1. #1
    Yedjis an Driouch

    Reacties
    232
    31-12-2004

    Sadaqa weduwe en weeskinderen

    Salaam Ahlikoem wa rahmatu Allah wa barakatu broeders & zusters,

    Voor een dierbare familielid in Marokko wil ik met de wil van Allah wat geld inzamelen.

    De weduwe met 3 inwonende kinderen wonen in een dorp vlakbij Driouch. Ze wonen in een huis die niet van hun is en het huis is niet meer in goede staat en sommige plekken staan op instorten.

    De moeder smeekt ons om haar te helpen om een kleine woning te bouwen met 2 slaapkamers en een keuken.

    De kostwinner in dit gezin is half jaar geleden plots overleden en haar zoon werkt maar de verdiensten wat hij verdiend gaat enkel uit aan boodschappen.

    Zullen we alsjeblieft de handen in een slaan en een bedrag inzamelen zodat ze een kleine woning kunnen bouwen in shaa Allah.

    Elke cent telt, doneer wat je missen kan beste ummah.

    Wil je me betalen voor Huis voor weduwe. Kies zelf het bedrag via
    https://betaalverzoek.rabobank.nl/be...SpiaWOqLxNbIMg

    Moge Allah jullie rijkelijk belonen en jullie rizq vergroten.

    Allahoema Ameen❤️

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door didab Bekijk reactie
    Salaam Ahlikoem wa rahmatu Allah wa barakatu broeders & zusters,

    Voor een dierbare familielid in Marokko wil ik met de wil van Allah wat geld inzamelen.

    De weduwe met 3 inwonende kinderen wonen in een dorp vlakbij Driouch. Ze wonen in een huis die niet van hun is en het huis is niet meer in goede staat en sommige plekken staan op instorten.

    De moeder smeekt ons om haar te helpen om een kleine woning te bouwen met 2 slaapkamers en een keuken.

    De kostwinner in dit gezin is half jaar geleden plots overleden en haar zoon werkt maar de verdiensten wat hij verdiend gaat enkel uit aan boodschappen.

    Zullen we alsjeblieft de handen in een slaan en een bedrag inzamelen zodat ze een kleine woning kunnen bouwen in shaa Allah.

    Elke cent telt, doneer wat je missen kan beste ummah.

    Wil je me betalen voor Huis voor weduwe. Kies zelf het bedrag via
    https://betaalverzoek.rabobank.nl/be...SpiaWOqLxNbIMg

    Moge Allah jullie rijkelijk belonen en jullie rizq vergroten.

    Allahoema Ameen❤️
    2 slaapkamers nog wel......... ik ben in nedeland opgegroeid en wij sliepen met 5 kinderen in 1 kamer en 3 meisjes 1 een kamer en mn ouders sliepen in de woonkamer ......Alhamdolilah