1. #3301
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Monaco gaat vet worden, met deze zware wagens door de nauwe straten, big balls moet je hebben

  2. #3302
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Zeker
    Daar zie je pas wie kan driven
    Sim sala bim ewa kim

  3. #3303
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium

    F1 Seizoen 2020

    Leclerc had een kapotte MGU-H en turbo, beiden zijn niet te repareren

  4. #3304
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Leclerc had een kapotte MGU-H en turbo, beiden zijn niet te repareren
    Was een leuke race zo te zien, Max had geluk om met een defecte DRS toch nog winnen. En hoe zat het met Perez, die ontevreden was? En trouwens, NOS heeft dus wel een goede samenvatting van zo'n 12 minuten. Ik heb ook begrepen dat ViaPlay nog steeds problemen heeft, ze zijn echt troep man.

  5. #3305
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Was een leuke race zo te zien, Max had geluk om met een defecte DRS toch nog winnen. En hoe zat het met Perez, die ontevreden was? En trouwens, NOS heeft dus wel een goede samenvatting van zo'n 12 minuten. Ik heb ook begrepen dat ViaPlay nog steeds problemen heeft, ze zijn echt troep man.
    Ik heb Viaplay geprobeerd te kijken maar ik vind het helemaal niks. Die pitsvrouw bakt er ook niks van, ze zit er bovenop maar krijgt niks mee. Ik kijk liever SkyF1, al het nieuws krijg je daar als eerste mee.

  6. #3306
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Ik heb Viaplay geprobeerd te kijken maar ik vind het helemaal niks. Die pitsvrouw bakt er ook niks van, ze zit er bovenop maar krijgt niks mee. Ik kijk liever SkyF1, al het nieuws krijg je daar als eerste mee.
    Ik denk ook dat NOS z'n beelden krijgt van Sky. Maar hoe zat het nou met Perez, ze zeiden tegen hem dat Max sneller was en dat hij hem moest doorlaten omdat hij op een ''andere strategie'' zat, en toen was hij ontevreden. Je moet toch altijd de snelste rijder de voorkeur geven?

  7. #3307
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik denk ook dat NOS z'n beelden krijgt van Sky. Maar hoe zat het nou met Perez, ze zeiden tegen hem dat Max sneller was en dat hij hem moest doorlaten omdat hij op een ''andere strategie'' zat, en toen was hij ontevreden. Je moet toch altijd de snelste rijder de voorkeur geven?
    Perez moet gewoon luisteren anders kan ie vertrekken.

  8. #3308
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie
    Perez moet gewoon luisteren anders kan ie vertrekken.
    Nee dat begrijp ik, maar als hij sneller was dan Max dan had hij nog recht van spreken. Aan de andere kant, bij Ferrari hebben ze dit jaar geen eerste en tweede rijder, zou leuker zijn als ook teamgenoten met elkaar zouden strijden. Zou ook eerlijker zijn.

  9. #3309
    MVC Lid

    Reacties
    3.565
    15-12-2009

    Citaat Geplaatst door Handig Bekijk reactie

    De Vries is niet goed genoeg denk ik, laffe rijder die niet aanvalt en niet verdedigt.
    Ik was vergeten dat hij zowel bij Formule 2 als Formule E kampioen was geworden, dus hij kan wel iets. Hij gaat later dit jaar nog testrijden bij Mercedes AMG. Maar ze moeten Formule E afschaffen man, dat is echt geen gezicht.

  10. #3310
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Nee dat begrijp ik, maar als hij sneller was dan Max dan had hij nog recht van spreken. Aan de andere kant, bij Ferrari hebben ze dit jaar geen eerste en tweede rijder, zou leuker zijn als ook teamgenoten met elkaar zouden strijden. Zou ook eerlijker zijn.
    Max was sneller dan Perez dus had geen zin om tijd te verspillen aan een ongelijk gevecht. En bij Ferrari hadden ze precies hetzelfde gedaan

  11. #3311
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Omar2000 Bekijk reactie
    Ik was vergeten dat hij zowel bij Formule 2 als Formule E kampioen was geworden, dus hij kan wel iets. Hij gaat later dit jaar nog testrijden bij Mercedes AMG. Maar ze moeten Formule E afschaffen man, dat is echt geen gezicht.
    Hij kan wel wat dat ben ik met je eens. Maar hij won dat kampioenschap zonder veel overwinningen, hij was vooral consistent. Bij Williams past ie wel maar geen topteam

  12. #3312
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Om 14 uur de 1e vrije training.

    Zondag is er een kans op regen in Monaco

  13. #3313
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    2e vrije training nu

  14. #3314
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    1e crash, Ricciardo in de muur

  15. #3315
    Worldfamous

    Reacties
    25.419
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Ziet er goed uit voor Ferrari, 0.4 sec sneller dan redbull. Max moet weer toveren morgen wil ie pole pakken