1. #1
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Waarom is m.nl zo uitgestorven :(

    Ik ben nog van de yasmina.nl tijd. (Jaaaaren geleden. Oude account. Wachtwoord vergeten en nu deze) maar men wat was het druk en gezellig! Altijd leuke maar ook gare topics en toch trok de site me er elke dag naartoe om erdoor heen te surfen.

    En nu is het zo uitgestorven.. ben ook een lange tijd niet online geweest maar men deze site kan net zo goed z'n site van de lucht halen rubrieken zaten altijd vol. Je zag nooit een man op dwvdmv. En nu wordt je er hier mee dood geslagen. Ziek gewoon.

    Miss the old days.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Alles was beter vroeger. Vroegah...toen er nog geen Corona was.

  3. #3
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Vroeger liepen ze ook met paard en wagen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Komt door discord, insta, monkey app en nog veel meer.
    Offline

  5. #5
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    En weer levenloze reacties en wanhoops pm'S van mannen

    Tfoe

    Vroeger had je ook echte mannen die zich niet in vrouwenzaken moeide zoals hier vergeten erbij te vermelden!

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Dat zijn meteen het bewijs materiaal van ze om niet met hun in zee te gaan.
    Offline

  7. #7
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    En weer levenloze reacties en wanhoops pm'S van mannen

    Tfoe

    Vroeger had je ook echte mannen die zich niet in vrouwenzaken moeide zoals hier vergeten erbij te vermelden!

    Dat heb ik ook meegemaakt als ik een vrouwelijke nick aanmaak

    De ergste zijn die m.nl vrouwtjes die daarin meegaan of meedoen.

  8. #8
    Aith Wayager

    Reacties
    1.228
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Dat heb ik ook meegemaakt als ik een vrouwelijke nick aanmaak

    "Schatje schatje, heb je Orange?"


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.071
    15-04-2013

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Dat heb ik ook meegemaakt als ik een vrouwelijke nick aanmaak

    De ergste zijn die m.nl vrouwtjes die daarin meegaan of meedoen.
    Vind het zo niet boeiend die pms en indd nasty dat er op in word gegaan.

    Vroeger was het wel anders als je een pm kreeg van een mannelijke gebruiker was het puur gericht op gwn gesprekken voeren en niet om met elkaar direct in contact te komen.

    Heb daardoor wel super leuke penvrienden ontmoet en nooit in t echt gezien.
    Nu zijn de mannen zo needy dat ze heel de lijst iedere dag afgaan in de hoop op een lustige avond of een nasty gesprek.
    Snap dat niet haha, als je behoeftes hebt deel je dat met een persoon die je kent dan ga je toch niet met vreemde mensen over seks willen praten. Zou daar zelf nooit warm van kunnen worden, maar mannen worden niet voor niets dieren genoemd dus ik snap het wel.

  10. #10
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door provocative Bekijk reactie
    Vind het zo niet boeiend die pms en indd nasty dat er op in word gegaan.

    Vroeger was het wel anders als je een pm kreeg van een mannelijke gebruiker was het puur gericht op gwn gesprekken voeren en niet om met elkaar direct in contact te komen.

    Heb daardoor wel super leuke penvrienden ontmoet en nooit in t echt gezien.
    Nu zijn de mannen zo needy dat ze heel de lijst iedere dag afgaan in de hoop op een lustige avond of een nasty gesprek.
    Snap dat niet haha, als je behoeftes hebt deel je dat met een persoon die je kent dan ga je toch niet met vreemde mensen over seks willen praten. Zou daar zelf nooit warm van kunnen worden, maar mannen worden niet voor niets dieren genoemd dus ik snap het wel.
    Zo waar gewoon! Hoe zielig ben je dan..

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  11. #11
    Always.

    Reacties
    5.179
    25-08-2004

    Goede oude tijd..

  12. #12
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Bastard Bekijk reactie
    Ja dat gebeurd afentoe....net transgender zeg maar

  13. #13
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door provocative Bekijk reactie
    Vind het zo niet boeiend die pms en indd nasty dat er op in word gegaan.

    Vroeger was het wel anders als je een pm kreeg van een mannelijke gebruiker was het puur gericht op gwn gesprekken voeren en niet om met elkaar direct in contact te komen.

    Heb daardoor wel super leuke penvrienden ontmoet en nooit in t echt gezien.
    Nu zijn de mannen zo needy dat ze heel de lijst iedere dag afgaan in de hoop op een lustige avond of een nasty gesprek.
    Snap dat niet haha, als je behoeftes hebt deel je dat met een persoon die je kent dan ga je toch niet met vreemde mensen over seks willen praten. Zou daar zelf nooit warm van kunnen worden, maar mannen worden niet voor niets dieren genoemd dus ik snap het wel.

    Klopt wollah.

    Ik persoonlijk denk dat er veel autochtone racisten dit doen om fitna te zaaien en natuurlijk heb je van die jonge maar ook oude geile wankers die daarmee bezig zijn.

    Alhamdulilah heb ik dit nooit geflikt en trouwens, sex telefoon heeft mij nooit kunnen opwarmen noch eentje aan de phone

  14. #14
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Peachey Bekijk reactie
    Goede oude tijd..
    Hey Always?


    Jou ken ik nog van 12 en een half jaar geleden

    Jij mij ook DENK IK, maar dan onder een andere naam samen met Taliban, Truebeauty Dramaqueen Marieke pollewop


    Toch?

  15. #15
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Hey Always?


    Jou ken ik nog van 12 en een half jaar geleden

    Jij mij ook DENK IK, maar dan onder een andere naam samen met Taliban, Truebeauty Dramaqueen Marieke pollewop


    Toch?
    Ok. Dit klinkt zo GAY.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -