1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Trouwen en geboorte akte

    Salaam,

    Ik wil trouwen en daarvoor heb ik een geboorte akte nodig volgens mij ( corrigeer mij als dit niet klopt).
    Er is een site waar je dit op kan aanvragen, maar ze hebben de Riffijnse gebieden er niet in gezet, waarschijnlijk om de Riffijnen dwars te zitten. Dus je moet alsnog op een andere manier aan dat papier komen.

    Heeft iemand een tip waar ik dit papier alsnog kan halen, het liefst niet in Marokko. Bij het consulaat bijvoorbeeld

    Shukran

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Hllo

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Books, je had gereageerd maar ik zie je reactie niet. Hoe komt dat. Kun je wat je zei even als privebericht sturen

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Je haatte Marokko toch. Trouw gewoon op zn nl

  5. #5
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Noemt zichzelf wel MoroccanUtrecht
    vooruit kijken is regeren.

  6. #6
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Salaam,

    Ik wil trouwen en daarvoor heb ik een geboorte akte nodig volgens mij ( corrigeer mij als dit niet klopt).
    Er is een site waar je dit op kan aanvragen, maar ze hebben de Riffijnse gebieden er niet in gezet, waarschijnlijk om de Riffijnen dwars te zitten. Dus je moet alsnog op een andere manier aan dat papier komen.

    Heeft iemand een tip waar ik dit papier alsnog kan halen, het liefst niet in Marokko. Bij het consulaat bijvoorbeeld

    Shukran
    Even voor jou info

    Het moment dat jij voet zet binnen een Marokkaanse consulaat (bijvoorbeeld IN Nederland) dan ben je gewoon op Marokkaans "grondgebied".
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #7
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Haal gewoon je geboorteakte op bij de burgelijke stand.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Haal gewoon je geboorteakte op bij de burgelijke stand.
    Hij wil liever niet uit huis gaan, want hij is riffijns

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Haal gewoon je geboorteakte op bij de burgelijke stand.
    Ik ben niet in NL geboren. Anders had ik deze vraag niet gesteld...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Even voor jou info

    Het moment dat jij voet zet binnen een Marokkaanse consulaat (bijvoorbeeld IN Nederland) dan ben je gewoon op Marokkaans "grondgebied".
    Haha ik ga stuk om jouw reactie. Ts succes en Allah ikemmel Belgir inchallah. Moge Allah je huwelijk zegenen