1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Britse premier Johnson besmet met coronavirus

    De Britse premier Boris Johnson is positief getest op het coronavirus. Hij zei dat hij milde symptomen heeft en zichzelf isoleert, maar wel aan het werk blijft.



    Johnson werd naar aanleiding van klachten getest in zijn ambtswoning in Downing Street in Londen. Britse media melden dat ministers die veel met de premier overleggen zichzelf ook in quarantaine zouden moeten plaatsen, met name de ministers van Gezondheid en Financiƫn.
    Johnson berichtte via Twitter dat hij last heeft van een milde verhoging en van hoesten.





    Hij blijft de regering en de strijd tegen het nieuwe coronavirus leiden vanuit huis. Dat is volgens de premier mogelijk dankzij de "betoverende moderne technologie".

  2. #2
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    VK gaat binnenkort China voorbij.

  3. #3
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    de val van europa gaat harder dan ik dacht..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #4
    Je plekje!!!

    Reacties
    7.025
    25-10-2004


  5. #5
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    wat is dat met die arabieren? ze willen zelfs hun eigen volk niet binnenlaten.. arabieren laten hun eigen volk stikken.. dit is al de zoveelste voorbeeld, zie syrie, zie iraq, zie yemen, zie palestina en nu weer dit..

    Problemen op luchthaven Istanbul, Algerije weigert eigen burgers

    https://www.dejongeturken.com/proble...eigen-burgers/
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #6
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat is dat met die arabieren? ze willen zelfs hun eigen volk niet binnenlaten.. arabieren laten hun eigen volk stikken.. dit is al de zoveelste voorbeeld, zie syrie, zie iraq, zie yemen, zie palestina en nu weer dit..

    Problemen op luchthaven Istanbul, Algerije weigert eigen burgers

    https://www.dejongeturken.com/proble...eigen-burgers/

    Ik zag die beelden ook.

    Eigenlijk moet dit ook zo.

    Iedereen moet uitzieken op de plek waar hij zich bevindt.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    de val van europa gaat harder dan ik dacht..
    Ja, want China en Rusland zijn beter....

    En waar ga jij heen als Europa op instorten staat...naar Moskou, Peking of Casablanca? Daar zul jij op nummer 1 staan bij de overheid. Je zal warm ontvangen worden...lol

    Blijf nou maar gewoon thuis op je comfortabele bank zitten internetgangstertje en zorg ervoor dat je anderen niet besmet ipv hier stoer te doen over iets wat je niet meent omdat als jouw wens uitkomt jij als een van de eersten de sjaak bent.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wat is dat met die arabieren? ze willen zelfs hun eigen volk niet binnenlaten.. arabieren laten hun eigen volk stikken.. dit is al de zoveelste voorbeeld, zie syrie, zie iraq, zie yemen, zie palestina en nu weer dit..

    Problemen op luchthaven Istanbul, Algerije weigert eigen burgers

    https://www.dejongeturken.com/proble...eigen-burgers/

    Tja, dat krijg je ervan als je je door je overheid tientallen jaren lang als stront laat behandelen. Ze geven daar geen ene moer om je, of het nou Marokko, Irak of Egypte is. Ze kennen je niet als je in de problemen zit, al laat je 100x keer je paspoort zien. Dat soort achterlijke landen zijn niet voor niks zo achterlijk

    Je kan zeggen over Nederland wat je wilt, maar als jij als Nederlander ergens problemen hebt, dan komen ze je ophalen, of ze helpen je financieel, met bijstand etc. Soms zelfs als je door je eigen domme fout in de problemen bent gekomen zoals drugshandel.
    Dat kan je van die zogenaamde 'moslim'landen niet zeggen. Die landen zijn ook vooral moslims kwa naam.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Riffff Bekijk reactie
    Moroccan Utrecht je hebt gelijk broer. Maar kneuzen zoals chelhie 21 loopt vanaf Nederland die bolle zaml M6 te pijpen. Die kneus weet niet dat M6 hem niet eens ziet staan
    Als ze echt zo vol zijn van Marokko moeten ze gewoon vertrekken. En dat zeg ik tegen iedereen. Of je nou Surinamer, Marokkaan Turk, Chinees of Amerikaan bent. Als je een ander land veel beter vind, moet je niet hypocriet doen en daarheen vertrekken. Niet dat alles aan Marokko slecht is. Maar het is gewoon een achterljk land en niet vergelijkbaar met Nederland op heel veel vlakken. Ik zeg alleen gezondheidszorg en dan zeg ik al genoeg. Maar ze zullen niet vertrekken. Ze willen graag propaganda maken veilig vanuit NL maar als het erop aankomt zullen ze zelfs als ze een dik pak geld krijgen daar niet willen wonen.

  10. #10
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    lekker voor hem. moge er meer ongelovigen hem volgen.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.144
    03-03-2020

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    lekker voor hem. moge er meer ongelovigen hem volgen.
    dat ga je toch niet menen Hans?