1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Israël bouwt 7.000 nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever

    Internationaal recht beschouwt de hele Westelijke Jordaanoever als bezet gebied





    De Israëlische minister van Defensie Naftali Bennett keurde woensdag de bouw goed van 7.000 nederzettingen op de bezette Westelijke Jordaanoever. De nieuwe eenheden zullen worden gebouwd in de nederzetting Efrat in het Gush Etziion-blok op het zuidelijke deel van de Westelijke Jordaanoever, meldde The Jerusalem Post.


    De Israëlische regering heeft de opbouw van nederzettingen in het bezette gebied de afgelopen maanden opgevoerd, vooruitlopend op een plan om vanaf juli delen van de Westelijke Jordaanoever te annexeren. De annexatiedrang wordt gevoed door het Amerikaanse "vredesplan" Deal of the Century.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    47
    09-10-2009

    Beste mensen onze enige stok om mee te slaan is boycotten!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    115
    16-04-2020

    Geen vertrouwen meer in de mensheid,niemand gaat boycotten daar is nike,marlboro,cola enz te belangerijk voor.Waar is de VN waar zijn de Arabieren???

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    115
    16-04-2020

    Het enige is bidden voor een aarbeving zodat alles instort.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    47
    09-10-2009

    Opvallend is dat dit nieuws precies in de periode komt dat de slachtoffers van de 2e WO worden herdacht.

    Joden werden uit hun huizen verjaagd, nu worden moslims door joden uit hun huizen verjaagd.

    Hoe hypocriet kan je zijn

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    115
    16-04-2020

    Marokko heeft pas handelsverdragen gesloten,boycotten wordt moeilijk

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    47
    09-10-2009

    Arabieren hebben geen zeggenschap in de wereldpolitiek, allemaal hebben ze zich afhankelijk gemaakt van Amerika.

  8. #8
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Je suis Palestine

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Waar is de Islamitische Wereld? Ik hoor ze niet?
    Marokko? Nou oke, Marokko heeft niet zoveel geld of macht om Israël tegen te gaan. I give them that. Saudie Arabië met hun enorme inkomens? Iran, Egypte, Pakistan, Turkije met hun militaire macht? Waar zijn zij dan? UAE? De UAE die 5 miljard kon bieden voor Sisi in Egypte en 3 miljard voor Haftar? Nergens? Wat een huichelaars. Vroeger werden staatsmannen opgeknoopt in de islamitische wereld als ze niet moslims konden beschermen tegen ongelovigen, tegenwoordig kijken we eraan alsof het de normaalste zaak is van de wereld. Van de landen met een islamitische meerderheid en retoriek verwacht ik niks meer. Ik blijf hopen en bidden dat de orthodoxe joden van Israel en de ongelovige joden tegen elkaar gaan vechten. Daarna is het aan de Palestijnen om hun slag te slaan. Van hun broeders in Islam hoeven ze niks te verwachten.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door benniarab Bekijk reactie
    eerlijk jullie kennen geen enkele palestijn.
    ik werk in opvangcentrum voor asielzoekers; en wollah wollah eerlijk wij marokkanen zijn de beste moslims onder de arabische bevolking.
    en zeker de palestijnen geen ramadan allemaal ammionak snuiven
    maar ook de irakezen en syriers alleen de afghanen die vasten echt zoals ons maar die andere yaa tfoe ( je hebt er wel goede bij maar wollah minderheid)
    voor irakezen is ramadan echt niet zoals ons ;verplicht bij hun niet.
    wollah daarom is er fitnah bij hun al die oorlogen en miserie
    wollah die hebben dat voor hun eigen gedaan ze volgen niet de soennah van onze geliefde profeet saw.
    ik had dat vroeger ook dat gevoel voor de palestijnen maar dat is gelijk sneeuw voor de zon verdwenen.
    Goede moslims onder Arabieren... Alles is beter dan die Golfratten maar dat betekent niet dat ze nog goed zijn helaas. Irakezen neem ik niet eens serieus omdat ze sjiitisch zijn. Sjiieten zijn ketters.

    Marokkanen zijn over het algemeen Berbers. En Berbers zijn respectabele mensen. Ze waren al respectabel in de Islamitische geschiedenis.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.537
    27-12-2015

    Citaat Geplaatst door benniarab Bekijk reactie
    wie zegt dat de palestijnen goed bezig zijn.
    eerlijk dat interesseert ons niet.
    marokko staat achter israel en groot gelijk van de koning mo6.
    met de palestijnen niks dan last
    Achter Israel sta je als je niet tegen ze bent en je niet sterker genoeg bent om tegen ze te staan. Anders is het vernederend om de Israelieten te steunen. Ik verwijt Marokko niet. Ik verwijt eerder de rijke islamitische landen, de grootste militaire machten van de islamitische wereld die tevens een anti-Israel retoriek aanvoeren.
    There is no God but Allah, and Mohammed (sav) is his messenger.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    377
    21-04-2020

    De val van de Egyptische pesident Mohammad Morsi heft er voor gezorgd dat de zionistische mafia bendes weer lef krijgen om de Palestijnen kapot te maken.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    506
    22-01-2018

    ----
    O, jullie die geloven! Als een slecht persoon tot jullie komt met nieuws, onderzoek het dan nauwkeurig, opdat jullie geen mensen in onwetendheid kwaad doen, waarna jullie spijt zouden krijgen van wat jullie deden

  14. #14
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Zie ik dat goed? hij is verbannen, Takbier!!


    Allah oe akbar!!!
    vooruit kijken is regeren.

  15. #15
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    ben het eens met Amiri en Benniarab

    Daarom spreken ze slecht over Marokkanen in midden oosten. Wanneer spreek je slecht over iemand? wanneer je jaloers bent.
    Daarom worden we gebashed in NL, van alle moslimgemeenschappen zie je dat Mgharba als de beste uit de bus komen, maar dat gaat met huidige generatie veranderen vrees ik.
    Ze bashen je minder wanneer ze zien dat Mgharba afdwalen als hen, dan zijn ze tevreden
    vooruit kijken is regeren.