Deel 1
pp Sara
Augustus 2011
Vandaag sta ik op een zit aan het tafel om te ontbijten en zie mijn ouders en broer,broertje,baby zusje en oma en opa aan tafel zitten.
na het eten gingen mijn oma en moeder naar Abdijstraat(winkelstraat in Antwerpen). Ik was alleen met mij opa beneden en mijn broers waren boven playstation 3 spelletjes erop aan t spelen
zoals als altijd. Ik wou graag tv kijken maar het mocht op een voorwaarde als ik op zijn schoot zat, maar wou zo graag tv gaan kijken t
maat tot op vandaag(13/05/2020) heb ik zoveel spijt van want het ging natuurlijk verder hij begon aan me te zitten. Ik was altijd een zwak meisje was vaak degene die aangerand/ betast werd door mijn onkels en oom.
Was toen ook vaak beledigd door mijn vader, hij gaf me ook geen tijd, aandacht en liefde die ik als dochter.
Ik heb veel moeten huilen want moest als kind zwijgen en kijken naar mijn familie die veel drama maakte. Tot de dag van vandaag zie ik in dat ik sterk ben en gebroken ben. Ze zeggen vaak volg je hart maar hoe kan ik mijn hart volgen als het gebroken is.
Deed ook raar om vrienden te maken als achtjarige was ik echt lelijk nog steeds hoor maar wat kan je eraan doen als je omlaag word gehaald door je familie het ergste ook is dat mijn vijand/ pester mij pakte een ging van voor naar achter op school. Dat gevoel van dat je niks waard bent en niemand van je houdt is echt pijnlijk, hoevaak dacht ik niet aan zelfmoord hoevaak heb ik mezelf gesneden op mijn armen, hoe vaak haalde ik mezelf naar beneden?
Na een jaar Alhamdoulilah is m'n opa en oma verhuisd. Maar meestal kwam mijn overgroot oom(de broer van je opa) als hij kwam ging hij me vaak naar beneden halen, Lachte mij uit omdat ik vol was dus dik.
Tot ergens in 2016 was toen 13 hij ging achter mijn broers aan om hun te slaan en mijn broertje ging onder mijn bed en ik wou mijn broertje helpen.
Hij zei in het tmazigt van hem niet helpen voordat ik jou je weet wel erin ga knijpen en ik had tag3nent dus hielp ik mijn broertje
kneep hard in mijn borsten. Het deed echt hayeck pijn. Veel tranen had ik gelaten wou zelfmoord plegen maar ik kon Allah swt dit niet aandoen. De Allemachtigste Allah u Akbar, beproeft degene waarvan hij houdt.

Fa inna ma’al ‘usri yusra Inna ma’al ‘usri yusra {Surah Ash-Sharh, aya 5,6] “Voorwaar, zo komt met de moeilijkheid de verlichting. Voorwaar, met de moeilijkheid komt de verlichting”

Luister goed: Allah zegt niet NA de moeilijkheid komt de verlichting…, lees goed: Hij zegt : MET de moeilijkheid komt de verlichting. Dit zegt Allah niet zomaar, weinig die dit doorhebben maar Hij bedoeld ermee dat wanneer er een moeilijkheid (beproeving) op jouw pad komt dat er TEN ALLE TIJDE de verlichting (oplossing) mee wordt gezond