1. #1
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Wat dachten ze met whatsapp?

    Opeens aantal berichten wat je kan doorsturen per keer verlagen naar 1?

    Ze dachten: we gaan de R0 kleiner maken, net als de Corona-virus?

    Oeps: we hebben nog wel groepgesprekken waar we info met veel mensen tegelijk kunnen delen: gaan die dan ook in de ban?


  2. #2
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Ik snap trouwens helemaal niet waarom je 'Corona' nergens mag vermelden in een Youtube video. Weet iemand het idee erachter?

  3. #3
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik snap trouwens helemaal niet waarom je 'Corona' nergens mag vermelden in een Youtube video. Weet iemand het idee erachter?
    Houdt 1,5 meter afstand van de pc terwijl je die video plaatst. Dan lukt het wellicht wel.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  4. #4
    MVC Mtiwie

    Reacties
    2.795
    04-11-2005

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik snap trouwens helemaal niet waarom je 'Corona' nergens mag vermelden in een Youtube video. Weet iemand het idee erachter?
    Iedereen upload zeker corona filmpjes in de hoop op veel views...

    Verstuurd vanuit West.
    nemo tenetur prodere se ipsum

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Opeens aantal berichten wat je kan doorsturen per keer verlagen naar 1?

    Ze dachten: we gaan de R0 kleiner maken, net als de Corona-virus?

    Oeps: we hebben nog wel groepgesprekken waar we info met veel mensen tegelijk kunnen delen: gaan die dan ook in de ban?

    Is dit echt nieuws? Gaat wel te ver. Straks mogen we het woord niet zeggen in telefoongesprekken

    @topicstarter even offtopic ik wil je wat vragen over een andere topic. Liever doe ik dat niet in het openbaar. Kan ik je pmen?
    Don't burn bridges. You'll be surprised how many times you have to cross the same river.