1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    882
    31-01-2020

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ja en dan? In absolute aantallen zijn het de blanke germaanse autochtonen die zich het meeste schuldig maken aan homo geweld, en dat telt in mijn ogen. Als ik een groep van 10 man heb, 8 ervan zijn autochtoon en 2 Marokkanen. 1 van de 2 Marokkanen mishandelt een homo, dat is 50% van de marokkanen. 3 van de 8 autochtonen mishandeld een homo dat is geen 50%, echter in absolute aantallen is het de autochoon die zich het meeste schuldig maakt aan homogeweld. Die statisieken, relatief, oververtegenwoordig bla bla onzin is allemaal een instrument om met een vingertje te kunnen wijzen, om derhalve de aandacht van het echte probleem af te leiden. Henk en Ingrid kan je dat nog wijs maken, maar ik niet.
    Je hebt feiten en statistieken. Er zijn ook mensen die statistieken kunnen lezen.

  2. #92
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ja en dan? In absolute aantallen zijn het de blanke germaanse autochtonen die zich het meeste schuldig maken aan homo geweld, en dat telt in mijn ogen. Als ik een groep van 10 man heb, 8 ervan zijn autochtoon en 2 Marokkanen. 1 van de 2 Marokkanen mishandelt een homo, dat is 50% van de marokkanen. 3 van de 8 autochtonen mishandeld een homo dat is geen 50%, echter in absolute aantallen is het de autochoon die zich het meeste schuldig maakt aan homogeweld. Die statisieken, relatief, oververtegenwoordig bla bla onzin is allemaal een instrument om met een vingertje te kunnen wijzen, om derhalve de aandacht van het echte probleem af te leiden. Henk en Ingrid kan je dat nog wijs maken, maar ik niet.
    In het betreffende politierapport wordt niet gesproken over autochtonen/allochtonen maar over nationaliteit.
    Van de 533 verdachten van geweld tegen homo's had 62 procent de Nederlandse nationaliteit en 17 procent de Marokkaanse nationaliteit (eventueel samen met de Nederlandse). Onder de verdachten met alleen de Nederlandse nationaliteit (62 procent) zitten echter ook de "Marokkanen" die alleen een Nederlands paspoort hebben.
    De kranten hebben van Nederlandse nationaliteit "blanke man" gemaakt, terwijl het merendeel van de inwoners met een Nederlands paspoort van de grote steden (waar het merendeel van de aangiften is gedaan) dat niet is ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    In het betreffende politierapport wordt niet gesproken over autochtonen/allochtonen maar over nationaliteit.
    Van de 533 verdachten van geweld tegen homo's had 62 procent de Nederlandse nationaliteit en 17 procent de Marokkaanse nationaliteit (eventueel samen met de Nederlandse). Onder de verdachten met alleen de Nederlandse nationaliteit (62 procent) zitten echter ook de "Marokkanen" die alleen een Nederlands paspoort hebben.
    De kranten hebben van Nederlandse nationaliteit "blanke man" gemaakt, terwijl het merendeel van de inwoners met een Nederlands paspoort van de grote steden (waar het merendeel van de aangiften is gedaan) dat niet is ...


    In het rapport zelf wordt geconstateerd:

    Voor dit onderzoek is gekeken naar de nationaliteit van de verdachte en het geboorteland van de verdachte. De meerderheid van de verdachten heeft alleen de Nederlandse nationaliteit (61,8 procent). In 16,6 procent betreft het iemand met de Marokkaanse nationaliteit (eventueel samen met de Nederlandse nationaliteit). Daarnaast is 5,5 procent in het bezit van de Turkse nationaliteit en 2,5 procent heeft de Roemeense nationaliteit.


    Je moet beter lezen. Begrijpend lezen is ook een vak he...
    Er staat duidelijk dat 62 procent alléén de Nederlandse nationaliteit heeft. Hetgeen betekent dat er geen enkele marokkaan bij die 62 procent zit aangezien ''de marokkaan'' van rechtswege altijd een dubbele nationaliteit heeft. Slechts 17 procent van de verdachte heeft de marokkaanse nationaliteit. En tussen die 17 procent zitten Marokkanen tussen die ofwel alleen de Marokkaanse nationaliteit of de Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit bezitten. Kortom, in abslolute aantallen lees: 62 procent is het vooral de blanke man die zich schuldig maakt aan homogeweld.
    Dit wordt ook beaamt door Kai Jonas is sociaal psycholoog aan de UvA die onderzoek heeft gedaan naar discriminatie van minderheden.

    https://www.nporadio1.nl/de-ochtend/...oor-blanke-man

    Einde discussie

  4. #94
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    In het rapport zelf wordt geconstateerd:

    Voor dit onderzoek is gekeken naar de nationaliteit van de verdachte en het geboorteland van de verdachte. De meerderheid van de verdachten heeft alleen de Nederlandse nationaliteit (61,8 procent). In 16,6 procent betreft het iemand met de Marokkaanse nationaliteit (eventueel samen met de Nederlandse nationaliteit). Daarnaast is 5,5 procent in het bezit van de Turkse nationaliteit en 2,5 procent heeft de Roemeense nationaliteit.


    Je moet beter lezen. Begrijpend lezen is ook een vak he...
    Er staat duidelijk dat 62 procent alléén de Nederlandse nationaliteit heeft. Hetgeen betekent dat er geen enkele marokkaan bij die 62 procent zit aangezien ''de marokkaan'' van rechtswege altijd een dubbele nationaliteit heeft. Slechts 17 procent van de verdachte heeft de marokkaanse nationaliteit. En tussen die 17 procent zitten Marokkanen tussen die ofwel alleen de Marokkaanse nationaliteit of de Nederlandse en Marokkaanse nationaliteit bezitten. Kortom, in abslolute aantallen lees: 62 procent is het vooral de blanke man die zich schuldig maakt aan homogeweld.
    Dit wordt ook beaamt door Kai Jonas is sociaal psycholoog aan de UvA die onderzoek heeft gedaan naar discriminatie van minderheden.

    https://www.nporadio1.nl/de-ochtend/...oor-blanke-man

    Einde discussie
    Volgens mij zitten onder die 62 procent wel de Marokkaanse Nederlanders zonder Marokkaans paspoort.
    Wanneer een Marokkaans Nederlandse vader de geboorte van zijn zoon aangeeft wordt in het Nederlandse bevolkingsregister "Marokkaans" niet als tweede nationaliteit geregistreerd.
    Dus van een in Nederland geboren Marokkaans Nederlands kind weet de overheid niet eens dat het van (Marokkaanse) rechtswege ook Marokkaans is. Als dit (Marokkaans) Nederlands kind later als verdachte wordt opgepakt wordt het in de statistieken gewoon als verdachte met de Nederlandse nationaliteit geturfd.
    Als u me nog kunt volgen ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Het simpele feit is dat de homohaat in verschillende geledingen een probleem is.
    De meerderheid van de incidenten wordt gepleegd door de autochtoon, ook dat klopt.
    Iedereen die zegt dat dat niet zo is of die zegt dat homohaat geen probleem meer zou zijn als geen enkele Marokkaanse Nederlander ooit een homo zou aftuigen lult uit zijn nek en vanuit xenofobisch oogpunt waarschijnlijk.
    Aan de andere kant kun je als Marokkaanse Nederlander ook niet ontkennen dat Marokkaanse Nederlanders oververtegenwoordigd zijn in homogeweld.
    Waarom dat precies is weet ik ook niet, maar het is niet zo simpel als dat het alleen aan de islam zou liggen.
    Wel helpt de visie van de islam over homoseksualiteit natuurlijk ook niet.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    77
    25-03-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het simpele feit is dat de homohaat in verschillende geledingen een probleem is.
    De meerderheid van de incidenten wordt gepleegd door de autochtoon, ook dat klopt.
    Iedereen die zegt dat dat niet zo is of die zegt dat homohaat geen probleem meer zou zijn als geen enkele Marokkaanse Nederlander ooit een homo zou aftuigen lult uit zijn nek en vanuit xenofobisch oogpunt waarschijnlijk.
    Aan de andere kant kun je als Marokkaanse Nederlander ook niet ontkennen dat Marokkaanse Nederlanders oververtegenwoordigd zijn in homogeweld.
    Waarom dat precies is weet ik ook niet, maar het is niet zo simpel als dat het alleen aan de islam zou liggen.
    Wel helpt de visie van de islam over homoseksualiteit natuurlijk ook niet.
    In de koraan staat dat je homo's juist niet mag mishandelen. De visie van de zuivere islam over homoseksualiteit is heel humaan.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    In de koraan staat dat je homo's juist niet mag mishandelen. De visie van de zuivere islam over homoseksualiteit is heel humaan.
    Dat weet ik.
    Het gaat ook om psychologie.
    Wilders keurt geweld ook af, toch kun je er donder op zeggen dat zonder types als Wilders, er minder geweld zou zijn jegens moslims.

    Je hebt altijd mensen die met dit soort zaken niet goed om kunnen gaan, bv jonge ventjes die nog niet goed weten hoe je te gedragen.

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Marmitazispanja Bekijk reactie
    In de koraan staat dat je homo's juist niet mag mishandelen. De visie van de zuivere islam over homoseksualiteit is heel humaan.
    waar staat dat

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het simpele feit is dat de homohaat in verschillende geledingen een probleem is.
    De meerderheid van de incidenten wordt gepleegd door de autochtoon, ook dat klopt.
    Iedereen die zegt dat dat niet zo is of die zegt dat homohaat geen probleem meer zou zijn als geen enkele Marokkaanse Nederlander ooit een homo zou aftuigen lult uit zijn nek en vanuit xenofobisch oogpunt waarschijnlijk.
    Aan de andere kant kun je als Marokkaanse Nederlander ook niet ontkennen dat Marokkaanse Nederlanders oververtegenwoordigd zijn in homogeweld.
    Waarom dat precies is weet ik ook niet, maar het is niet zo simpel als dat het alleen aan de islam zou liggen.
    Wel helpt de visie van de islam over homoseksualiteit natuurlijk ook niet.
    ga spelen je zit hier gewoon Inter.
    Te doen met je analyse terwijl het uit je verborgen xenofobische discriminerende

    Koker komt

  10. #100
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    waar staat dat
    Je hebt niemand te mishandelen.


    “Le roi est mort... vive la République”

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door -Malena- Bekijk reactie
    Je hebt niemand te mishandelen.
    Ja klopt maar waar staat dat specifiek over homo s

  12. #102
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    Ja klopt maar waar staat dat specifiek over homo s
    Ik denk niet dat het er in staat.
    In de koran gaat het over Sodom en Gomorra.


    “Le roi est mort... vive la République”

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door -Malena- Bekijk reactie
    Ik denk niet dat het er in staat.
    In de koran gaat het over Sodom en Gomorra.
    Daarom ALLAH swt kan het ene volk niet straffen voor dezelfde zonde en de andere vergeven dat is onrechtvaardig en ALLAH swt is niet onrechtvaardig maar de homo's wel tegenover zichzelf en de maatschappij

  14. #104
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    ga spelen je zit hier gewoon Inter.
    Te doen met je analyse terwijl het uit je verborgen xenofobische discriminerende

    Koker komt
    Ah gelukkig, ik weet het blijkbaar nog verborgen te houden.
    Ook nog wat inhoudelijks te melden?

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ah gelukkig, ik weet het blijkbaar nog verborgen te houden.
    Ook nog wat inhoudelijks te melden?
    ja

    Vermeng feiten niet met vermoedens want je analyses zorgen ervoor dat je nogal dom vooringenomen overkomt