1. #676
    MVC Lid

    Reacties
    148
    08-05-2013

    Ik ben echt speciaal online gekomen na zo een lange tijd om jou verhalen te lezen!!!!! In een woord PRACHTIG. Ik wil meer van je lezen hopelijk schrijf je snel weer
    I'm so afraid. Because I'm so profoundly happy. Happiness like this is frightening...They only let you this happy if they're preparing to take something from you.

  2. #677
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LovePink Bekijk reactie
    Ik ben echt speciaal online gekomen na zo een lange tijd om jou verhalen te lezen!!!!! In een woord PRACHTIG. Ik wil meer van je lezen hopelijk schrijf je snel weer
    Eens, in sha Allah
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  3. #678
    MVC Lid

    Reacties
    3.646
    31-07-2019

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie




    wanneer je daar op klikt kun je iemand een groen of rood puntje geven. En een reactie achterlaten


    Driehoekje ernaast is van beheer zo kun je iets melden
    Oké haha ik had overal behalve daar opgeklikt volgens mij...
    Married and children!

  4. #679
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door LovePink Bekijk reactie
    Ik ben echt speciaal online gekomen na zo een lange tijd om jou verhalen te lezen!!!!! In een woord PRACHTIG. Ik wil meer van je lezen hopelijk schrijf je snel weer
    Zo lief!!! BarakAllahoefik meid

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  5. #680
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Eens, in sha Allah

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -


  6. #681
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door pureglossy Bekijk reactie
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna