij moeten sluiers over hun boezem dragen en hun sieraad niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten of hun vaders of de vaders van hun echtgenoten of hun zonen of de zonen van hun echtgenoten of hun broers of de zonen van hun zusters of hun vrouwen of slavinnen over wie zij beschikken of mannelijke volgelingen die geen geslachtsdrift meer hebben of de kinderen die nog niet op de schaamdelen van de vrouwen letten. En zij moeten niet met hun voeten stampen zodat men weet wat zij voor verborgen sieraad dragen. En wendt jullie berouwvol tot God, o gelovigen; misschien zal het jullie welgaan."
    Hhhh.

    Dit is wetenschap. Nergens wordt er opgedragen. Take it or leave it.

    Eigenlijk had jij en Mike moeten zeggen, wij kiezen liever voor Jensen, Peppie, Kokkie dan Islam wetenschap. Had me veel energie bespaart. Maar is niet erg.
    Uiteindelijk is het elkaar uit analyseren.

    De mainstream is luchtvervuiling.
    Daar gaat de pleidooi over.

    Luchtvervuilers als fabrieken, autos, vliegtuigen, mest etc,
    maar ook mensen massa en vooral de halfnaakten zorgen ook voor luchtvervuiling.

    Lichamen laten vocht los, kleding houd dat tegen. En hoe slechter je drink en eet en hygiene stijl hoe zuurder en giftiger de lichaamsvocht. En dit ook nog in halfnaakt massa. Verpesten onze luchtadem.

    Kun je nagaan wat een kleine carnaval in Brabant heeft veroorzaakt.

    Waarom denk je dat sportscholen dicht blijven.

    Uiteraard willen jullie niets te maken hebben met Islam wetenschap en dit wereldwijd, uit vrees, omdat anders de helft van de westerse cultuur omvalt: bier, dus alcohol, varkensvlees, drugs, prostitutie, nudity, homofilie, sex a la minute, geen rituele wassing in het algemeen( van toiletbezoek tot geslachtgemeenschap) geslachtsgemeenschap tijdens menstruatie is ook een normaal in de westerse cultuur. Dit zijn ook luchtvervuilers.

    Een cultuurlijst van hier naar Tokio die zal wegvallen als Islam wetenschap wordt toegepast. En daarom willen jullie niets hebben van Islam wetenschap.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Hhhh.

    Dit is wetenschap. Nergens wordt er opgedragen. Take it or leave it.

    Eigenlijk had jij en Mike moeten zeggen, wij kiezen liever voor Jensen, Peppie, Kokkie dan Islam wetenschap. Had me veel energie bespaart. Maar is niet erg.
    Uiteindelijk is het elkaar uit analyseren.

    De mainstream is luchtvervuiling.
    Daar gaat de pleidooi over.

    Luchtvervuilers als fabrieken, autos, vliegtuigen, mest etc,
    maar ook mensen massa en vooral de halfnaakten zorgen ook voor luchtvervuiling.

    Lichamen laten vocht los, kleding houd dat tegen. En hoe slechter je drink en eet en hygiene stijl hoe zuurder en giftiger de lichaamsvocht. En dit ook nog in halfnaakt massa. Verpesten onze luchtadem.

    Kun je nagaan wat een kleine carnaval in Brabant heeft veroorzaakt.

    Waarom denk je dat sportscholen dicht blijven.

    Uiteraard willen jullie niets te maken hebben met Islam wetenschap en dit wereldwijd, uit vrees, omdat anders de helft van de westerse cultuur omvalt: bier, dus alcohol, varkensvlees, drugs, prostitutie, nudity, homofilie, sex a la minute, geen rituele wassing in het algemeen( van toiletbezoek tot geslachtgemeenschap) geslachtsgemeenschap tijdens menstruatie is ook een normaal in de westerse cultuur. Dit zijn ook luchtvervuilers.

    Een cultuurlijst van hier naar Tokio die zal wegvallen als Islam wetenschap wordt toegepast. En daarom willen jullie niets hebben van Islam wetenschap.
    Wetenschap; Wuhanvirus wordt overgedragen via neus/keel, door niezen of hoesten.
    Wat heeft dat met het dragen van een minirok en topje te maken zoals jij aangaf?

    Heb je wetenschappelijke bronnen dat transpiratie vocht afschuwelijke virussen overdraagt?

    De reden dat sportscholen dichtblijven is al tig keer uitgelegd. Mensen spannen zich enorm in, hijgen waardoor er kleine druppetjes vrij komen uit keel, longen, waardoor virussen vrijkomen, besmetting.
    Weet je nog dat weken geleden ineens een nieuwe brandhaard van besmettingen en overleden patiënten werden gemeld in de Bijbelgordel?
    Wat bleek bij onderzoek, de christenen gingen stug door met kerkbezoek, door het zingen kwamen veel druppeltjes vrij met virussen in die massa!
    Ook hebben zij daar veel koren, zelfde verhaal, hard zingen, druppeltjes in de rondte en veel mensen die overleden.
    Gisteren nog op tv van zo'n kerkkoor!

    Heeft dus niets met minijurken te maken die die strenge christenen sowieso niet dragen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #37
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Wetenschap; Wuhanvirus wordt overgedragen via neus/keel, door niezen of hoesten.
    Wat heeft dat met het dragen van een minirok en topje te maken zoals jij aangaf?

    Heb je wetenschappelijke bronnen dat transpiratie vocht afschuwelijke virussen overdraagt?

    Het is allemaal luchtvervuiling.
    Dat lucht ademen wij in.

    Dit kan resulteren tot ziektes, maar ook ontlasting, hetzij niezen, hoesten in het bijzijn van mensen massa.

    Waarom denk je dat mondkapje verplicht is in ov straks.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Het is allemaal luchtvervuiling.
    Dat lucht ademen wij in.

    Dit kan resulteren tot ziektes, maar ook ontlasting, hetzij niezen, hoesten in het bijzijn van mensen massa.

    Waarom denk je dat mondkapje verplicht is in ov straks.
    Zodat mensen die het Wuhanvirus bij zich dragen niet andere mensen kunnen besmetten!

    Jij hebt het steeds over de wetenschap die Allah de mensen heeft gezonden.
    Kun je verzen geven waaruit blijk, dat mensen zich geheel moeten bedekken om zo allerlei virussen en ziekten te voorkomen?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #39
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Zodat mensen die het Wuhanvirus bij zich dragen niet andere mensen kunnen besmetten!

    Jij maakt ervan Wuhanvirus, maar gaat het om onhygienische mensen massa.

    Je commentaar over sportscholen is de antwoord op het gevaar van halfnaakte mannen en vrouwen. Had dat eerder gezegd en we waren het met elkaar eerder eens.

    Jij weet wel waar het over gaat en wat ik bedoel, alleen julie willen niets te maken hebben met Islam wetenschap uit vrees voor cultuur verlies.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Jij maakt ervan Wuhanvirus, maar gaat het om onhygienische mensen massa.

    Je commentaar over sportscholen is de antwoord op het gevaar van halfnaakte mannen en vrouwen. Had dat eerder gezegd en we waren het met elkaar eerder eens.

    Jij weet wel waar het over gaat en wat ik bedoel, alleen julie willen niets te maken hebben met Islam wetenschap uit vrees voor cultuur verlies.
    Voor de tigste keer, het virus wordt overgedragen door kleine druppeltjes die uit keel/neus komen, niezen hoesten.
    Leg nu eens uit wat dat met te "halfnaakte" mannen en vrouwen te maken heeft?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #41
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Voor de tigste keer, het virus wordt overgedragen door kleine druppeltjes die uit keel/neus komen, niezen hoesten.
    Leg nu eens uit wat dat met te "halfnaakte" mannen en vrouwen te maken heeft?
    Voor de tigste keer omdat jij een beton blok bent.

    Ik heb het genoeg uitgelegd.

    Voortaan wees gewoon direct en zeg ik wil niets te maken hebben met Islam wetenschap ivp draaideur tactiek gebruiken.

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Voor de tigste keer omdat jij een beton blok bent.

    Ik heb het genoeg uitgelegd.

    Voortaan wees gewoon direct en zeg ik wil niets te maken hebben met Islam wetenschap ivp draaideur tactiek gebruiken.
    Ik vraag je waar die wetenschap die Allah de mens gaf staat, en je geeft geen antwoord!
    Ik geef exact aan hoe onderhavig virus wordt overgedragen, druppel, keel/neus en vraag je wat dat met "halfnaakt"gekleed te maken heeft.
    Geen antwoord.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #43
    BERKANE

    Reacties
    238
    12-09-2009

    Haha wetenschap? Wa sir tgra sir
    Mis 'n Berkane

  14. #44
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik vraag je waar die wetenschap die Allah de mens gaf staat, en je geeft geen antwoord!
    Ik geef exact aan hoe onderhavig virus wordt overgedragen, druppel, keel/neus en vraag je wat dat met "halfnaakt"gekleed te maken heeft.
    Geen antwoord.
    Hhh.

    Jij hebt alles verkeerd bewust of onbewust begrepen.

    Ik heb genoeg antwoorden gegeven.

    Ik zou zeggen lees ze nog een keer.

  15. #45
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door oujdi-91 Bekijk reactie
    Haha wetenschap? Wa sir tgra sir
    Hhhh.

    Fiek el7sad elkammera dyal mkalgien.