1. #676
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Dank je wel lieverd! Echt supertof van jou, voel me vereerd

    Ik blijf in sha Allah zeker verhalen schrijven, hopelijk steek ik andere talentvolle schrijvers ook aan! Thats my goal

    Mijn vergoeding is jullie blij maken met mijn verhalen lieverd en jullie fantastische reacties lezen, daar doe ik het voor ❤❤
    In sha Allah, wij kunnen jou hier niet missen! ❤
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #677
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Volledige lijst:



    Aankomende vrijdag 1 mei 2020 zal ik (vlak voor maghreb) in sha Allah lid nummer 1 bekend maken.


    Lid van de week nummer 1: pricefighter (1 mei 2020)

    Lid van de week nummer 2: Si_pure (8 mei 2020)

    Lid van de week nummer 3: Spontane_mocro (15 mei 2020)

    Lid van de week nummer 4: Gewone_broeder (22 mei 2020)

    Lid van de week nummer 5: Moslima81 (29 mei 2020)

    Lid van de week nummer 6: Laatstegeruchten (4 juni 2020)



    Upper van de week: FCE (1 mei 2020)

    Special editie lid eid ul fitr 2020: Khattabi_bilal Allahoma baarik




    Erelid van 2020 is Abdars Allahoma baarik



    super positieve lid van de week nummer 10 : zandkoninging (ijskoninging) Allahoma baarik
    (Week van 13 september 2020)


    Lid van de week nummer 11: Gentle woman de koppelaarster (Week van 20 september 2020)


    Lid van de week nummer 12: Morrokito

    Special editie lid nummer 13: Olive beter bekend als perfume (Week van 27 september)


    Leden van de week nummer 14 15 en 16: T bone, AboubakrSiddi9 en old scool Allahoma baarik
    (Week van 5 oktober)


    Meest talentvolle lid van het jaar 2021: pureglossy Allahoema baarik
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #678
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Volledige lijst:



    Aankomende vrijdag 1 mei 2020 zal ik (vlak voor maghreb) in sha Allah lid nummer 1 bekend maken.


    Lid van de week nummer 1: pricefighter (1 mei 2020)

    Lid van de week nummer 2: Si_pure (8 mei 2020)

    Lid van de week nummer 3: Spontane_mocro (15 mei 2020)

    Lid van de week nummer 4: Gewone_broeder (22 mei 2020)

    Lid van de week nummer 5: Moslima81 (29 mei 2020)

    Lid van de week nummer 6: Laatstegeruchten (4 juni 2020)



    Upper van de week: FCE (1 mei 2020)

    Special editie lid eid ul fitr 2020: Khattabi_bilal Allahoma baarik




    Erelid van 2020 is Abdars Allahoma baarik



    super positieve lid van de week nummer 10 : zandkoninging (ijskoninging) Allahoma baarik
    (Week van 13 september 2020)


    Lid van de week nummer 11: Gentle woman de koppelaarster (Week van 20 september 2020)


    Lid van de week nummer 12: Morrokito

    Special editie lid nummer 13: Olive beter bekend als perfume (Week van 27 september)


    Leden van de week nummer 14 15 en 16: T bone, AboubakrSiddi9 en old scool Allahoma baarik
    (Week van 5 oktober)


    Meest talentvolle lid van het jaar 2021: pureglossy Allahoema baarik
    wow, je hebt echt veel vrije tijd enzo … hoe doe je dat met de dagelijkse verplichtingen en je 7 gespleten persoonlijkheden


    ||
    V

  4. #679
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020


  5. #680
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door WC-papier-weer Bekijk reactie
    Waarom praat je tegen jezelf maffe kanker oud wijf uit amersfoort?


    Iedereen hierop m.nl weet dat jij ontelbare accounts hier hebt a charfa


    Stel je voor dat die Dayouth met haar zou leven. Ahahahah ze passen gewoon bij elkaar

  6. #681
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie


    Salaam aleikoum beste leden,

    Vandaag maak ik onze meest getalenteerde lid van het jaar 2021 bekend.

    Velen lezen haar verhalen en krijgen er maar géén genoeg van! Ze is dan ook duizelingwekkend getalenteerd Allahoema baarik.

    Haar manier van "vertellen" zorgt dat je in het moment leeft. Humor, en herkenning, laat ze vaak doorschemeren in haar verhalen. Altijd meeslepend maar bovenal verslavend!

    Gedisciplineerd en geheel belangeloos plaatst ze verhaal na verhaal. Vanaf hier zeg ik DANK JE WEL lieve Pureglossy ❤

    JIJ bent meest talentvolle lid van het jaar 2021.


    Beste leden jullie weten wat je te doen staat. Pureglossy overladen met groene puntjes!


    Lieve Pureglossy, een aantal lieve leden hebben mij benaderd en hebben een kleine verassing voor jou! Als dank voor jou mooie verhalen hier op Marokko community


    Als meest talentvolle lid van het jaar 2021 verdien jij een verassing!

    Ik stuur jou nu een pm met alle details. Check je inbox Besa7tak!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #682
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    @Beheer, bedankt

    Kunnen jullie de topic opschonen? Dergelijk taalgebruik is hier niet gewenst. Wij willen het hier graag schoon en net houden.

    Bij voorbaat dank!
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  8. #683
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Dank je wel voor je groene puntje leuke tekst erbij

    Ik zie het sterretje niet dus ik kan je helaas niet terug geven

  9. #684
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Lieve Pureglossy, een aantal lieve leden hebben mij benaderd en hebben een kleine verassing voor jou! Als dank voor jou mooie verhalen hier op Marokko community


    Als meest talentvolle lid van het jaar 2021 verdien jij een verassing!

    Ik stuur jou nu een pm met alle details. Check je inbox Besa7tak!
    Lieve prinses3arbia en de leden die hier aan mee hebben geholpen. Zo enorm bedankt! Echt ontzettend lief en ik ben er echt stil van... ❤❤❤

    Moge Allah al jullie wensen doen uitkomen en jullie zowel in het wereldse leven als in het Hiernamaals belonen met alles wat jullie hart maar wenst! Jullie zijn kanjers! ❤❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  10. #685
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Lieve prinses3arbia en de leden die hier aan mee hebben geholpen. Zo enorm bedankt! Echt ontzettend lief en ik ben er echt stil van... ❤❤❤

    Moge Allah al jullie wensen doen uitkomen en jullie zowel in het wereldse leven als in het Hiernamaals belonen met alles wat jullie hart maar wenst! Jullie zijn kanjers! ❤❤❤
    Ameen op je dua habibati! ❤

    Jij verdient méér dan dat. Testahli koul khayr besa7tak.
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #686
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Ameen op je dua habibati! ❤

    Jij verdient méér dan dat. Testahli koul khayr besa7tak.
    Allahitaksaha lieverd, you are truly the best! ❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  12. #687
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Weet niet. Enge topic, vind ik deze. Misschien moet je er een poll van maken. Minder eng en minder dictatoriaal.

  13. #688
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Allahitaksaha lieverd, you are truly the best! ❤❤
    Allahoema Ameen ❤
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  14. #689
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam aleikoum beste leden,

    Hopelijk verkeren jullie allen in goede staat van imaan & gezondheid. Nog amper drie maanden te gaan dan sluiten wij het jaar 2022 af in sha Allah wat is het toch snel gegaan!

    Zoveel leden voorbij zien komen. Met allemaal hun eigen verhaal...soms vrolijk dan weer verdrietig. Met ieder zijn / haar rugzakje vol bijzonderheden, eigenaardigheden, soms zelfs haat en wrok, gelukkig ook humor en héél veel talent!

    De komende tijd hou ik mijn ogen open want het is weer tijd voor een nominatie

    Veel plezier en tot snel ♡
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  15. #690
    MVC Lid

    Reacties
    1.327
    26-10-2020