1. #646
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    :d
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #647
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    En onze special editie lid......
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #648
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Trommelgeroffel....
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #649
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mag ik een hard applaus....
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  5. #650
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Voor...
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  6. #651
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium



    Special editie lid: olive beter bekend als perfume

    Ze strooit graag met groene olijven. Achter haar sarcastische opmerkingen schuilt een misterieus, soms wel grappig lid.

    Ze is nog vrijgezel, dus Josti's niet allemaal tegelijk strooi groene puntjes in haar hoekje en wees origineel.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #652
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    :d
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #653
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium



    Onze nieuwe lid van de week is niemand minder dan: Morrokito

    Hij is direct, discreet, grappig, belezen, opmerkzaam trots & tactvol. Allahoma baarik


    kleine greep uit zijn reacties

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Derhalve is mijn levensmotto: Hasbi allah wani3ma alwakeel.

    Vertaald: Allah is genoeg voor ons en hij is de beste beschermer.
    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Liever minder racisten, facisten en rechtspopulisten. Weg ermee...
    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    De politiek en pers kijken weg van dit wangedrag van Nederlandse witte autochtonen, die politici em agenten belagen. Ze ondermijnen hiermee de democratie en vormen een gevaar voor de rechtsstaat. Zulke mensen horen niet thuis in dit land.
    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wanneer maakt islamitisch bankieren zijn intrede in Nederland? Het potentieel en de markt is best groot, aangezien hier meer dan 1 miljoen moslims wonen
    *
    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Achterhaald? Real talk is nooit achterhaald. Als je in het graf ligt dan kan je de term ''achterhaald'' nog een keer herhalen.
    Meest recente reactie:

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Frankrijk is mede uitvinder van genocide en terreur. Ze hebben heel Afrika afgeslacht. Heb je wel enig idee wat ze in algerije hebben aangericht? De genocide op meer dan 2 miljoen algerijnen?
    Franse misdadigers zijn de laatstse die mogen praten over terreur...

    Jullie weten wat je te doen staat feliciteer onze nieuwe lid van de week Morrokito middels een groen puntje
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  9. #654
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door perfume Bekijk reactie
    Met hem trek je ook geen aandacht, probeer anders duavoormohaal, hij trekt sws aandacht of een of andere vrouwelijke slijmbal die om elke scheet van mannelijke leden lacht doet het ook wel goed.
    Leden worden hier (voor de verandering) in het zonnetje gezet, ze hoeven hiervoor géén aandacht te trekken

    Gewoon reageren en ik vis je ertussenuit

    Jij bent trouwens ook genomineerd deze week, zie vorige pagina. Special editie nog wel
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #655
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #656
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleikoum beste leden,

    Deze week heb ik maar liefst drie leden Allahoma baarik die ik nog graag in het zonnetje wil zetten voordat ik definitief stop.

    Ze zijn alledrie betrokken, grappig, rechtvaardig, sociaal,wat ik voornamelijk waardeer en bovenal bijzonder vind is hun gave om ten alle tijde hun mening te verkondigen ongeacht wie (vriend en "vijand") en zo hoort het ook. Soms ben je het met elkaar eens en soms ook niet. Rojola!



    Deze drie leden zijn niemand minder dan:

    T bone,AboubakrSiddi9 en old scool!
    van harte gefeliciteerd!


    Een kleine greep uit hun reacties:

    Rechtvaardig, en hij is goed op de hoogte wat betreft geschiedenis van Marokko en muziek uit de jaren zeventig
    Citaat Geplaatst door T-Bone Bekijk reactie

    ik ben volledig met abdars eens , meeste mokros in europa weten totaal niets over marokko en hoe mensen daar leven

    Neemt geen blad voor de mond, altijd paraat gewoon soldaat!
    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    40 jaar in Europa 40 jaar verlost van de dictatuur en in 40 jaar niks bereikt.
    Old scool geeft altijd wijze adviezen en is geduldig, zachtaardig
    Citaat Geplaatst door Oldscool Bekijk reactie
    Salam meid!

    Het zijn niet de omstandigheden die jou pijn kunnen doen maar je mening/denkwijze/opinie over de omstandigheden die jou een naar gevoel geven.

    Probeer gewoon het leven aan te nemen zoals het op je afkomt. Geen weerstand bieden. Een saaie dag hoort erbij. Soms zelfs een week lang. Regen is ook nodig. En momenten zonder iemand is ook een onderdeel van het leven.

    Just try it! Het leven is echt een stuk aangenamer wanneer je het aanvaardt en omarmt zoals het op je afkomt.
    @Leden, jullie weten wat je te doen staat groen puntje voor T bone AboubakrSiddi9 en old scool ♡♡♡

    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #657
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Salaam aleikoum beste leden,

    Deze week heb ik maar liefst drie leden Allahoma baarik die ik nog graag in het zonnetje wil zetten voordat ik definitief stop.

    Ze zijn alledrie betrokken, grappig, rechtvaardig, sociaal,wat ik voornamelijk waardeer en bovenal bijzonder vind is hun gave om ten alle tijde hun mening te verkondigen ongeacht wie (vriend en "vijand") en zo hoort het ook. Soms ben je het met elkaar eens en soms ook niet. Rojola!



    Deze drie leden zijn niemand minder dan:

    T bone en AboubakrSiddi9 en old scool!
    van harte gefeliciteerd!


    Een kleine greep uit hun reacties:










    @Leden, jullie weten wat je te doen staat groen puntje voor T bone AboubakrSiddi9 en old scool ♡♡♡

    Barakallahfeek agti .

  13. #658
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door AboubakrSiddiq Bekijk reactie
    Barakallahfeek agti .
    wa fiek al barakah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #659
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium


    Laat het groene puntjes regenen
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #660
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Aankomende vrijdag 1 mei 2020 zal ik (vlak voor maghreb) in sha Allah lid nummer 1 bekend maken.


    Lid van de week nummer 1: pricefighter (1 mei 2020)

    Lid van de week nummer 2: Si_pure (8 mei 2020)

    Lid van de week nummer 3: Spontane_mocro (15 mei 2020)

    Lid van de week nummer 4: Gewone_broeder (22 mei 2020)

    Lid van de week nummer 5: Moslima81 (29 mei 2020)

    Lid van de week nummer 6: Laatstegeruchten (4 juni 2020)



    Upper van de week: FCE (1 mei 2020)

    Special editie lid eid ul fitr 2020: Khattabi_bilal Allahoma baarik




    Erelid van 2020 is Abdars Allahoma baarik



    super positieve lid van de week nummer 10 : zandkoninging (ijskoninging) Allahoma baarik

    (Week van 13 september 2020)


    Lid van de week nummer 11: Gentle woman de koppelaarster
    (Week van 20 september 2020)


    Lid van de week nummer 12: Morrokito

    Special editie lid nummer 13: Olive beter bekend als perfume

    (Week van 27 september)


    Leden van de week nummer 14 15 en 16: T bone, AboubakrSiddi9 en old scool Allahoma baarik

    (Week van 5 oktober)
    Vergeet onze leden van de week niet te feliciteren

    T bone, AboubakrSiddi9 en Old scool
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna