1. #601
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  2. #602
    MVC Lid

    Reacties
    16
    03-03-2017

    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Lieve dames (en stille lezers) ik ga in sha Allah na Eid verder. Jullie krijgen gelijk een mega vervolg, promis!

    Vandaag had ik het zo druk en morgen ook ivb de voorbereidingen. Hopelijk vinden jullie het niet erg ❤

    Ik wens jullie een prachtige, gezegende Eid ul Fitr toe, samen met jullie geliefden, familie, gezin enz. Moge Allah swt onze vasten in deze maand accepteren, onze dua's verhoren en jullie en je naasten rijkelijk belonen, zowel in deze wereld, als in het Hiernamaals.

    Liefs,


    ❤❤❤
    Ameen, hopelijk hebben jullie een leuke dag gehad.

    Kan niet wachten op een vervolg....

  3. #603
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    ♥️
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  4. #604
    MVC Lid

    Reacties
    3.620
    31-07-2019

    Up!
    Married and children!

  5. #605
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Up up up up

  6. #606
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Uppaaa
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  7. #607
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sweet!! ❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  8. #608
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    in sha Allah,

    Ameen op je dua. Allah ita9abel minna wa minkoem

    Gezegende eid ul fitr voor jou en al jouw dierbaren ♥️
    Shokran lieverd, ik hoop dat je het gezellig hebt gehad! ❤❤

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  9. #609
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    lieve dames ik ben volop bezig met schrijven,

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  10. #610
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Sweet!! ❤❤
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Shokran lieverd, ik hoop dat je het gezellig hebt gehad! ❤❤
    af'ouane ♥️♥️

    Hamdulillaah was een geslaagde eid ul fitr at home!
    Hoop dat jij ook een geslaagde eid hebt gehad
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  11. #611
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    lieve dames ik ben volop bezig met schrijven,
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  12. #612
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #613
    MVC Lid

    Reacties
    341
    19-12-2013

    Waar blijf je??

  14. #614
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    miauw

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  15. #615
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    De dagen erna waren verschrikkelijk, ik kon de slaap amper vatten en dacht alleen aan hem. Ismael. Zijn humor, zijn blik als hij naar me keek, zijn mooie kuiltjes waar ik hoteldebotel op was. Ik begreep het niet. Waarom gedroeg hij zich zo? Waarom! Alsof ik er notabene zelf voor gekozen had. Vuile rotzak van een Mounir! Met zijn acties heeft hij in een vaag, mijn toekomst naar de klote geholpen. Ik was verdrietig, woedend, teleurgesteld. Soms kon ik het gevoel dat ik had, amper beschrijven. Waarom Ismael, waarom. Ik appte hem zelfs na onze telefoontje, maar ik kreeg geen reactie terug. Zo hopeloos wanhopig was ik. Ben ik!

    Lamyae zorgde voor afleiding, Salim zweeg erover, maar toch bloedband voelt verdriet gewoon erg snel aan. Vooral na wat ik heb mee moeten maken. Na twee weken was Lamyae het zat. "Nu ga je echt ophouden, het is zijn verlies Malika! Hij is gewoon zo'n ouderwetse malloot die een maagdelijke, onaangeroerd meisje wil, terwijl hij zelf vast heel de stad heeft gehad!". Lamyae kon zeggen wat ze wilde. Mijn hart had die grote roze bril nog om. Dit zou nog lang duren. "Ik zou verloven met hem Lamyae.. snap je dat?". Zei ik. Ik ging nooit in discussie met mijn schoonzus. Echt nooit, ze had altijd gelijk of was gewoon veelste lief. Alleen dit keer irriteerde ik me mateloos aan haar. Hoe lief ze het ook bedoelde en hoe gelijk ze ook had. Ismael was en is voor mij nog de enige lichtpuntje en alles eromheen was een vage verbeelding. Tot op een dag. Een paar dagen later, bijna drie weken na onze breuk, kreeg ik ineens een bericht van Farid. Een appje. We appten nooit met elkaar sinds die laatste keer en hadden elkaar los gelaten. Hij moest veel dingen op een rij zetten en ik was in de ban van Ismael. Ismael die me keihard aan de kant geschoven, nee wat zeg ik, gesmeten heeft. Ik opende WhatsApp en kreeg zijn appje te zien. "Hi Malika! Gefeliciteerd! Heb je nou je diploma gehaald?". Ik moest lachen om zijn appje. Hij keek vast naar mijn profiel foto. Farid, die foto staat er al bijna een maand. Ik appte hem amper terug en smeet de telefoon weg op mijn bed. Vandaag zou ik meelopen met een collega die een echte zaak had. Het was mijn eerste keer, dus ik was op van de zenuwen. Wat een combinatie. Zenuwen, verdriet, angst, twijfel. Als ik nu iemand zou moeten verdedigen zou diegene vast levenslang krijgen door mijn klungelige houding. Ik sloot mijn ogen en reed onderhand naar kantoor. Ik leende de auto van Malika. Maar ik wist dat ik een dezer dagen een eigen vierwieler nodig had. Daar aangekomen zijn we meteen met de bedrijfsauto naar de rechtbank gereden. Ik kreeg wat tips en advies en moest alles noteren. Ooit moest ik het klusje namelijk zelf klaren. Focus.