1. #616
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik kan me niet herinneren dat ik zei ik negeer jou. Is er iets veranderd bij jou tussen 2013-2020?

    Kom we praten in een andere topic.


    ?

  2. #617
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik kan me niet herinneren dat ik zei ik negeer jou. Is er iets veranderd bij jou tussen 2013-2020?

    Kom we praten in een andere topic.
    Misschien kan je gewoon je excuses aanbieden ipv wekenlang loze woorden te gebruiken en mensen te beledigen. Wij bidden allemaal 5x per dag en hebben allemaal DEZELFDE GOD. Dat jij hier eindeloos info copy past, wil niet zeggen dat jij nu een soort van super goeroe bent geworden met een super positie op aarde! Zolang je mij beledigd maar ook andere, blijf je Abdars drollenvanger. Wat jij kunt dat kunnen wij ook.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  3. #618
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    25-05-2005

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Weet jij wat kufr in houdt of niet en de nawaqid al islam zijn? Of praat je uit wala wal bara voor hem en niet omwille van de Haqq?

    Mohim open een topic en we praten daar verder over kufr etc.


    Wat probeer je nou je kennis aan andere te tonen.
    Wat jij hebt is hoogmoed dat is heel erg vriend.
    Ze3ma haar uitdagen de islam is geen battle hoor.

  4. #619
    MVC Lid

    Reacties
    815
    08-06-2016

    Citaat Geplaatst door yoesoef Bekijk reactie
    Wat probeer je nou je kennis aan andere te tonen.
    Wat jij hebt is hoogmoed dat is heel erg vriend.
    Ze3ma haar uitdagen de islam is geen battle hoor.
    Hij heeft sws geen recht van spreken. Verbitterende “man” met zero achlaq is hij.
    "Lyanah mocht wel wild zijn maar ze hoefde niet verbannen te worden jammer. Beter dan nepperds als prinses3arbia." Door: Meowth

  5. #620
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hada makan. Moge Allah ons verstand geven.
    Ameen

  6. #621
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Iedereen hier op dit forum heeft gezien hoe ook IK word gelasterd. Vandaar mijn opmerking aangezien ik mij aangesproken voelde door wat je zei namelijk: leden negeren wat ik dus altijd doe.

    Lachen om zulke lieden zal ik NEVER doen aangezien ik hiermee indirect zulke personen aanmoedig om door te gaan.


    Te bedenken dat ik enkel inhoudelijk reageer op jou reactie.
    Hoe zou jij werkelijk reageren mochten leden jou aanvallen,lasteren,valselijk beschuldigen en uitschelden?
    Zou je dan nog kunnen negeren? Jij vind een rood puntje al erg.

    Negeren dat is wat ik doe Alhamdulilaah en dit zal ik blijven doen. Tot Lyoum 7isaab.
    Ik zou het nog steeds negeren. Voor jou misschien moeilijk te geloven, maar het is zo. Zo ben ik. Is mijn aandacht tijd en energie niet waard. Ik heb 1 reactie hier geplaatst over dat rode puntje en heb er verder ook niks meer over gezegd. Ik blijf nooit hangen in iets en ga er ook niet eindeloos in door. Ik neem M.nl en sommige leden hier gewoon niet serieus. Deze site is een tijdverdrijf als ik even uit de dagelijkse sleur wil. Een puntje hier en een reactie daar. En met sommige leden hier kan ik echt gesprekken voeren en lachen. Niks meer en niks minder.

    Ik heb die beledigingen ook niet goedgekeurd en dat zie je mij ook nergens typen. Ik moest lachen om een reactie en ik word meteen aangevallen. Alsof jullie op een nieuwe prooi aan het wachten waren ofzo. I am not like some people kan ik je vertellen. Ik val in herhaling, maar ik zal het nog een keer benadrukken: Ik negeer en blijf nooit plakken aan 1 onderwerp

    En daarmee sluit ik deze hele bullshit die groter word gemaakt dan het in werkelijkheid is af.

    Have fun met je tijd hier

  7. #622
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Shokran, Jij ook een fijne tijd toegewenst.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #623
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015

    Citaat Geplaatst door Deeeeezer Bekijk reactie
    je spreekt in meerdere tongen en kroelt als een slang ik ben hmdl niet de enige die je door heeft zoals je ziet. Ja man wij hebben het allemaal op jou gemunt en zien spoken
    Bye bye branus .

  9. #624
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleikoum beste leden,

    Zometeen maak ik onze nieuwe lid van de week bekend. Stay tuned
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  10. #625
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    We hebben weer een lid van de week.



    Onze nieuwe lid van de week Gentle_Woman is een liefdevolle dame jullie zullen haar vast allemaal kennen als de koppelaarster




    Ze zal niet rusten tot ze ons allemaal heeft uitgehuwelijkt

    Een zeer gewaardeerd lid, rechtvaardig, grappig, intelligent, en zij zal zich altijd uitspreken tegen onrecht! Allahoma baarik moge Allah haar behouden. Ameen! ❤


    Wanneer ik haar topic lees waan ik me in "the love boat" de old scool leden kennen deze serie vast & zeker!




    Jullie weten wat jullie te doen staat feliciteer haar middels een groen puntje
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #626
    Verbannen

    Reacties
    111
    30-03-2016

    Gentle woman moet elke week winnen. Oh en tanjouaia ook doe maar om en om hun 2 hihihihi

  12. #627
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Perfume, Wellicht sta jij volgende week in het zonnetje Vergeet onze lid van de week niet te feliciteren met een groene olijf.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #628
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Meowth, hélemaal mee eens! Maar dit zou niet eerlijk zijn ten opzichte van alle andere top leden
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #629
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Up voor Gentle_woman, hebben jullie haar gefeliciteerd middels een groen puntje?
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #630
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Taart misschien, zonder slagroom enkel fruit!

    ....Gentle?
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.