1. #1
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Lightbulb Hulpvraag.

    hallo allemaal

    Even een vraagje. Vroeger kon je een topic in een URL omzetten. Dus als je op de titel van je topic klikte kwam je uit op de pagina. Ik probeer dat de hele tijd te doen maar het lukt me niet. Heeft Marokko.nl de boel veranderd of doe ik iets verkeerds?? Iemand die me kan helpen?

  2. #2
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Als ik jouw vraag goed begrijp dan wil je de url van je topic weten. Stel ik neem als voorbeeld deze topic van jou. Dan is dit de url daarvan:
    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5729092

    Deze url heb ik door in mijn browser te copy/pasten hier naar toe.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    hallo allemaal

    Even een vraagje. Vroeger kon je een topic in een URL omzetten. Dus als je op de titel van je topic klikte kwam je uit op de pagina. Ik probeer dat de hele tijd te doen maar het lukt me niet. Heeft Marokko.nl de boel veranderd of doe ik iets verkeerds?? Iemand die me kan helpen?
    Gewoon boven selecteren toch? En nog iets, als je een link in een topic plaatst zoals bij @marocieboy. En die link is te kant, dan kan je die niet compleet kopiëren uit een reactie.

    Dan moet je die eerst klikken op beantwoorden, en dan pas selecteren.

    Allahi3awn
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  4. #4
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Selaamoe3alaikoem ik heb het gevonden!

    BarakAllahoefiek

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Selaamoe3alaikoem ik heb het gevonden!

    BarakAllahoefiek
    Allah ibarek fiek zus, goed dat je ons op de hoogte houd
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!