1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    121
    22-07-2018

    Wie denkt de mens wel dat ie is om iemand de dood in te trappen vanwege zijn of geaardheid.

    Only Allah can and will judge

    Ziekelijk hersenloos bekrompen gedrag
    Moge Allah Saïd het paradijs schenken en zijn belagers bestraffen l

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Fanous Bekijk reactie
    Is wel een zielig verhaal. Die gaan ze zeker in de propaganda trommel gooien
    Ik irriteer me alleen aan de hypocricie van de autochtone germaanse hollander. Oke, marcouch hoort er ook bij hhh.
    Op het moment een moslima wordt aangevallen of mishandeld vanwege haar religie hoor je niemand erover. Hoe anders is het bij een jood of homo? Dan is de wereld te klein...

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    121
    22-07-2018

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Ik irriteer me alleen aan de hypocricie van de autochtone germaanse hollander. Oke, marcouch hoort er ook bij hhh.
    Op het moment een moslima wordt aangevallen of mishandeld vanwege haar religie hoor je niemand erover. Hoe anders is het bij een jood of homo? Dan is de wereld te klein...
    Maar daar gaat het nu niet om

    Tuurlijk is het zeker waar. Het is niet te ontkennen

    Maar waar het nu om gaat is dat een jongeman. De dood in is geslagen ( Die van zijn Deen hield). Puur om zijn geaardheid.

    Je kiest er niet voor om homo of bisexueel te zijn. Het overkomt je. Het is hoe Allah je beproeft.

    Het zijn is ook niet haram. Het praktiseren van de daden is haram.

    Je hoeft het met niemand eens te zijn
    Maar wie ben jij om iemand de dood in te slaan.
    Waar is het voor nodig. Leef en laat leven. Jongen deed niemand kwaad....

    Allah is de enige die mag en zal oordelen

  4. #34
    ⵣ AitSaid ❤️

    Reacties
    2.422
    21-08-2013

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Hahaha
    Waarvoor staat ISWA?


    “Le roi est mort... vive la République”

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.543
    14-07-2014

    Geweld en pesterijen in welke vorm dan ook is ongeoorloofd en zeer afkeurenswaardig (zowel vanuit de Islam als vanuit humanitaire waarden) tegen wie dan ook! Uiteraard ook tegen homoseksuelen. Het is niet aan een individu om iemand daarvoor lastig te vallen. Er zal geen enkel islamitische geleerde zijn die dit soort gedrag goedkeurt.
    Ook al is homoseksualiteit ten strengste verboden in de Islam!

    Wat er met deze jongeman is gebeurd is triest. Ik heb het meeste te doen met zijn ouders msekan. Zij hebben hier ook niet om gevraagd.
    .

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    121
    22-07-2018

    Citaat Geplaatst door Bonen Bekijk reactie
    Geweld en pesterijen in welke vorm dan ook is ongeoorloofd en zeer afkeurenswaardig (zowel vanuit de Islam als vanuit humanitaire waarden) tegen wie dan ook! Uiteraard ook tegen homoseksuelen. Het is niet aan een individu om iemand daarvoor lastig te vallen. Er zal geen enkel islamitische geleerde zijn die dit soort gedrag goedkeurt.
    Ook al is homoseksualiteit ten strengste verboden in de Islam!

    Wat er met deze jongeman is gebeurd is triest. Ik heb het meeste te doen met zijn ouders msekan. Zij hebben hier ook niet om gevraagd.
    Dit

  7. #37
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door -Malena- Bekijk reactie
    Waarvoor staat ISWA?
    In alle nicks van deze blije eikel en geweldspropagandist,
    die zo nu en dan onder zijn steen vandaan kruipt,
    komen consequent de letters IS voor.

    Verdedigde een aantal jaren geleden ook vol vuur
    het door IS in brand steken van een Jordaanse piloot.

    't ISWA ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Fanous Bekijk reactie
    oproepen tot verzet is geen misdaad.
    Verheerlijken van geweld is not done.

    Maar vergis je niet. Als jou land in brand stond en aangevallen wordt door islamitische mogendheden en ze je vervolgens vertellen dat ze je de sharia komen brengen en zij die zich er tegen verzetten terroristen zijn ....

    Ik denk dat je dan ook zo veranderen in een striptekenaar forum gangster die geweld zou verheerlijken.

    En als vervolgens iemand je erop aanspreekt met het feit dat geweldsmonopolie enkel bij de islamische mogendheid ligt en dat je je afzijdig moet houden


    Je weet waar ik naar toe ga... het is een kwestie van erkennen en wegwezen uit die gebieden.

    Oja, reparatie betalingen zijn meer dan welkom

    Dus ISWA, speak on bro, schijt aan de overheid
    Wat je omschrijft is precies wat IS deed inderdaad..in het beste geval mochten de plaatselijke bewoners blijven en zich onderwerpen aan de regels van IS ..
    Anderen werden uit hun huizen van hun geboortegrond verdreven.
    De minst gelukkigen werden tentoongesteld op een pleintje met hun hoofd aan hun voeten.

    Dit bedoel je toch???

    En dan laat ik de jezidy gemeenschap nog buiten beschouwing...

    Maar misschien dat ISWA nog een bro hier kan overtuigen zich aan te sluiten bij de islamitsche staat in West africa..
    Nee ik ben geen pollewop!!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Fanous Bekijk reactie
    Er was helemaal geen IS voordat het Westen daar plunder democratie kwam brengen in Irak irak was toen superveilig.

    Wie houd je voor de gek Pollewop?
    Vertel eens..wat hebben de syriers de Irakezen die met miljoenen gevlucht zijn voor oa IS aan je gebazel??
    Miljoenen Syriërs Irakezen op de vlucht oa naar Europa o de vlucht voor een 10 tal duizenden extremisten vanuit Europa .
    Nee ik ben geen pollewop!!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door Fanous Bekijk reactie
    Niet hypocriet zijn. Als je naar de oorzaak gaat zoeken, doe dat alstublieft binnen je eigen gelederen.

    Het is door dit soort gedrag waarom men zich gaat afzonderen van de autochtoon.

    Zoals ik al eerder zei, jullie bepalen de standaard niet, noch hebben jullie het recht om jullie eigen goed of fout toe te passen wanneer het jullie uitkomt.

    Als je wijst naar de 3 B's die mogen wat mij betreft opgesloten worden voor oorlogsmisdaden..dat heb ik je al vaker uitgelegd..

    Maar dus isis is de standaard..
    Gaat gezellig worden in al die provincies van ze..
    Ik wens je er succes mee!!
    Nee ik ben geen pollewop!!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door -Malena- Bekijk reactie
    Waarvoor staat ISWA?
    Is soms wat asociaal

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    2.099
    09-06-2006

    Citaat Geplaatst door Fanous Bekijk reactie
    Er was helemaal geen IS voordat het Westen daar plunder democratie kwam brengen in Irak irak was toen superveilig.

    Wie houd je voor de gek Pollewop?
    Sadam Hussein vergeten?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Bonen Bekijk reactie
    Geweld en pesterijen in welke vorm dan ook is ongeoorloofd en zeer afkeurenswaardig (zowel vanuit de Islam als vanuit humanitaire waarden) tegen wie dan ook! Uiteraard ook tegen homoseksuelen. Het is niet aan een individu om iemand daarvoor lastig te vallen. Er zal geen enkel islamitische geleerde zijn die dit soort gedrag goedkeurt.
    Ook al is homoseksualiteit ten strengste verboden in de Islam!

    Wat er met deze jongeman is gebeurd is triest. Ik heb het meeste te doen met zijn ouders msekan. Zij hebben hier ook niet om gevraagd.
    wat ik irritant vind is dat ze epilepsie linken aan Marokkanen die hem misschien misschien een paar tikken hebben gegeven misschien niet eens omdat hij homo is maar omdat hij stoer deed of misschien iemand van die Marokkanen lastig viel met homo seksuele getinte opmerkingen

    Weet jij het hele verhaal voor mij misschien ?

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door Najimriffi Bekijk reactie
    Wie denkt de mens wel dat ie is om iemand de dood in te trappen vanwege zijn of geaardheid.

    Only Allah can and will judge

    Ziekelijk hersenloos bekrompen gedrag
    Moge Allah Saïd het paradijs schenken en zijn belagers bestraffen l
    Ja hij is doodgeslagen maak het nog erger dan het is

    Ik denk dat hij ingedeeld wordt met het volk van profeet lot vzmh dus ja daar heb je je antwoord

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Moslims die zich in Afrika onder een tawheed vlag hebben verenigd tegen verraders en collaborateurs van westerlingen.
    Oh sorry broh ik dacht dat je aan hun kant stond