1. #16
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Die route was een stuk eerlijker ja,en makkelijker...vandaar dat we ons eindelijk weer eens plaatste.

    Marokko en play-off wedstrijden is geen gelukkige combi volgens mij
    Nee, zo makkelijk was die route ook niet hoor. Voor de groep had je nog een ronde die je moest overleven, Marokko had toen de uitwedstrijd verloren in Equtoriaal Guinee, met de hakken over de sloot kwalificeerde zij zich voor de groepsfase (thuis hadden we namelijk met 2-0 gewonnen). Dat was ook meteen de laatste wedstrijd van Zaki, het moment dat Renard het overnam. ;o

    Voor Marokko is niets makkelijk, ofnouja ze brengen zichzelf vaak in de problemen. Altijd bezorgen zij ons stress tot aan de laatste wedstrijd. Net zoals de vorige kwalificatieronde, ze hadden het kunnen afronden in Mali en dan was die wedstrijd in Ivoorkust een formaliteit geweest. Maar nee, Ziyech mist een penalty en Tannane krijgt het voor elkaar om een gruwelijke kans naast te schieten. 0-0. Moesten we alsnog hopen op een misstap van Ivoorkust. Gelukkig kwam die en was die gemiste penalty van Ziyech toen niet fataal.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Vind het maar een vreemd systeem..een groepswinnaar die niet direct geplaatst is maar nog een extra wedstrijd moet spelen voor een ticket
    komt omdat Afrika minder tickets krijgt dus ja dan moet het wel, maar 2026 meer landen die mee doen..

  3. #18
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  4. #19
    Lions d'Orange

    Reacties
    467
    27-12-2019

    Makkelijke groep.

    VARokko!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Ben benieuwd, zal niet meer roepen dat het makkelijk word haha. Al hoop ik het wel, maar Marokko is Marokko niet als ze ons niet laten stressen.
    Het hoort er nu gewoon een beetje bij.

    Op papier zijn al die tegenstanders te verslaan, maar dat zegt precies niets. Het Benin trauma zit nog vers in mijn geheugen.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  6. #21
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Ben benieuwd, zal niet meer roepen dat het makkelijk word haha. Al hoop ik het wel, maar Marokko is Marokko niet als ze ons niet laten stressen.
    Het hoort er nu gewoon een beetje bij.

    Op papier zijn al die tegenstanders te verslaan, maar dat zegt precies niets. Het Benin trauma zit nog vers in mijn geheugen.
    Besef even dat de volgende Afrika Cup weer over een jaar is hè. Januari 2021. We krijgen niet eens de mogelijkheid om dat trauma te verwerken.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Besef even dat de volgende Afrika Cup weer over een jaar is hè. Januari 2021. We krijgen niet eens de mogelijkheid om dat trauma te verwerken.
    Hahaha, ja ze hebben het weer eens veranderd las ik. Mijn verwachtingen zijn nu echt voor het eerst op 0. Ik hoop het beste, maar verwacht niets.
    Hoop dat Vahid er wat van kan maken.

    We hebben nu een spits bij Sevilla , hij word de smaakmaker van La Liga. En ons spitsenprobleem is meteen opgelost
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  8. #23
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Hahaha, ja ze hebben het weer eens veranderd las ik. Mijn verwachtingen zijn nu echt voor het eerst op 0. Ik hoop het beste, maar verwacht niets.
    Hoop dat Vahid er wat van kan maken.

    We hebben nu een spits bij Sevilla , hij word de smaakmaker van La Liga. En ons spitsenprobleem is meteen opgelost
    Opzich geen slecht idee, die hitte in Egypte was niet gezond. Spelen om 16:00 uur, gekkenwerk. Maar van mij mag dat toernooi om de 4 jaar gehouden worden. Ik kan die stress niet meer aan.

    Hahahaha "En-Nesiry La Liga-sensatie". Van mij mag El Arabi overigens wel weer een kans krijgen, vlamt 'm daar in Griekenland.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Hoe moeilijk is deze poule en wordt daarna weer geloot voor de playoffs?

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    De groepswinnaars spelen een play-off wedstrijd voor het WK ticket??

    Dat middenveld van Guinee is wel ghatar...gaat spannend worden tussen Maroc en die bosapen.
    Zandhappers tegen bosapen?

  10. #25
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Hoe moeilijk is deze poule en wordt daarna weer geloot voor de playoffs?
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Op papier een makkelijke groep, maar Marokko heeft moeite met dit soort landen.
    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Guinee is een stugge ploeg, Marokko gaat het erg zwaar krijgen.
    Alsjeblieft.

    En ja, loting.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Alsjeblieft.

    En ja, loting.
    Ik probeer altijd uit te gaan van meerdere meningen.

    Maar, bedankt.

  12. #27
    Lions de l'Atlas ♡

    Reacties
    4.654
    24-12-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik probeer altijd uit te gaan van meerdere meningen.

    Maar, bedankt.
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    De groepswinnaars spelen een play-off wedstrijd voor het WK ticket??

    Dat middenveld van Guinee is wel ghatar...gaat spannend worden tussen Maroc en die bosapen.
    Citaat Geplaatst door Ayew Bekijk reactie
    Deze groep moeten ze kunnen doorkomen. En dan hopen op een gunstige play off tegenstander
    Lees voortaan gewoon de topic goed door.
    .. اسود الاطلس فخر المغرب

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Phlox Bekijk reactie
    Lees voortaan gewoon de topic goed door.
    Dat had ik al gedaan, maar het was wat tegenstrijdig en over het algemeen zonder onderbouwing waar ik houvast aan had.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    5.468
    23-11-2009

    iedereen hier opgefokt, ook meisjes en tom boys

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    9.175
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Hoe moeilijk is deze poule en wordt daarna weer geloot voor de playoffs?


    Zandhappers tegen bosapen?
    typisch zo een blanke pedo racist