1. #16
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ok. Dit klinkt zo GAY.

    Klopt. Ik ben 100% lesbisch

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ik ben nog van de yasmina.nl tijd. (Jaaaaren geleden. Oude account. Wachtwoord vergeten en nu deze) maar men wat was het druk en gezellig! Altijd leuke maar ook gare topics en toch trok de site me er elke dag naartoe om erdoor heen te surfen.

    En nu is het zo uitgestorven.. ben ook een lange tijd niet online geweest maar men deze site kan net zo goed z'n site van de lucht halen rubrieken zaten altijd vol. Je zag nooit een man op dwvdmv. En nu wordt je er hier mee dood geslagen. Ziek gewoon.

    Miss the old days.
    Snapchat, insta hebben alles verpest. Allemaal swip up en premium gegaan. Verloederd

  3. #18
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Snapchat, insta hebben alles verpest. Allemaal swip up en premium gegaan. Verloederd
    Echt he. Rot social media. Vroeger was het msn en pingen met blackberry. En hoe gek het ook klinkt. Geef mij die tijd maar.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Echt he. Rot social media. Vroeger was het msn en pingen met blackberry. En hoe gek het ook klinkt. Geef mij die tijd maar.
    Helaas maar het is niet anders. Te veel modellen op de wereld.

  5. #20
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    De meesten zitten op facebook

    Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    22
    03-10-2019

    Komt door facebook en instagram , snapchat tiktok en al die andere bullshit

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    16
    03-03-2017

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Ik ben nog van de yasmina.nl tijd. (Jaaaaren geleden. Oude account. Wachtwoord vergeten en nu deze) maar men wat was het druk en gezellig! Altijd leuke maar ook gare topics en toch trok de site me er elke dag naartoe om erdoor heen te surfen.

    En nu is het zo uitgestorven.. ben ook een lange tijd niet online geweest maar men deze site kan net zo goed z'n site van de lucht halen rubrieken zaten altijd vol. Je zag nooit een man op dwvdmv. En nu wordt je er hier mee dood geslagen. Ziek gewoon.

    Miss the old days.
    Ik kom er tegenwoordig zelden op m.nl. Alleen vanwege je verhaal zit ik er weer op. Marokko.nl is niet meer zoals het was. Het was druk. Plaatste je 1 topic en kreeg je duizenden berichten op. Ik mis de gezelligheid er wel van. Ps Ik zit met een nieuw account.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    16
    03-03-2017

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    De meesten zitten op facebook

    Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
    ik vraag mij af wat hun account is. Zou echt leuk zijn om de oude leden weer te spreken.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    68
    22-04-2019

    Soms moet je vooruit gaan en niet bij marokko.nl blijven hangen. Maar ik geef toe het waren mooie tijden. Al helemaal toen dat balkje groen ginf knipperen als je een pm ontving.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Deze generatie heeft geen inhoud

  11. #26
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door gescheiden-v Bekijk reactie
    Ik kom er tegenwoordig zelden op m.nl. Alleen vanwege je verhaal zit ik er weer op. Marokko.nl is niet meer zoals het was. Het was druk. Plaatste je 1 topic en kreeg je duizenden berichten op. Ik mis de gezelligheid er wel van. Ps Ik zit met een nieuw account.
    Wollahilah hoeveel huwelijken, verlovingen en andere feestjes werden er gewoon dmv de diensten die hier reclame maakte geregeld je hoefde maar enkel te typen wat je zocht en je inbox was niet te houden ik ben nog van de yasmina tijd. Maar heb toen ook daarna veranderd naar deze.

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Ja je had ook niets anders. Was echt gezellig inderdaad. Iedereen reageerde gewoon. Meest gekke reacties. Was echt lachen.

    Ik mis het ook wel.

    Ik schrok toen ik jaren later weer effe kwam kijken. Wat is de sfeer anders haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  13. #28
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Ja je had ook niets anders. Was echt gezellig inderdaad. Iedereen reageerde gewoon. Meest gekke reacties. Was echt lachen.

    Ik mis het ook wel.

    Ik schrok toen ik jaren later weer effe kwam kijken. Wat is de sfeer anders haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Klopt inderdaad, yasmina.nl was het toen. Nostalgische tijd. Ik mis het gewoon haha

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    419
    06-10-2016

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Klopt inderdaad, yasmina.nl was het toen. Nostalgische tijd. Ik mis het gewoon haha
    Iedereen had toen een nick als latina, lady zina... haha

    Zo fout.. was toen in het jaar 2005 ofzo

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

  15. #30
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door seffa Bekijk reactie
    Iedereen had toen een nick als latina, lady zina... haha

    Zo fout.. was toen in het jaar 2005 ofzo

    Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
    Jaaa inderdaad, ik was toen nog van 2001! Kun je nagaan 19 jaar geleden yarabi salama

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -