1. #1
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Corona, crisis, sta stevig in jullie schoenen en doorsta de beproeving

    Salaamoe alaikoem,

    Hoe gaat het met jullie in Nederland en deze gaande fitna. Hier in Marokko zijn ze goed bezig om deze fitna te beperken in sha Allah.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Alaykum asalaam,

    Het gaat goed alhamdulillah.

    Hier hebben ze een regel ingevoerd waarvoor je een boete kan krijgen: vanaf drie mensen bij elkaar moet je minimaal 1,5 meter afstand houden.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  3. #3
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Alaykum asalaam,

    Het gaat goed alhamdulillah.

    Hier hebben ze een regel ingevoerd waarvoor je een boete kan krijgen: vanaf drie mensen bij elkaar moet je minimaal 1,5 meter afstand houden.
    Ik las het Indd.

    Mogen mensen bij jullie nog steeds naar buiten toe zonder noodzaken zoals boodschappen doen, werken, dokter bezoek etc?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ik las het Indd.

    Mogen mensen bij jullie nog steeds naar buiten toe zonder noodzaken zoals boodschappen doen, werken, dokter bezoek etc?
    Ja mag, alles mag gewoon als er maar niet meer dan 100 mensen bij elkaar komen (net hoorde ik 30+) Allahu a3lam. Scholen zijn wel dicht en bepaalde bedrijven ook.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    https://www.youtube.com/watch?v=cF6r8lJgWrY&t=1054s


    16:18

  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    https://www.youtube.com/watch?v=cF6r8lJgWrY&t=1054s


    16:18
    Deze dajjal die de Qor’an en Sunnah keihard tegengaat in vele van zijn preeks, kun je beter zsm verlaten.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Nee,sheik Imran Hossein is een baas.ik lees zijn boeken met plezier en luister graag naar zijn lezingen.

    Denk dat jij beter de schoolboys uit Saudi zsm moet verlaten..
    Over slaven van de dajjal gesproken.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ik ben een en al liefde .. koester geen haat of wrok.
    .

    Dat A_bdars denkt te bepalen wie we wel of niet moeten volgen is een hatelijk trekje van de selefieboys..altijd weer dat arrogante toontje en gerespecteerde geleerde wegzetten als onbetrouwbaar omdat ze tegen het Saudizion huis ingaan... alsof hun de enige zijn die waarheid in pacht hebben.
    Wat een tering grap die gasten

  10. #10
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik ben een en al liefde .. koester geen haat of wrok.
    .

    Dat A_bdars denkt te bepalen wie we wel of niet moeten volgen is een hatelijk trekje van de selefieboys..altijd weer dat arrogante toontje en gerespecteerde geleerde wegzetten als onbetrouwbaar omdat ze tegen het Saudizion huis ingaan... alsof hun de enige zijn die waarheid in pacht hebben.
    Wat een tering grap die gasten
    A_bdars heeft nergens beweert wie je anders wel moet volgen noch dat er sprake is van een arrogante toontje noch dat het tegen saudi huis is.
    niet alles als een offence zien, je lijkt een bitch wel.
    vooruit kijken is regeren.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ik ken hem langer dan vandaag..
    Hij kent het verder ook wel alleen af, heeft ie zijn bitch niet voor nodig.

  12. #12
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    heb je daarvoor zo lang moeten nadenken, bitchboy
    ik mag me mengen in een gesprek, vooral als een persoon als jij van alles roept en hallucineert. terwijl er heel iets anders is beweert.
    vooruit kijken is regeren.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Nee man ,ik loop niet constant te F5en als een levenloze mongool.
    Dat mag best alleen is het een beetje dom om aannames te doen als je de voorgeschiedenis niet kent

  14. #14
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    21 minuten heeft het geduurd, berust op meettijd. niet zoals jij weer hallucineert.
    daarnaast is het niet dom, want k zei letterlijk hetgeen wat ik heb gelezen.

    heb jij altijd aannames over anderen? tering zielig
    vooruit kijken is regeren.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    21 min en 19 sec om precies te zijn
    Ja alleen ken je de context niet,en dat is geen aanname maar een feit