1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    62
    01-03-2011

    Citaat Geplaatst door welgesteld Bekijk reactie
    Stiekem toch wel
    Jouw tijd komt ook nog In sha Allah.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    62
    01-03-2011

    Citaat Geplaatst door mohtjee18 Bekijk reactie
    Nee, wil zelf nooit gaan trouwen. Gewoon van het leven genieten.
    Nooit moet je niet zeggen. Als het voor je geschreven staat om te gaan trouwen, kun je er niet voor weglopen.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    62
    01-03-2011

    Citaat Geplaatst door weet_nie_meer Bekijk reactie
    Nee tijd maakt niet uit. Ik wil trouwen omdat het een mooi persoon betreft.
    In sha Allah. Wat maakt iemand een mooi persoon volgens jou?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.998
    09-09-2008

    Citaat Geplaatst door berbersequeen Bekijk reactie
    Nooit moet je niet zeggen. Als het voor je geschreven staat om te gaan trouwen, kun je er niet voor weglopen.
    Trouwen is niet voor iedereen weggelegd.
    Offline

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1
    26-01-2020

    Eigenlijk wel ja maar alles ligt in de handen van Allah. Je kan hoog of laag springen alles staat al geschreven.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17
    01-05-2017

    Ja, maar kan geen temperamentvolle vrouw vinden.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    5
    09-09-2019

    Had al married en mommy willen zijn..maar wij plannen en Allah swt plant ook..

  8. #23
    Hear my Roar, GRRR ⵣ

    Reacties
    2.761
    20-01-2015

    Ja dat had ik graag gewild
    vooruit kijken is regeren.

  9. #24
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Kort antwoord: ja.
    Langer antwoord: zo werkt het niet..
    Nog langer..vraag er maar naar.

    Variables are the only constants in the world..


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    Ik heb werkelijk geen idee eigenlijk zou ik moeten opschieten. But at the end alles is Qadr Allah.

  11. #26
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Iedereen wil uit eindelijk trouwen. Zolang het maar een oprecht, lief, zorgzaam iemand is.

    Mijn advies aan de jonkies, niet te lang wachten. Je wordt kieskeuriger, financieel onafhankelijk en als je hmdl al een goed leven hebt dan wil je echt dat een ander dat ook al heeft.

    Ben je jong dan wil je alles gezamenlijk opbouwen.

    Maar het huwelijk is net als een geboorte of de dood. Het staat geschreven. Dus voor alle stresskippetje. Alles loopt zoals allah swt wil dat het loopt. Breathe and smile!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    134
    26-10-2019

    Overal waar je achteraan rent, rent harder van je weg. Probeer je schaduw maar in te halen. Alleen als je andere kant op gaat haha.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Si..

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    26
    13-08-2018

    Soms denk ik jaaa en soms denk ik nee beter nog even niet.. Maar alles loopt zoals Allah swt het wilt. Dus we zien het wel In Shaa Allah.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    My honest opinion.. de ayaat die je plaatst past niet bij hoe je denkt over deze issue. En ik lees ook dat er wordt geschreven over Qadr alsof je helemaal niets hoeft te doen.

    Als je kennis op gaat doen en de seerah gaat volgen dan zul je het tegenovergestelde van wat jij denkt opmerken. Er werd op meerdere manieren gezocht naar de juiste persoon. Je kan zoeken of laten weten dat je graag wilt trouwen of hints geven. Geldt voor zowel man als vrouw. Het is dus niet alleen over laten aan Qadr maar hard je best doen om iets te bereiken en dan aan Allaah swt overlaten.