1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Sahirs/tovenaars ONTMASKERD!

    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh , Ramadan Mubarak!


    Hierbij een pagina van soennah-dokter.nl waarop tovenaars staan, deze doen zich in werkelijkheid voor als moslims die rokia doen.

    Dit is echter niet het geval, dus pas op en waarschuw je naasten ervoor!

    https://soennah-dokter.nl/ontmaskeringen/

    Een sahir wilt natuurlijk zoveel mogelijk slachtoffers maken, dus ook zijn eigen klanten, die oa sihr willen kopen!

    Veel mensen zijn naïef, ze willen sihr doen, en ze krijgen als eerste zichzelf ermee!
    Plus het lost niks op! Laat je dus niet gek maken!

    En wees niet naïef door te denken dat je slim bent:

    - een sahir plaatst waarschijnlijk sihr bij de ingang. Dus ga je er heen ben je al eerste zelf slachtoffer
    - en vergeet de eeuwige hel niet, het leven is al moeilijk, laat staan de hel, en laat staan als Allah niet aan jou zeide staat!
    - en je bereikt er niks mee!



    Bewijzen uit de Koran ( deze kan je zelf checken op Koran.nl ):


    Soera 14 – Ibrahim – Abraham ( aya 22 ):

    En Sheitan zei toen de zaak besloten was: “Waarlijk, Allah heeft jullie een ware belofte gedaan. En ik heb jullie ook iets beloofd maar ik heb jullie verraden. Ik had geen gezag over jullie, behalve dat ik jullie geroepen heb en jullie mijn (roep) beantwoord hebben. Geef mij dus niet de schuld maar geef jullie zelf de schuld. Ik kan jullie niet helpen, noch kunnen jullie mij helpen. Ik ontken (het feit) dat jullie mij voordien als deelgenoot naast Allah hebben geplaatst. Waarlijk, er is een pijnlijke bestraffing voor de onrechtvaardigen.”


    Surat 29 – Al-Ankabut – De Spin ( aya 41 ):

    De gelijkenis met degenen die anderen naast Allah als helper nemen is als de gelijkenis van een spin die (voor zichzelf) een huis bouwt. Maar waarlijk, het zwakste huis, is zeker het huis van een spin – als jullie dat maar wisten.



    Soera 8 – Al-Anfal – De Buit ( aya 38 ):

    Zeg tegen degenen die ongelovig zijn: “Als jullie ophouden, zullen jullie worden vergeven voor wat reeds voorbij is. Maar als jullie in herhaling vervallen, dan (geldt) voor hen de handelwijze (van Allah) zoals die reeds gold voor de vroegeren.




    Soera 2 – Al-Baqarah – De Koe ( aya 153 ):

    O jij die gelooft! Zoek hulp met geduld en gebed. Waarlijk. Allah is met de geduldigen.




    Moge Allah shwt al zijn creaties op het rechte pad leiden, het pad dat naar Jannah leidt, amin!

    Moge Allah shwt al zijn creaties ten alle tijden behoeden voor al het slechte, amin!

    Moge Allah shwt al zijn creaties in Jannah laten zijn, amin!



    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!