1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    409
    07-03-2008

    Citaat Geplaatst door Wajoh Bekijk reactie
    veel verpleegkundigen doen dat wel toch
    Als ik kijk naar mijn afdeling, directe collega’s.... denk 10% die dat wel doen... het gros dus niet .

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21
    04-04-2020

    Citaat Geplaatst door Nurse_ Bekijk reactie
    Als ik kijk naar mijn afdeling, directe collega’s.... denk 10% die dat wel doen... het gros dus niet .
    ik lees net dat de dekkingsgraad 13% is.
    Dacht dat het veel hoger was.

  3. #18
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Elk jaar laait de discussie weer op: neem je als verpleegkundige wél of niet de griepprik?

    Doen, zeggen voorstanders. Want daarmee bescherm je patiënten tegen griep en ernstige complicaties daarvan. Er is onvoldoende bewijs, zeggen tegenstanders.

    In augustus reageren honderden verpleegkundigen op de vraag van Nursing op Facebook of ze de griepprik gaan halen. De meeste verpleegkundigen zeggen ‘Nee’, ‘Nooit’, ‘Echt niet, nog nooit zo’n griep gehad als na de griepprik’. Af en toe zit er een ‘ja’ tussen de reacties. Eén reageerder vraagt zich af of de neezeggers hun patiënten niet benadelen: ‘De griep kan dodelijk zijn voor de ouderen die wij verplegen.

    Het is onze plicht om hen niet nog een griep aan te smeren.’ Maar verschillende verpleegkundigen wijzen op het recht op zelfbeschikking en verklaren dat ze ‘geen rotzooi in hun lijf willen’.

    Op Nursing.nl reageerden meer dan tweeduizend verpleegkundigen op een poll hierover:

    Ja. Ik ben het verplicht aan mijn patiënt’ – 10%.
    Ja. Baat het niet, schaadt het niet’- 8%.
    Ja, uit loyaliteit met mijn collega’s. Als ik ziek word, verhoogt dat de werkdruk’ – 2%.



    Het zijn percentages die magertjes afsteken bij de neezeggers:
    Nee, ik geloof niet dat het vaccin werkt’- 27%.
    Nee, want ik ben nooit ziek’ – 23%.
    Nee, ik word er juist ziek van’ – 12%.

    Voor volledig artikel bron: Aliëtta Jonkers
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #19
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Die is gek

    Waarom verplicht ie je niet met een bonus
    Of andere dingen

    Men o men

    Hhhhhhhh echt hè
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  5. #20
    Limited Edition

    Reacties
    411
    19-03-2014

    Citaat Geplaatst door Saliiss Bekijk reactie
    Denk het niet
    why not?
    The meaning of beauty in short is: The goodness of a soul, self respect and purity of the heart.

  6. #21
    Limited Edition

    Reacties
    411
    19-03-2014

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Elk jaar laait de discussie weer op: neem je als verpleegkundige wél of niet de griepprik?

    Doen, zeggen voorstanders. Want daarmee bescherm je patiënten tegen griep en ernstige complicaties daarvan. Er is onvoldoende bewijs, zeggen tegenstanders.

    In augustus reageren honderden verpleegkundigen op de vraag van Nursing op Facebook of ze de griepprik gaan halen. De meeste verpleegkundigen zeggen ‘Nee’, ‘Nooit’, ‘Echt niet, nog nooit zo’n griep gehad als na de griepprik’. Af en toe zit er een ‘ja’ tussen de reacties. Eén reageerder vraagt zich af of de neezeggers hun patiënten niet benadelen: ‘De griep kan dodelijk zijn voor de ouderen die wij verplegen.

    Het is onze plicht om hen niet nog een griep aan te smeren.’ Maar verschillende verpleegkundigen wijzen op het recht op zelfbeschikking en verklaren dat ze ‘geen rotzooi in hun lijf willen’.

    Op Nursing.nl reageerden meer dan tweeduizend verpleegkundigen op een poll hierover:

    Ja. Ik ben het verplicht aan mijn patiënt’ – 10%.
    Ja. Baat het niet, schaadt het niet’- 8%.
    Ja, uit loyaliteit met mijn collega’s. Als ik ziek word, verhoogt dat de werkdruk’ – 2%.



    Het zijn percentages die magertjes afsteken bij de neezeggers:
    Nee, ik geloof niet dat het vaccin werkt’- 27%.
    Nee, want ik ben nooit ziek’ – 23%.
    Nee, ik word er juist ziek van’ – 12%.

    Voor volledig artikel bron: Aliëtta Jonkers
    klopt, sommige worden er heel ziek van. Niet iedereen neemt hem daarom ook. Er is maar een klein percentage aan mensen.
    The meaning of beauty in short is: The goodness of a soul, self respect and purity of the heart.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    232
    04-05-2016

    Citaat Geplaatst door MoJa Bekijk reactie
    Wollah jullie antivaxers zijn misselijkmakend. Als iemand begint over antivax weet je gelijk is verstandelijk beperkt. Wees consequent dan, neem geen enkele vorm van medicatie.
    5G of antvax, welke is erger? hhhh

  8. #23
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Ik vaccineer ze moer met platte scroebi

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  9. #24
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door chelhie21 Bekijk reactie
    Nee, werkgever is een WERKGEVER en niet verder dan dat. Ze mogen niks verplichten om iets in je eigen lichaam te laten innemen.
    Dit dus.

  10. #25
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Die is gek

    Waarom verplicht ie je niet met een bonus
    Of andere dingen

    Men o men
    Haha, zou de werkgever het ziekteverzuim door vaccin weigering niet vergoeden liepen ze de deur plat ervoor.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  11. #26
    Limited Edition

    Reacties
    411
    19-03-2014

    Citaat Geplaatst door Mtiwiewest Bekijk reactie
    Ik vaccineer ze moer met platte scroebi

    Verstuurd vanuit West.
    oh oke
    The meaning of beauty in short is: The goodness of a soul, self respect and purity of the heart.

  12. #27
    Limited Edition

    Reacties
    411
    19-03-2014

    Citaat Geplaatst door siPure Bekijk reactie
    Haha, zou de werkgever het ziekteverzuim door vaccin weigering niet vergoeden liepen ze de deur plat ervoor.
    +1
    The meaning of beauty in short is: The goodness of a soul, self respect and purity of the heart.