1. #16
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Richt je op je doelen, werk, prive en dien. Je komt er vast wel. Niet te lang. Alle tekenen zijn er. Hou de eer aan jezelf. Als iemand je niet wil dan moet je iets van een klik horen.... en move on. Niemand is het waard om aan te denken. Je kan al die tijd besteden aan je toekomstige dame, allah swt, akhlaaq verbeteren etc etc.
    probeer ik ook. Heb ook verschillende vormen van afleiding geprobeert. Ik ga er wel gewoon mee door maar het is moeilijk. En ja wil aandacht besteden aan iemand die het waard is inderdaad

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    239
    10-05-2009

    Liefde is een optische illusie. Herkenning en erkenning dat het bedrog van tijdelijk aard was. Dat de ware verbintenis nog dient te komen, maar het begint allemaal bij jezelf. De wil om vooruit te willen komen en het verleden te laten voor wat het is.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    101
    27-04-2020

    Citaat Geplaatst door Nice_princes Bekijk reactie
    Liefde is een optische illusie. Herkenning en erkenning dat het bedrog van tijdelijk aard was. Dat de ware verbintenis nog dient te komen, maar het begint allemaal bij jezelf. De wil om vooruit te willen komen en het verleden te laten voor wat het is.
    #Smiles

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    239
    10-05-2009

    Citaat Geplaatst door MrIntelligent Bekijk reactie
    #Smiles
    #Soitspossible

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    101
    27-04-2020

    Ga het nu niet verpesten

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    239
    10-05-2009

    Citaat Geplaatst door MrIntelligent Bekijk reactie
    Ga het nu niet verpesten
    Haha oké....#backtoSatan.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Nice_princes Bekijk reactie
    Liefde is een optische illusie. Herkenning en erkenning dat het bedrog van tijdelijk aard was. Dat de ware verbintenis nog dient te komen, maar het begint allemaal bij jezelf. De wil om vooruit te willen komen en het verleden te laten voor wat het is.
    Dat is zeker waar. Helaas is de praktijk veel moeilijker dan het in theorie klinkt. En dat is het lastige. Maar ghair

  8. #23
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Zijn er hier mensen met liefdesverdriet na anderhalf jaar. En hoe gaan jullie hiermee om?
    Graag serieuze reacties, adviezen, opmerkingen. Ghair inshallah
    Af en toe wel ja, dan denk je terug aan die persoon, wat er goed en fout ging en dan grijpt het je soms.
    Er is geen korte weg om er vanaf te komen, je ondergaat het, praat erover, en als je er genoeg van hebt zoek je afleiding.
    Dat is vaak het verschil met vrouwen, die hebben het de eerste tijd en mannen vaak later.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    239
    10-05-2009

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Dat is zeker waar. Helaas is de praktijk veel moeilijker dan het in theorie klinkt. En dat is het lastige. Maar ghair
    Self fullfilling prophecy. Knowing and understanding that there will be better times. Op ten duur zal het naderen......

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Af en toe wel ja, dan denk je terug aan die persoon, wat er goed en fout ging en dan grijpt het je soms.
    Er is geen korte weg om er vanaf te komen, je ondergaat het, praat erover, en als je er genoeg van hebt zoek je afleiding.
    Dat is vaak het verschil met vrouwen, die hebben het de eerste tijd en mannen vaak later.
    ja ik heb het vanaf dag 1. En regelmatig nog. Denk dat het wel per persoon verschilt maar et is psychisch niet best. Om met je hoofd te spelen op die manier. Maar alles heeft een begin en einde

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Nice_princes Bekijk reactie
    Self fullfilling prophecy. Knowing and understanding that there will be better times. Op ten duur zal het naderen......
    inshallah, bedankt voor de hart onder de riem. Indd het is het enige waar k me momenteel aan vast houd. Niks is voor altijd uiteindelijk

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Dan heeft het denk ik meer met je zelf te maken dan met die persoon..
    hoezo denk je dat?

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    31
    08-01-2020

    Het is het niet waard.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    97
    19-05-2020

    Fa Inna ma'al 'usri yusra (surah inshirah 94:5-6)
    Vertaling:
    So verily with hardship, there is relief..

    Don't overthink. It was the Qadr of Allah Subhana wa Ta3ala and it was the best for you. That's all you need to know.

    When your heart is breaking and your pain makes you fall: remember, just remember Allah sees it all.

    Waking up for salaat al Fadjr is the best way tot start healing yourself.

    May Allah Subhana wa Ta3ala grant us with al Jannah, because in al Jannah there is no sadness, jealousy, tears, heartbreaks, separation and depression. Just happiness, forever!
    Laatst gewijzigd door Wakeup: 20-05-2020 om 11:10 Reden: -

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door DSM Bekijk reactie
    Je hebt die gene en de situatie er om heen geïdealiseerd. Zij is wie ze is en jii keek toe. Ik ken je situatie niet en weet niet waar jullie contact op gebaseerd was. Wat ik wel weet is dat mensen vaak goed praten wat krom is om die gene maar te behouden.
    Allah ou a3lam of dit ook in jouw situatie geldt. Uit die paar zinnen die je post haal ik dit er uit
    Ik denk dat je wat duidelijker moet zijn in je verwoording. Verder staat deze topic los van oorzaak of wat er zich vooraf heeft afgespeeld. Niet relevant. Of ik begrijp jou verkeerd, kan ook...