1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    142
    19-10-2004

    Pigmentvlekken

    Wie weet een goed middel tegen pigmentvlekken. Werd erger door mijn chemo's. Alvast bedankt

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    22
    03-10-2019

    Hey Hanan,

    Waar heb je die pigmentvlekken, voor op je gezicht zou ik dermapen aanraden, kruidenpeeling of een laser.
    Als je pigmentvlekken hebt op je lichaam zou je een van deze lasers kunnen proberen E-matrix, fractora, co2 en picolaser ipl verwijderd als het goed is ook pigmentvlekken.
    Maar je hebt verschillende soorten pigmentvlekken, ik zou het gewoon even laten bekijken door een huidtherapeut.

    Allah jiblak shiefa kanjer!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    142
    19-10-2004

    Citaat Geplaatst door Tanger2019 Bekijk reactie
    Hey Hanan,

    Waar heb je die pigmentvlekken, voor op je gezicht zou ik dermapen aanraden, kruidenpeeling of een laser.
    Als je pigmentvlekken hebt op je lichaam zou je een van deze lasers kunnen proberen E-matrix, fractora, co2 en picolaser ipl verwijderd als het goed is ook pigmentvlekken.
    Maar je hebt verschillende soorten pigmentvlekken, ik zou het gewoon even laten bekijken door een huidtherapeut.

    Allah jiblak shiefa kanjer!
    Ik heb het in mijn gezicht. Soort zwangerschap masker. Bedankt voor je berichtje

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    142
    19-10-2004

    Uppppp

  5. #5
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Retinol A crème en vital proteins collagen peptiden schijnen de combo te zijn voor een egale huid.

    De collagen peptiden kun je kopen op Amazon is om te verwerken in shakes- van binnenuit werking dus en de retinol A smeren voor het slapengaan.


    Allah shafeek

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    142
    19-10-2004

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Retinol A crème en vital proteins collagen peptiden schijnen de combo te zijn voor een egale huid.

    De collagen peptiden kun je kopen op Amazon is om te verwerken in shakes- van binnenuit werking dus en de retinol A smeren voor het slapengaan.


    Allah shafeek
    Dank je wel voor het reageren ik ga zo kijken online. Yarbi amin

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    22
    03-10-2019

    Citaat Geplaatst door hanan7 Bekijk reactie
    Ik heb het in mijn gezicht. Soort zwangerschap masker. Bedankt voor je berichtje
    Oh melasma masker heet dat toch.
    Misschien een medische peeling dan.
    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in rotterdam heb je een goede salon zitten Lash&face kliniek ze zitten in rdam noord.
    Of naar cosmetique total

    Ik zou hoe dan ook langs een huidtherapeut gaan zij kunnen je het beste helpen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    142
    19-10-2004

    Citaat Geplaatst door Tanger2019 Bekijk reactie
    Oh melasma masker heet dat toch.
    Misschien een medische peeling dan.
    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar in rotterdam heb je een goede salon zitten Lash&face kliniek ze zitten in rdam noord.
    Of naar cosmetique total

    Ik zou hoe dan ook langs een huidtherapeut gaan zij kunnen je het beste helpen.
    Ja ik wil ook graag naar een Salon. Alleen lastig nu met Corona

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    22
    03-10-2019

    Citaat Geplaatst door hanan7 Bekijk reactie
    Ja ik wil ook graag naar een Salon. Alleen lastig nu met Corona
    Sommigen salons mogen alweer open waaronder lash and face clinic.
    Ik zou gewoon even googlen naar een goeie salon bij jou in de buurt waar je terecht kunt nu met de corona.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    79
    03-05-2020

    Ik heb daar ook last van. Het is wel minder geworden. Het lijkt erop dat het met de tijd vanzelf verdwijnt.

  11. #11
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Vitamine c serum kan het enigszins vervagen, maar het kan even duren voor je resultaat zult zien. En sowieso altijd een dagcreme met minimaal spf 30 gebruiken.

    Neem contact op met de klantenservice van Paula’s choice skincare, hun producten hebben bij mij altijd gewerkt en ze hebben een super goede service!

    Allahie shafiek <3

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    142
    19-10-2004

    Citaat Geplaatst door xxlutrecht Bekijk reactie
    Ik heb daar ook last van. Het is wel minder geworden. Het lijkt erop dat het met de tijd vanzelf verdwijnt.
    ik heb nu een crème gekocht starwhite hoop dat het gaat helpen

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2
    12-05-2020

    Vitamine C serum gebruiken en Niacimide van The Ordinary helpt hier ook tegen! En sowieso altijd een zonnebrand creme op doen. Dit is je nummer 1 bescherming. Veel succes, hoop dat dit je zal helpen!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    142
    19-10-2004

    Citaat Geplaatst door Iemskus Bekijk reactie
    Vitamine C serum gebruiken en Niacimide van The Ordinary helpt hier ook tegen! En sowieso altijd een zonnebrand creme op doen. Dit is je nummer 1 bescherming. Veel succes, hoop dat dit je zal helpen!
    Shoukran ik heb gisteren van Eucerin zo een spot pen gekocht hoop dat dit iets helpt En anders naar de dermatoloog

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door hanan7 Bekijk reactie
    Wie weet een goed middel tegen pigmentvlekken. Werd erger door mijn chemo's. Alvast bedankt
    Salamoualaikoum wa rahmatoullah wa barakatouh, Ramadan Mubarak zus.

    Je kan het beste natuurlijke “medicijnen” gebruiken. Die “chemische medicijnen” hebben vaak bijwerkingen en zitten ook nog eens vol met stoffen die voor het lichaam ongewenst zijn, wa Allahoe a3lam.

    Je kan het eventueel google’en, bijvoorbeeld pigment vlekken natuurlijk genezen ofzo.


    Bedoel je dit?
    http://hijamahealth.nl/2019/03/31/wilde-saffraan/


    Heb even snel voor je gekeken

    https://gezonderleven.com/natuurlijk...rwijderen/amp/

    Olijfolie kan ook helpen Inshallah en het is sowieso aangeraden door de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem) om olijfolie te smeren op huid en haar.


    maar Google het zelf ook even

    Allahishaffiek zus.

    Moge Allah shwt de rest van jouw leven, samen met jouw geliefden, het beste van jullie leven laten zijn, amin!

    Moge Allah shwt jou, samen met jouw geliefden in Jannah laten zijn, amin!

    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!