1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    745
    15-05-2019

    Scheiden is altijd pijnlijk. Maarja waar conflict is hebben 2 schuld. Trouwen is rouwen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    2.620
    17-12-2019

    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Scheiden is altijd pijnlijk. Maarja waar conflict is hebben 2 schuld. Trouwen is rouwen.
    Salamoualaikoum, de profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem) heeft gezegd: als spreken zilver is, dan is zwijgen goud. Wa Allahoe a3lam.

    Wat jij zegt klopt niet helemaal, plus je kan iemand kwetsen, doordat je iemand die onrecht is aangedaan een schuldgevoel bezorgt.

    Je hebt mensen die onrecht wordt aangedaan.

    Bijvoorbeeld: (pasgeboren)baby’s in Birma/Myanmar, die worden daar (door mensen die tegen de islam zijn) letterlijk verbrand en geëlektrocuteerd. Zijn hun dan ook schuldig?!

    Denk na voordat je wat zegt bro.

    Salam
    Salamoualaikoum wa ra7matoullah wa barakatouh!

  3. #18
    الأدارسة

    Reacties
    307
    20-02-2020

    Citaat Geplaatst door Mademoissele Bekijk reactie
    Wie is onder de 28 en is gescheiden? En waarom doet het zo een pijn (als vrouw) als je weet dat er geen toekomst is en je 100000% in je recht staat.
    Hoezo geen toekomst meer? Het is wat je er zelf van maakt.
    L'ædab.The most beatiful part of a believer is their character

  4. #19
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Housje Bekijk reactie
    Scheiden is altijd pijnlijk. Maarja waar conflict is hebben 2 schuld. Trouwen is rouwen.
    Of houwen, al even erg denk ik.
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    17
    16-02-2020

    Weet je waar ik me echt aan erger, mensen die op het staan om te scheiden of in een conflict zitten advies gaan vragen op social media, met wat ze moeten doen. Zulke mensen verdien het gewoon om te scheiden.

    Remind yourselves of Allah swt, for it is a cure. Do not remind yourselves of the people, for it is a disease.


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17
    16-02-2020

    Ik heb het niet over de topicstarter trouwens.

    Remind yourselves of Allah swt, for it is a cure. Do not remind yourselves of the people, for it is a disease.


Tags voor deze discussie