1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Mensen zijn een beetje knorrig door de quarantaine, maar het blijven lieve mensen. Ik zie dat je al lid bent sinds 2013, maar ik heb je nooit eerder gezien?
    Ja ik kom er op voor een bepaalde tijd, en ben er dan een aantal jaar niet meer, dan weer terug, dan weer weg, heel stom

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Ja ik kom er op voor een bepaalde tijd, en ben er dan een aantal jaar niet meer, dan weer terug, dan weer weg, heel stom
    Waarom ga je steeds weg?

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Waarom ga je steeds weg?
    Kijk, weet je, m.nl valt na een tijdje vaak in herhaling qua topics en sommige mensen kunnen echt vervelend worden. Ook duurt het zolang voordat er gereageerd wordt en dan ja, Soms duurt het dagen voor een reactie, daar sta ik toch niet op te wachten?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Kijk, weet je, m.nl valt na een tijdje vaak in herhaling qua topics en sommige mensen kunnen echt vervelend worden. Ook duurt het zolang voordat er gereageerd wordt en dan ja, Soms duurt het dagen voor een reactie, daar sta ik toch niet op te wachten?
    Misschien gebruik je het forum verkeerd? misschien is het een manier om eens per dag er op te kijken en dan te reageren op alles en dan weer weggaan. Volgende dag zijn er sws reacties op waar jij weer op kunt reageren

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Misschien gebruik je het forum verkeerd? misschien is het een manier om eens per dag er op te kijken en dan te reageren op alles en dan weer weggaan. Volgende dag zijn er sws reacties op waar jij weer op kunt reageren
    Daar dacht ik dus ook aan, maar stel dat iemand met een leuke reactie komt 10 minuten na mijn reactie. Dan wil ik met die persoon praten maar misschien is die persoon er de volgende dag niet meer. Ik heb denk ik last van de Fear Of Missing Out.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Daar dacht ik dus ook aan, maar stel dat iemand met een leuke reactie komt 10 minuten na mijn reactie. Dan wil ik met die persoon praten maar misschien is die persoon er de volgende dag niet meer. Ik heb denk ik last van de Fear Of Missing Out.
    Heel begrijpelijk, dat heb ik ook wel eens, maar constant op het forum zwerven en wachten tot mensen reageren is echt geen optie. Het is of eens in de zoveel tijd komen of constant er op wachten. Dan heb ik toch liever het eerste

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Heel begrijpelijk, dat heb ik ook wel eens, maar constant op het forum zwerven en wachten tot mensen reageren is echt geen optie. Het is of eens in de zoveel tijd komen of constant er op wachten. Dan heb ik toch liever het eerste
    Misschien heb je wel gelijk, ik moet niet zo kinderachtig doen

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Misschien heb je wel gelijk, ik moet niet zo kinderachtig doen
    Hé, dat doen we allemaal wel eens

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Hé, dat doen we allemaal wel eens
    Het was leuk om met je gepraat te hebben, je hebt me nieuwe inzichten laten zien!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Het was leuk om met je gepraat te hebben, je hebt me nieuwe inzichten laten zien!
    Als je ooit hulp nodig hebt, stuur me dan een pm

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.113
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door dienaarwaarheid Bekijk reactie
    Als je ooit hulp nodig hebt, stuur me dan een pm
    Shoukran, dat zal ik doen

  12. #42
    Mommy of N.

    Reacties
    2.047
    16-12-2009

    you crazy!

  13. #43
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #44
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    @prinses3arbia, niet netjes om leden uit te lachen?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #45
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    @prinses3arbia, niet netjes om leden uit te lachen?
    A khti ik lach hem écht niet uit. Ik lach hem toe
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna