1. #1
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Hanneke Groenteman: ‘Mondkapje zelfde als boerka

    Hanneke Groenteman: ‘Mondkapje zelfde als boerka’

    Geplaatst op di 28 apr 2020 om 12:45


    Hanneke Groenteman denkt dat kritiek op de islam zal verstommen door de coronacrisis. Het dragen van een mondkapje is immers hetzelfde als het dragen van een boerka. Dat zegt de presentatrice in De TV-Quaran-Tine van Paul de Leeuw. Groenteman: “Ik denk dat ik ga schrijven over de idiote situatie dat we nu allemaal met mondkapjes lopen, terwijl we ons een paar maanden geleden nog enórm druk maakten over vrouwen met boerka’s, want dan zag je hun gezichten niet.“
    De boerkadiscussie heeft Groenteman in het verleden behoorlijk geërgerd. “Ik hoor nog Annemarie van Gaal op televisie zeggen: ‘Ja, maar dan zie ik geen uitdrukking en dan heb ik geen contact.’ Nou, een paar maanden later hebben we allemaal mondkapjes, wat hetzelfde is als een boerka natuurlijk.”


    De Leeuw beaamt dat: “Ja, hetzelfde, je ziet ook helemaal niks meer.”

    Groenteman: “Bovendien maakten we ons heel druk over moslims die geen handen gaven. Nou, we geven allemaal geen handen meer.”

    De tijden veranderen, wil de presentatrice zeggen. “We maken ons altijd heel druk over allemaal dingen waarvan ik denk: een kleine verschuiving in de wereldgeschiedenis en we denken er weer anders over.”

    Foto: BNNVARA

  2. #2
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Allahu akbar Allahu akbar La illaha illa Allah muhammadan rasoeli Allah

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Waardeloos

  4. #4
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Wat een domme troela.
    Ik heb liever ons joodse Hanneke dan Ali benali

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Ik heb liever ons joodse Hanneke dan Ali benali
    Die azulist mag van mij naar de hel lopen

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Allah azza wa jall heeft de hele wereld laten zien dat ZIJN wijsheid zal prevaleren.

    Alhamdulilaah voor islam ♥️
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Die azulist mag van mij naar de hel lopen

    Ik zie zulke niet als azulisten ahkay djellie.

    Ik zie zulke als kontenlikkers djal kuffar. Net als Ali B. Arib, Abutaleb, Markouch enz enz enz...

    Totaal geen eer en trots op wat ze zijn als nederlandse marokkaanse moslims.

    Nee they follow the evil and dirt in this world the money

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Groenteman vergelijkt appels met peren, nogal dom.

    Geen handen geven, alleen vrouwen-mannen, en boerka, heeft als ratio dat mannen al duizenden jaren de vrouw als de vileine verleidster zien.
    Vrouwen de schuld geven als zij zelf uit geilheid over de schreef gaan.

    Mondkapje en geen handen geven - totaal los van geslacht! - heeft een totaal andere ratio; proberen besmetting van het afschuwelijke Wuhanvirus zoveel als mogelijk te voorkomen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #9
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Allah azza wa jall heeft de hele wereld laten zien dat ZIJN wijsheid zal prevaleren.

    Alhamdulilaah voor islam ♥️

    Dit hey p. Is letterlijk een klap in het gezicht van álle moslimhaters wollah


    Zij plannen maar Allah SWT is de beste planner

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Ik zie zulke niet als azulisten ahkay djellie.

    Ik zie zulke als kontenlikkers djal kuffar. Net als Ali B. Arib, Abutaleb, Markouch enz enz enz...

    Totaal geen eer en trots op wat ze zijn als nederlandse marokkaanse moslims.

    Nee they follow the evil and dirt in this world the money
    Marcouch is geen azulist? Broer, ga naar Hans Anders. Of je hebt hersenbeschadiging opgelopen door te veel op m.nl rond te hangen.

    Meen je die serieus?

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Groenteman vergelijkt appels met peren, nogal dom.

    Geen handen geven, alleen vrouwen-mannen, en boerka, heeft als ratio dat mannen al duizenden jaren de vrouw als de vileine verleidster zien.
    Vrouwen de schuld geven als zij zelf uit geilheid over de schreef gaan.

    Mondkapje en geen handen geven - totaal los van geslacht! - heeft een totaal andere ratio; proberen besmetting van het afschuwelijke Wuhanvirus zoveel als mogelijk te voorkomen.
    Puntje bij paaltje kom je op hetzelfde uit. Daar doelt ze op.

    Ik denk dat de islam meer en meer zich zal uiten in het bestuur.

    Misschien dat je kan beginnen met jezelf te ont-nichten Leonidas. Je hebt daar therapie voor.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Dit hey p. Is letterlijk een klap in het gezicht van álle moslimhaters wollah


    Zij plannen maar Allah SWT is de beste planner
    الحمد لله على نعمة الاسلام

  13. #13
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door M139 Bekijk reactie
    Marcouch is geen azulist? Broer, ga naar Hans Anders. Of je hebt hersenbeschadiging opgelopen door te veel op m.nl rond te hangen.

    Meen je die serieus?

    Zoals ik reeds zei. Markouch en homosexuality gaan hand in hand. Das nóg erger dan een azuli

    Nou jij weer

  14. #14
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Vandaag, 12:16
    Maquis
    MVC Lid

    Dit bericht is verborgen omdat Maquis is opgenomen in je negeerlijst.


    Door je negatieve islamhatende reacties sta én blijf je voorlopig bij mij op negeer leo


    Jij wil het maar niet leren

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Zoals ik reeds zei. Markouch en homosexuality gaan hand in hand. Das nóg erger dan een azuli

    Nou jij weer
    Oke, dus homoseksualiteit is erger dan het azulisme...

    Dat moet ik denktijd geven.