1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    299
    04-12-2007

    Lightbulb Ideetjes, Eid al fitr, cadeaus

    Asalaam alikoem iedereen,

    Ik weet dat ik heeeeeeeel vroeg ben met dit onderwerp maar als ik nu nog iets wil om tegen dan af te geven aan familie en vrienden moet ik het nu al bestellen. Het duurt bijna 14 dagen voor je het ontvangt en wie weet zelfs later. Wa allahu hlim. Allah is de beste planner.

    Alsnog wil ik graag jullie ideeën lezen, in Sha Allah!
    Wat kan ik voor mijn familie kopen, zoals grootouders, ouders, ooms, tantes, neefjes, nichtjes enz.?
    Wat kan ik voor mijn vriendinnen kopen?

    Liefst iets origineels, zo iets van bedrukt hebben ze al, parfum, gezichtsverzorging, glazen, boekjes, enz hebben ze ook. Khayr in Sha Allah. Ik ben een beetje inspiratieloos.

    Omdat ik enkel ied al fitr en ied al adha vier, moet het speciaal zijn.

    Kostplaatje moet nu geen 1000 euro zijn of zo. Wel liefst kwaliteit gepaard met kwantiteit. .

    Ik ben eens benieuwd naar jullie ideeën in Sha Allah.

    Internet helemaal afgezocht. Khayr in Sha Allah

    Alvast Baarak’Allahoe fiekoem.

    Wa alikoem asalaam Wa rahmatoelahi Wa barakatoehoe.
    ~halfbloedje~

  2. #2
    sabr✨

    Reacties
    33
    05-03-2020

    Salamu alaykoum, Hmm, persoonlijk zou ik voor een gebedskleedje gaan met hen namen in gegraveerd of geborduurd met bijpassend koran en tasbih en een lief kaartje.
    Vind ik wel iets hebben
    Fa inna ma’al usri yusra✨

  3. #3
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Ouders op nr 1.

    Ik zou mijn ouders zeker blij kunnen maken met een wollen wintertrui en warme broeken. Houd ze lkkr warm.

    Na ouders komen de verwanten, de wezen, de armen die bedelen. Dan hou ik het simpel met een leuke zakgeldje.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    299
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Ouders op nr 1.

    Ik zou mijn ouders zeker blij kunnen maken met een wollen wintertrui en warme broeken. Houd ze lkkr warm.

    Na ouders komen de verwanten, de wezen, de armen die bedelen. Dan hou ik het simpel met een leuke zakgeldje.
    Super bedankt. Baarak’Allahoe fiek. Hamdoelilah voor mijn ouders en grootouders heb ik al iets. Maar je hebt mij wel op een idee gebracht! Chokran bezaaf!!! Daarnaast ben ik nog opzoek om wat te kopen voor mijn neefjes en nichtjes van een puberleeftijd. Iets klein maar fijn en ook bruikbaar. Khayr in Sha Allah. Als iemand mij daar mee kan helpen. Yes please.
    ~halfbloedje~

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Ik vind mandjes leuk. Die je vult met van alled wat iedereen echt gebruikt. Kaarsje. Lip balsem. Dua boekje. Hoofddoek. Chocola. Wierook. Zeepje. Oorbellen. Voor kinderen zak snoep..die silly putty slijm dingen.. Nacht lampje. Boekje. Pet. Een spel. Mooi t shirt. Bubbel bad. Mohim dat zou ik leuk vinden om te krijgen..iedereen is anders.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    299
    04-12-2007

    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Ik vind mandjes leuk. Die je vult met van alled wat iedereen echt gebruikt. Kaarsje. Lip balsem. Dua boekje. Hoofddoek. Chocola. Wierook. Zeepje. Oorbellen. Voor kinderen zak snoep..die silly putty slijm dingen.. Nacht lampje. Boekje. Pet. Een spel. Mooi t shirt. Bubbel bad. Mohim dat zou ik leuk vinden om te krijgen..iedereen is anders.
    Leuke opsomming. Eerlijk het meeste heb ik al eens gedaan Hihi.

    Het zijn echt pubers dus met slijm Ga ik ze echt niet blij maken. Jammer genoeg. Die zijn all in to the media en stuff. En ik vind wel dat het nog in het kostplaatje moet passen. .

    Maar alsnog Baarak’Allahoe fieki voor de opsomming. Misschien zal ik hier en daar nog iets uitnemen.
    Laatst gewijzigd door miss_libanees: 12-05-2020 om 10:32 Reden: N
    ~halfbloedje~

  7. #7
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door miss_libanees Bekijk reactie
    Super bedankt. Baarak’Allahoe fiek. Hamdoelilah voor mijn ouders en grootouders heb ik al iets. Maar je hebt mij wel op een idee gebracht! Chokran bezaaf!!! Daarnaast ben ik nog opzoek om wat te kopen voor mijn neefjes en nichtjes van een puberleeftijd. Iets klein maar fijn en ook bruikbaar. Khayr in Sha Allah. Als iemand mij daar mee kan helpen. Yes please.
    Graag gedaan, Sis.

    Ik ben niet zo goed in kadootjes, maar kleurpotloden en kleurboeken voor pubers lijkt mij prima, maar tegenwoordig willen ze allemaal tablets hhh.

Tags voor deze discussie