1. #166
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Door voetballen laffe honden

    In juni kunnen we alles afwerken na deze ellende
    En jij denkt dat in juni corona weg is?

  2. #167
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Hercules Bekijk reactie
    Door voetballen laffe honden

    In juni kunnen we alles afwerken na deze ellende
    Ben jij nog steeds niet gestopt met je onzin reacties?

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Moeder van Guardiola is overleden.

  4. #169
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Moeder van Guardiola is overleden.
    Aan corona?

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Aan corona?
    Stond wel erbij. Maar of het waar is door Corona?

  6. #171
    Worldfamous

    Reacties
    25.547
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Wrongbet Bekijk reactie
    Stond wel erbij. Maar of het waar is door Corona?
    Ik heb gelezen op AD, ze is door Corona overleden

  7. #172
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben die quarantine beu, door coronastress naar de tyfus

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  8. #173
    MVC Lid

    Reacties
    16.999
    17-02-2016

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Ik heb gelezen op AD, ze is door Corona overleden
    Verschikkelijke nieuws.

  9. #174
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Alle evenementen van deze zomer moeten worden afgelast. Daar dringen verschillende burgemeesters van grote steden op aan bij het kabinet, bevestigen bronnen aan de NOS. Het gaat bijvoorbeeld om festivals en betaald voetbalwedstrijden.

    Het advies is aan de orde geweest in het overleg tussen de veiligheidsregio's en het kabinet. De burgemeesters vinden dat het kabinet een verbod zou moeten instellen tot 1 september of 1 oktober.

    ..

    De KNVB zou zich, als het aan de burgemeesters ligt, moeten richten op het nieuwe seizoen, bijvoorbeeld door plannen te maken voor coronaproof voetbal. Een voor de hand liggende optie daarbij is veel minder publiek toelaten in de stadions.

    Een ander idee is om clubs meerdere wedstrijden per week te laten spelen. Het afmaken van de competitie komt dan minder snel in het geding als de maatregelen weer strenger worden en er weer minder (of niet) kan worden gevoetbald.
    https://nos.nl/artikel/2330800-burge...enementen.html

    Taz

  10. #175
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    "Een voor de hand liggende optie daarbij is veel minder publiek toelaten in de stadions."

    1,5 meter maatschappij, het nieuwe 'normaal'. Kannie wachten. /:
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  11. #176
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Ewa Phloxy..
    Weet ook niet wat ik me bij het "nieuwe normaal" moet voorstellen,het voetbal in de Eredivisie zou in principe wel door kunnen gaan aangezien die toch altijd op 1.5 meter dekken.

    Zonder gekheid,als deze onzin nog een tijdje aanhoudt gaan naast de kleinere clubs ook PSV,Ajax en Feyenoord in de problemen komen: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal...klok~a9d5509d/

  12. #177
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna

  13. #178
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015



    Het nieuwe abnormaal

  14. #179
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ewa Phloxy..
    Weet ook niet wat ik me bij het "nieuwe normaal" moet voorstellen,het voetbal in de Eredivisie zou in principe wel door kunnen gaan aangezien die toch altijd op 1.5 meter dekken.

    Zonder gekheid,als deze onzin nog een tijdje aanhoudt gaan naast de kleinere clubs ook PSV,Ajax en Feyenoord in de problemen komen: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal...klok~a9d5509d/
    Gewoon in uw kot blijven, mate. ;o

    Ze laten ons pas echt 'vrij' als er een vaccin is en dat gaat nog even duren vrees ik. Tegen die tijd is heel Nederland failliet.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  15. #180
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Gewoon in uw kot blijven, mate. ;o

    Ze laten ons pas echt 'vrij' als er een vaccin is en dat gaat nog even duren vrees ik. Tegen die tijd is heel Nederland failliet.
    Dacht het toch van nie,heb zojuist weer lekker genoten van de natuur.....alles goed verder?
    Ik heb gehoord je gaat een sponsorloop organiseren om geld op te halen voor NAC