1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Alleen zijn (reactie)

    Je voelt je niet alleen, omdat je alleen bent. Je voelt je alleen omdat je niet in vrede bent met jezelf. Je voelt je alleen omdat je niet van jezelf houdt. Je voelt je alleen omdat je onvoorwaardelijk gelooft dat je iemand anders nodig hebt. Dat hoeft niet, je voelt je alleen omdat jezelf vergelijkt met anderen,dat hoeft ook niet. Je voelt je alleen omdat je realiseert dat er een grotere doel is voor je leven. Je voelt je alleen omdat je denkt aan jezelf,denk er over na stel dat je missie is om goed te doen voor anderen,om anderen te dienen en anderen te liefhebben en je best doet voor iedereen, dan zal je het ondervinden.Daar is namelijk geen eenzaamheid. Eenzaamheid bestaat alleen als je gedachten honderd procent gefocust zijn op jezelf,en wat je niet hebt. Je voelt je alleen omdat je de leven niet hebt die je niet wilt leven. Je leeft niet als “jij” Als je een ware authentieke leven leidt,dan zullen de juiste mensen zichtbaar worden. Als je de juiste leven wilt hebben die jij wilt leven zal je dieper moeten graven voor je doelen. Je zal gevoeld worden met passie,er zal geen ruimte zijn voor leegte en duisternis. Je kan niet eenzaam zijn als je de persoon liefhebt waar je mee alleen bent. Spendeer juist meer tijd alleen en leer het te lief hebben, omdat je juist de persoon wordt die je bent. Zodat je elke dag bezig zult zijn met je doelen,jouw missie in leven. Elke dag jaag je naar dromen en leef met passie in je ziel. Oefen dagelijkse dankbaarheid, wat je wel hebt, de mensen die je wel hebt in je leven…..en degene die je al bent. Dit zal je gevoelens van eenzaamheid vervullen met volheid. Dus als je alleen voelt, is het niet omdat je andere mensen nodig hebt, jij bent degene die moet groeien. Zet jezelf in voor het werk wat nodig is om daar te komen. Ondervindt de dagelijkse dankbaarheid. Het leren van de beste leraren en het innerlijke (streef) werk. Laat jezelf hierin groeien, en de juiste mensen zullen zichzelf kenbaar maken, inchallah.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Faaaatix Bekijk reactie
    Mooi gezegd!
    Ik heb na mijn scheiding ook een enorm gevoel van leegte en eenzaamheid gevoeld. Maar ik vind het nu heerlijk en geniet echt van de momenten alleen. Zo erg dat ik mezelf eng begin te vinden.
    Ik vond het altijd vreselijk dingen alleen te ondernemen, nu doe ik niks liever.
    Je hebt duidelijk jouw eigen regie weer terug als voorheen, voordat je trouwde. Veel vrouwen zijn tijdens en na hun scheiding vaak in angst, angst voor het onbekende, maar als je angst echt leert kennen dan word het een metgezel, het is als een vulkaan als je het onder controle hebt, angst creëert een passie de wil om te overleven, sterker nog angst kan een weg creëren naar succes.Voorbij jouw angst is alleen maar groei, lijden in leven maakt een grote deel uit van onze groei, mentaal, emotioneel, en spiritueel. Daarom is het belangrijk dat we onze posities ontstijgen in leven die ons allen gevangen houdt.

    Het is mooi om te lezen dat jij vooruitgang hebt geboekt. Alle lof is voor Allah swt, de Heer van de werelden.

  3. #3
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Je hebt duidelijk jouw eigen regie weer terug als voorheen, voordat je trouwde. Veel vrouwen zijn tijdens en na hun scheiding vaak in angst, angst voor het onbekende, maar als je angst echt leert kennen dan word het een metgezel, het is als een vulkaan als je het onder controle hebt, angst creëert een passie de wil om te overleven, sterker nog angst kan een weg creëren naar succes.Voorbij jouw angst is alleen maar groei, lijden in leven maakt een grote deel uit van onze groei, mentaal, emotioneel, en spiritueel. Daarom is het belangrijk dat we onze posities ontstijgen in leven die ons allen gevangen houdt.

    Het is mooi om te lezen dat jij vooruitgang hebt geboekt. Alle lof is voor Allah swt, de Heer van de werelden.
    "Voorbij jouw angst is alleen maar groei, lijden in leven maakt een grote deel uit van onze groei, mentaal, emotioneel, en spiritueel"


    Allahomabaarik, Precies dit dus!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #4
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Faaaatix Bekijk reactie
    Mooi gezegd!
    Ik heb na mijn scheiding ook een enorm gevoel van leegte en eenzaamheid gevoeld. Maar ik vind het nu heerlijk en geniet echt van de momenten alleen. Zo erg dat ik mezelf eng begin te vinden.
    Ik vond het altijd vreselijk dingen alleen te ondernemen, nu doe ik niks liever.
    Trots op jou sis!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #5
    In The Lowest Place.

    Reacties
    1.473
    19-11-2013

    Mooi
    Verlies niet de hoop, nee maak je geen zorgen en kijk uit naar morgen want het leven gaat door. Het is nog niet overal voorbij. De sterkste in deze strijd ben jij!