1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Juist.


    Ik denk dus dat Xi nie wil dat hoe Lang is een chinees in de US de vaccine ontdekt.


    Xi wil em in china en het liefst in wuhan vinden.


    Just a hunch he.
    Ontdek, Xi zou hier niets mee bereiken.
    Dergelijk onderzoek is geen individuele aangelegenheid, het is uitermate geperfectioneerd teamwork. Resultaten worden gedeeld, zijn ook bij anderen bekend. Hij was dan misschien wel een hele slimme man, maar hij werkte samen met andere hele slimme mensen en die weten allemaal waar hij mee bezig was. Hoe de stand van zaken m.b.t. het onderzoek was. Welke richting het onderzoek op moet.

    Nee man, het slaat nergens op om e.e.a. nu al "verdacht" te vinden. Wél betreurenswaardig!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Is altijd zo toch? Zodra je te veel weet werd je van je leven beroofd.

    President Kennedy?
    Saddam Houssein?
    Muammar Khaddafi?

    Wat dacht je van de vliegtuig(en) met doktoren of wetenschappers die een middel hadden uitgevonden tegen kanker of Aids? Vliegtuig neergehaald
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4.737
    12-06-2015

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie



    Long distance haircut

    Hij is leuk!
    Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan!

  4. #19
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door OBB Bekijk reactie
    Ontdek, Xi zou hier niets mee bereiken.
    Dergelijk onderzoek is geen individuele aangelegenheid, het is uitermate geperfectioneerd teamwork. Resultaten worden gedeeld, zijn ook bij anderen bekend. Hij was dan misschien wel een hele slimme man, maar hij werkte samen met andere hele slimme mensen en die weten allemaal waar hij mee bezig was. Hoe de stand van zaken m.b.t. het onderzoek was. Welke richting het onderzoek op moet.

    Nee man, het slaat nergens op om e.e.a. nu al "verdacht" te vinden. Wél betreurenswaardig!
    Weetje OBB, ik vertrouw niemand van hun.


    Niet de chinezen niet de amerikanen niet de nederlandse of de marokkaanse regeringen. Welke grootmacht dan ook.

    Maar in dit geval hey met corona enzo, verdenk ik meer de amerikanen.

    Weet je waarom?


    De cijfers spreken voor zich.

    De meeste besmettingen en doden zijn momenteel de amerikanen.

    In de heilige Koran waarschuwt Allah SWT de gehele mensheid over zulke epidemics.

    Daarin vertelt hij ons ook dat de dader van zoiets als de uitbraak van de corona virus, zal worden ontmaskert alszijnde de daden.

    Verder zegt Allah SWT ons ook dat machtige leiders op aarde zullen plannen, maar de allerbeste planner is Allah SWT zelf.


    Snap je t een beetje?

  5. #20
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    OBB, Lees héél die soera en de context van deze afbeelding en je zal het begrijpen


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    OBB is een verloren zaak man...heb die Sigaar een paar weken terug al uitgetrapt samen met habibi88,laatstgenoemde durft zijn rotkop niet meer te tonen, OBB alleen onder verschillende accounts

  7. #22
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    OBB is een verloren zaak man...heb die Sigaar een paar weken terug al uitgetrapt samen met habibi88,laatstgenoemde durft zijn rotkop niet meer te tonen, OBB alleen onder verschillende accounts
    Nee joh. OBB is onze dammer NOORD

    En hij sprak mij ook toen straks aan met Sigaartje en ging naar zn andere nick OBB ouwe

    Serieus

  8. #23
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Nog 1 ding akhay PSV,


    “If you’re Love is for the sake of Allah it will never die.”

  9. #24
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Salaat Isha InshaAllah



    Allahy qbel 3la jamee3

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Zo is dat kameraad.. een groen puntje voor u