1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Jaaa inderdaad, ik was toen nog van 2001! Kun je nagaan 19 jaar geleden yarabi salama
    Ow wauw toen al

    En we blijven terug komen haha. Ik reageer niet zoveel meer. Maar kom toch regelmatig kijken. En dan zie ik dat het net zo uitge storven was als mijn laatste bezoek. Jeej

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  2. #32
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Ow wauw toen al

    En we blijven terug komen haha. Ik reageer niet zoveel meer. Maar kom toch regelmatig kijken. En dan zie ik dat het net zo uitge storven was als mijn laatste bezoek. Jeej

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Ja i know op de oude nick was ik echt sinds 2001 voor het eerst hier aangemeld. Heb er jaren mee gedaan, toen ben ik een tijd flink afwezig geweest en toen ik wilde inloggen was ik mijn wachtwoord kwijt! zelfs die mailadres was foetsie

    Toen heb ik deze maar aangemaakt, daarna weer een tijd eruit en toen ik ook terug kwam was ik echt flabbergasted. Dwvdmv is de wereld van de Marokkaanse man geworden echt het scheelt gewoon aan elke rubriek hier! Ik mis de oude leden zoals LOULOU en mele3youn kon je altijd mee lachen haha. Nu ben ik zelf wat vaker actief op verhalen rubriek die eigenlijk ook 'dood' is. Heb er onderhand al drie verhalen neer gezet, maar drukker zoals vroeger is het er helaas ook niet.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  3. #33
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Ik mis die oude tijden ook. Vriendschappen dat ik hier heb gesloten. Topics waren boeken geworden met een inhoud van niveau. Onzinhoekje was een en al levende bende. Was hier echt aan verslaafd geraakt. Vraag me af wat er met iedereen gebeurd is..of ze hier nog komen.

    Social media betekent indd de doodssteek voor vele fora.
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  4. #34
    Aith Wayager

    Reacties
    1.228
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Ik mis die oude tijden ook. Vriendschappen dat ik hier heb gesloten. Topics waren boeken geworden met een inhoud van niveau. Onzinhoekje was een en al levende bende. Was hier echt aan verslaafd geraakt. Vraag me af wat er met iedereen gebeurd is..of ze hier nog komen.

    Social media betekent indd de doodssteek voor vele fora.
    Ja doodsteek indeed...

    "Schatje schatje, heb je Orange?"


  5. #35
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door Bastard Bekijk reactie
    Ja doodsteek indeed...
    Jij bent hier ook al een tijdje zie ik..and still a bastard?
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  6. #36
    Aith Wayager

    Reacties
    1.228
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Jij bent hier ook al een tijdje zie ik..and still a bastard?
    Ja niet zolang als jij denk ik...

    Naah, puberale fase. Je kent het wel

    Jii nog steeds speedy? Of didnyou slow down a bit?

    "Schatje schatje, heb je Orange?"


  7. #37
    uitgedoofde ster

    Reacties
    673
    08-11-2002

    Citaat Geplaatst door Bastard Bekijk reactie
    Ja niet zolang als jij denk ik...

    Naah, puberale fase. Je kent het wel

    Jii nog steeds speedy? Of didnyou slow down a bit?
    :Hihi: Nee ken ik niet..ik heb die puberale fase in speed snelheid overgeslagen. Voor ik het wist, was ik een volwassene.

    Op sommige vlakken ben ik een versnelling lager gaan racen. Op andere vlakken dan weer eentje hoger en zo blijven we lekker in balans
    Alleen verloren zielen weten wat het is om teruggevonden te worden.

  8. #38
    Aith Wayager

    Reacties
    1.228
    28-09-2005

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    :Hihi: Nee ken ik niet..ik heb die puberale fase in speed snelheid overgeslagen. Voor ik het wist, was ik een volwassene.

    Op sommige vlakken ben ik een versnelling lager gaan racen. Op andere vlakken dan weer eentje hoger en zo blijven we lekker in balans
    Ik ben heel blij dat jij in balans bent...zijn er al kids

    "Schatje schatje, heb je Orange?"