1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Wie is er op dit moment aan het werk?

    [Tell me]
    Offline

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Ik. Met Op1 op de achtergrond. Ik ga waarschijnlijk door tot even over middernacht.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Ik. Met Op1 op de achtergrond. Ik ga waarschijnlijk door tot even over middernacht.
    Lekker bezig, wij zitten sowiezo tot diep in de nacht. Denk tot 5 uur bezig hier
    Offline

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    84
    30-01-2019

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Lekker bezig, wij zitten sowiezo tot diep in de nacht. Denk tot 5 uur bezig hier
    Ook lekker. In mijn studententijd werkte ik het liefst 's nachts. Wat doen jullie?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    Ook lekker. In mijn studententijd werkte ik het liefst 's nachts. Wat doen jullie?
    Haha ben blij dat ik die tijd voorbij ben, wij zijn grote projecten doen binnen de IT, alles opbouwen binnen het pand. En wat doe jij?
    Offline

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Bijna klaar
    Offline

  7. #7
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Ik ben op dit moment aan het werk. Het liefst had ik nu een wandeling gemaakt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Ik ben op dit moment aan het werk. Het liefst had ik nu een wandeling gemaakt.
    Harde werkster chem.
    Ik ben daarin tegen vrij, mesha ik zit lekker op mijn balkon, het is eerlijk gezegd wel koud zeg, laat staan nog wandelen
    Offline

  9. #9
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Harde werkster chem.
    Ik ben daarin tegen vrij, mesha ik zit lekker op mijn balkon, het is eerlijk gezegd wel koud zeg, laat staan nog wandelen
    Strijders hè. Serieus, ik zag dat het zonnetje lekker schijnt met 13 graden. Ga een ommetje maken.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Strijders hè. Serieus, ik zag dat het zonnetje lekker schijnt met 13 graden. Ga een ommetje maken.
    Zeker strijders, ik heb tot 3 uur s'nachts gewerkt en nu lekker profijt van. Ben al naar buiten geweest, dan met scooter .
    Offline

  11. #11
    Off

    Reacties
    473
    03-09-2013

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Zeker strijders, ik heb tot 3 uur s'nachts gewerkt en nu lekker profijt van. Ben al naar buiten geweest, dan met scooter .
    Dat is wel echt een voordeel hieraan. Nu ben je overdag lekker vrij.

    Mijn tante zei ook. “Ik moest echt even het huis uit en een rondje maken.” Ik zo: goed bezig. “Valt mee, ik zat in de auto.”

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door Givenchy. Bekijk reactie
    Dat is wel echt een voordeel hieraan. Nu ben je overdag lekker vrij.

    Mijn tante zei ook. “Ik moest echt even het huis uit en een rondje maken.” Ik zo: goed bezig. “Valt mee, ik zat in de auto.”
    Zeker, daar ben ik wel blij om, aan de andere kant er valt niet veel te doen gezien de corona shit.

    Hahaha ik moest hierom lachen
    Toppunt van marokanen gedrag haha
    Offline

  13. #13
    Limited Edition

    Reacties
    411
    19-03-2014

    Ikuuh
    The meaning of beauty in short is: The goodness of a soul, self respect and purity of the heart.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door diklippekes Bekijk reactie
    Ikuuh
    Ok.
    Offline