MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Shawwal vasten. Hoe?

Profeet Mohammed zei:

“Degene die de Ramadan heeft gevast en dit vervolgens laat opvolgen door zes [dagen vasten] van (de maand) Shawwaal, dan is dat alsof hij en zij de hele tijd vast.”

Als het goed is het zondag 24 mei dag 1 Shawwal.

Wat ik doe is, ik vast iedere maandag en donderdag van Shawwal.(circa drie weken)

En zo creeer je een basis om door te vasten op maandag en donderdag. De hele jaar door. Soenah van profeet Mohammed continueren.

Vasten is goed voor je gezondheid en de allermooiste van vasten je bent bevriend met Allah en er is in het paradijs een deur speciaal voor vastenden die heet Bab(poort) al-Rayyaan

Allah zegt: “Iedere daad van de kind van Adam is voor hem en haar, behalve het vasten. Het vasten is voor Mij en Ik zal hem en haar ervoor belonen.”

Een du3a van vastende komt uit.
    Let op wel op de juiste momentum en ook soort du3a is belangrijk.

❤️

Reacties
    3.562
    11-11-2018

BarakAllahoe feek

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    BarakAllahoe feek
    Wa feeki baraakato Allahi wara7matuh.

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Promo.

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

.
    ..
    ...

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Promo.

❤️

Reacties
    3.562
    11-11-2018

Ga jij de shawal vasten In sha Allah?

Krulletjessssss

Reacties
    819
    05-01-2011

BarakAllahoe feek.

Up!

Uw vuile was niet buiten hangen.

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Ga jij de shawal vasten In sha Allah?
    Ja zeker Insha Allah. Zie citaat#1.

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Citaat Geplaatst door Marrakchia- Bekijk reactie
    BarakAllahoe feek.

Up!
    Shukran, Sis.

Wa feekie barakaato Allahi wara7matuh.

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Allah zegt: “Iedere daad van de kind van Adam is voor hem en haar, behalve het vasten. Het vasten is voor Mij en Ik zal hem en haar ervoor belonen.”

Profeet Mohammed zei:

“Degene die de Ramadan heeft gevast en dit vervolgens laat opvolgen door zes [dagen vasten] van (de maand) Shawwaal, dan is dat alsof hij en zij de hele tijd vast.”

❤ in ruste

Reacties
    17.390
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Up voor shawwal
    Citaat Gewone_broeder, lid van de week ♥️Although hurt, I also found that hurt people can love in the most beautiful and pure way. Khattabi_bilal mabrouk eid van harte gefeliciteerd Eid ul fitr lid van 2020!

Comme une fleur

Reacties
    2.005
    16-12-2009

MAT

Reacties
    5.291
    02-09-2019

Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie

Profeet Mohammed zei:

.
    ..
    ...
    ....

❤ in ruste

Reacties
    17.390
    10-01-2009

MVC Premium MVC Premium

Profeet Mohammed zei:

“Degene die de Ramadan heeft gevast en dit vervolgens laat opvolgen door zes [dagen vasten] van (de maand) Shawwaal, dan is dat alsof hij en zij de hele tijd vast.

Citaat Gewone_broeder, lid van de week ♥️Although hurt, I also found that hurt people can love in the most beautiful and pure way. Khattabi_bilal mabrouk eid van harte gefeliciteerd Eid ul fitr lid van 2020!