1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Thierry: Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door vier Ma

    Thierry had in al zijn xenofobische wijsheid weer eens moeite met de waarheid


    https://twitter.com/thierrybaudet/st...iet-laten-zien
    Thierry Baudet
    @thierrybaudet
    Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door vier marokkanen in een trein. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders! Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los van politiek correct gelul! Red dit land!

    Maar wat blijkt: https://joop.bnnvara.nl/nieuws/getui...iet-laten-zien

    Getuigen: vriendinnen Baudet wilden kaartje niet laten zien

    Getuigen van het ‘incident’ met de ‘Marokkanen’ die twee vriendinnen van Thierry Baudet zouden hebben lastiggevallen, geven een heel andere lezing van de gebeurtenissen dan de FvD-leider. Baudet verspreidde vrijdag via sociale media het verhaal dat vier Marokkanen zijn ‘dierbare vriendinnen’ in de trein ‘ernstig’ hadden lastiggevallen.

    In een reactie onder het bericht van Baudet op Instagram schrijft Lians.An, die naar eigen zeggen ook in de trein zat, dat de ‘Marokkanen’ veiligheidsmedewerkers waren. Baudets vriendinnen weigerden volgens haar om hun vervoersbewijs aan hen te laten zien, terwijl er was omgeroepen dat er controle in burger zou plaatsvinden.

    Baudets vriendinnen wantrouwden de veiligheidsmedewerkers en geloofden niet dat hun passen echt waren. “Zij hebben deze vrouwen niet lastig gevallen”, schrijft Lians.An. Pas nadat er een agent bij kwam, werkten de twee vrouwen mee aan de controle.

    De lezing van Lians.An wordt op Instagram bevestigd door Kevin Karssies, buitengewoon opsporingsambtenaar bij de Nederlandse Spoorwegen en naar eigen zeggen een van de mensen die de vrouwen aanspraken. “Ik kan dit beamen.”

  2. #2
    MAT

    Reacties
    5.987
    02-09-2019

    De uil van minerva vliegt boven de boreale land van Thiery Baudet.

  3. #3
    prrrt.

    Reacties
    1.145
    05-12-2014

    hahahahhaah

  4. #4
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Er bestaan nog meer versies van dit incident ...



    https://twitter.com/Abbie1979/status...44182532452353
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Er bestaan nog meer versies van dit incident ...



    https://twitter.com/Abbie1979/status...44182532452353
    Ik zag het ja.
    Alleen deze is bevestigd door de NS dus daar houd ik me maar aan vast.

  6. #6
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik zag het ja.
    Alleen deze is bevestigd door de NS dus daar houd ik me maar aan vast.
    Ik vermoed dat de tweet van Abbie
    Marrekaanse humor is ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  7. #7
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Vast nadat deze vredelievende dames een bescheiden vrijheid van meingsuiting opmerking hadden gemaakt.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.182
    26-03-2016

    Hahaha dat een politicus zo racistisch mag zijn en zo mag liegen zonder dat er gevolgen zijn echt lachwekkend nederland

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    7.219
    26-11-2019

    Wordt ondernemer boys.

    Dat is het beste. Niet afhankelijk zijn van een baas. Dat zeg ik zelfs tegen mijn eigen werknemers.

  10. #10
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Vast nadat deze vredelievende dames een bescheiden vrijheid van meingsuiting opmerking hadden gemaakt.
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  11. #11
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    "Baudets vriendinnen wantrouwden de veiligheidsmedewerkers en geloofden niet dat hun passen echt waren. “Zij hebben deze vrouwen niet lastig gevallen”, schrijft Lians.An. Pas nadat er een agent bij kwam, werkten de twee vrouwen mee aan de controle.

    De lezing van Lians.An wordt op Instagram bevestigd door Kevin Karssies, buitengewoon opsporingsambtenaar bij de Nederlandse Spoorwegen en naar eigen zeggen een van de mensen die de vrouwen aanspraken. “Ik kan dit beamen.”


    Ik zat er niet ver naast.

  12. #12
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    "Baudets vriendinnen wantrouwden de veiligheidsmedewerkers en geloofden niet dat hun passen echt waren. “Zij hebben deze vrouwen niet lastig gevallen”, schrijft Lians.An. Pas nadat er een agent bij kwam, werkten de twee vrouwen mee aan de controle.

    De lezing van Lians.An wordt op Instagram bevestigd door Kevin Karssies, buitengewoon opsporingsambtenaar bij de Nederlandse Spoorwegen en naar eigen zeggen een van de mensen die de vrouwen aanspraken. “Ik kan dit beamen.”


    Ik zat er niet ver naast.
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie

    Wanneer de kerk je niet welkom heet op de zondag morgen vanwege je geaardheid.
    Dan zit er niks anders op dan op een site hangen/gallen voor moslims en Marokkanen.

  14. #14
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Wanneer de kerk je niet welkom heet op de zondag morgen vanwege je geaardheid.
    Dan zit er niks anders op dan op een site hangen/gallen voor moslims en Marokkanen.
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  15. #15
    888888

    Reacties
    28.393
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.