1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Hardhandige arrestatie Marokkaanse man en zijn moeder wegens 'schenden lockdown' (vid

    Een Marokkaanse man is in het Spaanse Bilbao gearresteerd wegens het schenden van het uitgaansverbod als gevolg van de preventiemaatregelen tegen het coronvirus.



    In een video die rondgaat op sociale netwerken is te zien dat een staandehouding escaleert wanneer de man gevraagd wordt aan te tonen waarom hij op straat is. Omwonenden filmen de hardhandige arrestatie die gepaard gaat met stokslagen.





    Volgens omstanders was de man onderweg naar huis toen hij werd aangesproken door de agenten. De man woonde slechts een paar meter van de plek waar de arrestatie plaatsvond. Zijn moeder kon het incident gadeslaan vanuit haar balkon en besloot haar zoon te helpen. Wanneer de moeder zich bemoeit met de aanhouding wordt ook zij uiteindelijk tegen de grond gewerkt.


    De man had naar verluidt een document bij zich waarin stond dat hij voor werk naar buiten moest. Volgens nieuwsdienst Alyaoum24 heeft Marokkaanse consulaat in Spanje zich inmiddels met de zaak bemoeit.

  2. #2
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Kom op nou man hij was gecontroleerd en mocht weer doorlopen waarom nog ruzie zoeken met de politie.

    De fout ligt echt bij de man.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    950
    01-04-2012

    Kut Spanje. Boycotten dat land. Koop geen Spaanse producten alsjeblieft!! Het is lastig, maar we moeten met zijn allen staan tegen de vuile smerige Spaanse racisten.

  4. #4
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Kom op nou man hij was gecontroleerd en mocht weer doorlopen waarom nog ruzie zoeken met de politie.

    De fout ligt echt bij de man.

    Die man is psycho riep die moeder. En ja, met deze corona crisis kan je zéker in spanje maar liever binnen blijven.

    Wat die moeder betreft meskina, verkeerde plaats op de verkeerde plek.

    In spanje kennen ze geen GGZ of verwarde marokkanen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.753
    24-07-2015

    Moet Marokkaanse consulaat niet onze doden repatriëren naar Marokko ipv met deze onzin bemoeien. Tazzz

  6. #6
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Moet Marokkaanse consulaat niet onze doden repatriëren naar Marokko ipv met deze onzin bemoeien. Tazzz
    Geloof jij dat zelf?


    Wollah serieus. Ik heb zehma mijn verzekering bij de SG bank in Tetouan. Zegt een bankmedewerker een 1 jaar geleden waarom ik niet in Nederland begraven wilde worden. Nu begrijp ik beter.

  7. #7
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Geloof jij dat zelf?


    Wollah serieus. Ik heb zehma mijn verzekering bij de SG bank in Tetouan. Zegt een bankmedewerker een 1 jaar geleden waarom ik niet in Nederland begraven wilde worden. Nu begrijp ik beter.
    Klopt niet wat je zegt.

    Marokkaanse banken hebben de plicht voor de juiste uitvaardienst met de wensen van de klant anders raken ze failliet. Met de Corona crisis nu hebben ze te maken de krachtige lot en machtige staatsapparaat dat alles verbied.

    Misschien dacht dat hij Henk aan de lijn had hhhh.

  8. #8
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Klopt niet wat je zegt.

    Marokkaanse banken hebben de plicht voor de juiste uitvaardienst met de wensen van de klant anders raken ze failliet. Met de Corona crisis nu hebben ze te maken de machtige staatsapparaat dat alles verbied en lot.

    Misschien dacht dat hij Hans aan de lijn had hhhh.
    Ik zeg wollah en jij zegt klopt niet.

    Luister mattie. Wollah ze hebben schijt aan jou behalve je euro.

  9. #9
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Ik zeg wollah en jij zegt klopt niet.

    Luister mattie. Wollah ze hebben schijt aan jou behalve je euro.
    Klopt niet wat jij zegt.

    Alle uitvaardiensten gaan conform de wens van de klant tegen maandelijkse betaling natuurlijk.

    Anders raken ze failliet.

    En nu met de Corona crisis hebben ze te maken de krachtige lot en machtige staatsapparaat dat alles verbied.

  10. #10
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Klopt niet wat jij zegt.

    Alle uitvaardiensten gaan conform de wens van de klant tegen maandelijkse betaling natuurlijk.

    Anders raken ze failliet.

    En nu met de Corona crisis hebben ze te maken de krachtige lot en machtige staatsapparaat dat alles verbied.

    Jij bent een koppig kind he?


    Hebben ze dat thuis nooit tegen je gezegd?


    Of doe jij de pr voor marokko in goeie en slechte tijden?

  11. #11
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Jij bent een koppig kind he?


    Hebben ze dat thuis nooit tegen je gezegd?


    Of doe jij de pr voor marokko in goeie en slechte tijden?


    Een bankmedewerker die voor jou beslist waar een klant(jij)beter kan begraven is nonsens.

    Ze verdienen veel geld met de uitvaartverzekering. Als we met zijn allen besluiten om in Nederland te begraven worden weet je hoeveel inkomsten de Marokkaanse banken hiermee mislopen.

    En klant is koning ook in Marokko.

    (Tot de goeie orde ik heb ook kritiek waarnodig op de Marokkaanse beleidsmakers en de volk)

  12. #12
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Een bankmedewerker die voor jou beslist waar een klant(jij)beter kan begraven is nonsens.

    Ze verdienen veel geld met de uitvaartverzekering. Als we met zijn allen besluiten om in Nederland te begraven worden weet je hoeveel inkomsten de Marokkaanse banken hiermee mislopen.

    En klant is koning ook in Marokko.

    (Tot de goeie orde ik heb ook kritiek waarnodig op de Marokkaanse beleidsmakers en de volk)

    Hij besliste niet hij adviseerde.

    De rest van je betoog komen zij ook niet na.

    Als ze aan je kunnen verdienen, dan doen ze dat voor de rest maakt hun geen reet uit geloof me.

  13. #13
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door Ontdek Bekijk reactie
    Hij besliste niet hij adviseerde.

    De rest van je betoog komen zij ook niet na.

    Als ze aan je kunnen verdienen, dan doen ze dat voor de rest maakt hun geen reet uit geloof me.
    Broodje aap verhaal.

    Een bank speelt met zijn klanten als de bank niet naar de wensen van zijn klanten luisterd.

    De banken in Marokko zijn in strenge toezicht.
    Geldverdoezeling is de enige risico, maar de dader wordt alsnog opgepakt.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    11.651
    20-04-2015


  15. #15
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004

    Citaat Geplaatst door Maaffia Bekijk reactie
    Broodje aap verhaal.

    Een bank speelt met zijn klanten als de bank niet naar de wensen van zijn klanten luisterd.

    De banken in Marokko zijn in strenge toezicht.
    Geldverdoezeling is de enige risico, maar de dader wordt alsnog opgepakt.

    Hij besliste niet hij adviseerde.

    De rest van je betoog komen zij ook niet na.

    Als ze aan je kunnen verdienen, dan doen ze dat voor de rest maakt hun geen reet uit geloof me. Ze hebben schijt aan jou.