1. #256
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Aldus iemand met oogkleppen.
    Sappa die Josiejaa

  2. #257
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Sappa die Josiejaa
    https://youtu.be/6Q8qUblBypc?t=1121
    WWG1WGA

  3. #258
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  4. #259
    888888

    Reacties
    28.391
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  5. #260
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Aldus iemand met oogkleppen.
    En hoe noem je jezelf dan?
    Nog steeds er van overtuigd dat dat malariamiddel werkt?

  6. #261
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Begint onderhand een sekte te worden nondeju!

    Alle complotgekkies en aluhoedjes verzamelt u!

  7. #262
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Begint onderhand een sekte te worden nondeju!

    Alle complotgekkies en aluhoedjes verzamelt u!
    Je kijkt niet naar de inhoud, he...
    WWG1WGA

  8. #263
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Je kijkt niet naar de inhoud, he...
    Ik ken het al, dat gezever van Jensen en geestverwanten.
    MAAR GOED, Je hebt de Koran nooit gelezen, maar je schijnt het wel allemaal te weten

    Nu kom je opeens met een complottheorie aanzetten en iedereen moet er opeens aan geloven! Zo niet, dan heb je ‘oogkleppen’ op.
    Nog een teken van een sekte! Het niet dulden van of niet de ruimte geven aan een tegenverhaal, maar tegelijkertijd zelf geen solide verhaal hebben!

    Verdiep jij je nu maar eerst oprecht in de Islam (dat mag ook wel na een jarenlange aanwezigheid op m.nl!) en kom dan terug.

  9. #264
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ik ken het al, dat gezever van Jensen en geestverwanten.
    MAAR GOED, Je hebt de Koran nooit gelezen, maar je schijnt het wel allemaal te weten

    Nu kom je opeens met een complottheorie aanzetten en iedereen moet er opeens aan geloven! Zo niet, dan heb je ‘oogkleppen’ op.
    Nog een teken van een sekte! Het niet dulden van of niet de ruimte geven aan een tegenverhaal, maar tegelijkertijd zelf geen solide verhaal hebben!

    Verdiep jij je nu maar eerst oprecht in de Islam (dat mag ook wel na een jarenlange aanwezigheid op m.nl!) en kom dan terug.
    Wat heeft islam nu weer met corona te maken? Ben niet geïnteresseerd om hier de koran bij te betrekken. Irrelavant.

    En wat zijn hier volgens jou de 'complottheoriën'?
    WWG1WGA

  10. #265
    MVC Lid

    Reacties
    5.839
    20-05-2003

    Citaat Geplaatst door Tsiehta. Bekijk reactie
    Wat heeft islam nu weer met corona te maken? Ben niet geïnteresseerd om hier de koran bij te betrekken. Irrelavant.

    En wat zijn hier volgens jou de 'complottheoriën'?
    Ff serieus, meen je dit nou? ....jij hebt geen oogkleppen op, JIJ bent stekeblind gast!
    Jij ziet niets ander dan dit verhaal...al het andere bestaat niet. Ik had me al voorgenomen om niet met je in discussie gegaan...ondertussen je topic onbedoeld aan het ‘uppen’. Ik heb MEZELF er toch weer toe verleid....fool me once....! Wat een waste of time!

    De notificatie gaat nu echt uit, vergeten te doen de vorige keer

  11. #266
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door SidiOmar Bekijk reactie
    Ff serieus, meen je dit nou? ....jij hebt geen oogkleppen op, JIJ bent stekeblind gast!
    Jij ziet niets ander dan dit verhaal...al het andere bestaat niet. Ik had me al voorgenomen om niet met je in discussie gegaan...ondertussen je topic onbedoeld aan het ‘uppen’. Ik heb MEZELF er toch weer toe verleid....fool me once....! Wat een waste of time!

    De notificatie gaat nu echt uit, vergeten te doen de vorige keer
    En wat zijn hier volgens jou de 'complottheoriën'?
    WWG1WGA

  12. #267
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Locktober is de volgende lockdown,let maar op..
    Ze zijn ons alweer gek aan het maken met een 2e griepgolf ,we moeten blijven hangen in die deprimerende sfeer terwijl er in feite niks meer aan de hand is

    https://www.youtube.com/watch?v=IwcbadtGonU&t=359s


    Zionbots zijn aan het spelen met de likes

  13. #268
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Locktober is de volgende lockdown,let maar op..
    Ze zijn ons alweer gek aan het maken met een 2e griepgolf ,we moeten blijven hangen in die deprimerende sfeer terwijl er in feite niks meer aan de hand is

    https://www.youtube.com/watch?v=IwcbadtGonU&t=359s


    Zionbots zijn aan het spelen met de likes
    Precies. En dit is het nieuwe normaal.
    WWG1WGA

  14. #269
    MVC Lid

    Reacties
    1.380
    14-03-2019

    WWG1WGA

  15. #270